En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @pip: leuke avatar, en lekker is dat, kan ik een ander plaatje zoeken :p

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: als de kreuntjes tevreden klinken is dat mooi toch? Klinkt lief :)

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kom effe melden dat ik me enorm zenuwachtig voel en daardoor weer ga twijfelen..........

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo lieve meiden. bedankt allemaal voor de felicitaties.
    Vandaag wakker geworden met een versierde huis en alles klaarstaan op ontbijt tafel met een mooi zelf gemaakte kaart van pixman.
    heb wel de dag in de schoolbanken gezeten ;)
    maar dat was wel leuk, met mijn collegas.
    eenmaal thuis moesten we wel even naar de HA. pufje en antibiotica kuur (deze keer voor de oren grrr) voor Eva meegekregen.
    de kuur gaan we nog niet beginnen. pas als ze langer dan een dag aanhoudend koorts krijgt dan geven we het. tot nu toe geen temp verhoging alleen een kleine meisje die steeds naar de oor grijpt en auw roept.
    de pufje ziet ze gelukkig aan als een toeter.. dus ze toeterd graag ermee haha
    vanavond gebakje bij schoonouders gehad en nu lekker op de bank.
    Ik heb een hele mooie cadeau gekregen van pixman.
    Toplapje
    van eva een tekening gekregen, die papa veel zelf heeft moeten doen maar wel met aanwijzing van Eva ;)
    Ik voel me ontzettend gelukkig vandaag en dat maakt mij blij, want voor mij was de 3 0 niet echt een leuk idee.. vooral omdat ik er moete mee had dat ik gewoon niet wist hoe ik nog 30 erbij moest krijgen... en nu voel ik mij weer anders daarover. ik kijk uit naar de komende 30.... :D
    nou maandag gaan we op vakantie dus dat word ook leuk.. hopelijk veranderd de weersvoorspelling nog ;)

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @pix: leuk! En ik herken zowaar Wellen en indio, hihi.

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Leuk Marisa! En je klinkt goed!

7. natjes

natjes Niet meer actief

@hier: oma gaat rap achteruit. Politie tot twee keer toe deur ingetrapt omdat ze gevallen was en niet meer overeind kon... Vannacht ook hele nacht op de badkamervloer gerlegen. Arm mens!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, ochjee omaatje toch, wat zielig toch, *knuf*

@ Pix, klinkt als een hel eluke verjaardag, en leuk cadeau :)

@ Cin, wat is Casper en kanjer, al zo goed groeien :) Marije was dan 5 wk te vroeg geboren, maar in records tempo bovenin curvelijn, alles dubbel en dik ingehaald.
    (ik zet plaatje van in mijn album.

@ Juudje, niet twijfelen moppie, waar twijfel je over?

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morge

jee natjes dat klinkt niet goed

hier zenuwlappig voor deze middag

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goedemorgen!

@natjes he wat sneu voor oma! En natuurlijk de mensen om haar heen. Altijd moeilijk om te zien he.

@pix, wat een mooie tas zeg! Gaaf gemaakt hoor, helemaal jouw eigen unieke tas! Super :)

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: :( Staat ze al op de wachtlijst voor iets anders met meer hulp? Of is ze daar net als Cinmans oma te eigenwijs voor?

@smallie: wow, dat heeft Marije netjes gedaan destijds! Na4 maanden al gemiddeld, of zie ik dat verkeerd?
    Vind het eerlijk gezegd niet super belangrijk, andere ontwikkeling veel belangrijker, maar het is mooi meegenomen.

12. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: tja ze heeft acute leukemie dus het zal alleen maar slechter worden. Ze woonde tot nu toe zelfstandig (87 jaar). Ze gaan vandaag bezig om haar geplaatst te krijgen in een verzorgingstehuis o.i.d. En ja willen of niet...ze heeft op dit moment erg weinig te willen! Is gewoon te gevaarlijk voor haar. En ze gaat lichamelijk steeds sneller achteruit. Denk dat het nog kwestie is van max. 2 weken eigenlijk!

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, je leest het helemaal goed, na 4 mnd gemiddelt en daarna zelfs boven gemiddelt. Tuurlijk zijn andere dingen belangrijker, maar is zeker mooi meegnomen als ze zo lekker groeien :)

@ Natjes,achgoss, zo snel achteruit, stomme ziekte, nog zo lang alles zelf kunnen doen, maakt het zeker niet makkelijker

ps ook nieuwe foto's in kindjesalbum

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    bussmak op allemaal!

*kortste bericht ooit:D*

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hai!!!

ben weer terug van vakantie, hebben echt heerlijke week gehad.
    Genoten van elkaar, van het huisje, van het weer, van de omgeving en van alles!

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Klinkt heerlijk Leo! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Natjes; arme oma...zolang zelfstandig geweest en nu gaat ze zo hard achteruit :(. Sterkte!

Juud; niet gaan twijfelen! Volg je gevoel meis!

Cin; jij dezelfde avatar uitgezocht? :p

Hier een mannetje die de hele dag naar rotte eieren stinkt.
    Is woensdag begonnen...kramperig en stinken.
    Vanmiddag toch maar even de zorglijn gebeld om te vragen of het bij de voeding hoort (hypo allergeen van Friso). Hoort er volgens de verpleegkundige niet bij. Kleur (groen) is normaal en zolang er geen slijm bijzit en hij geen koorts krijgt zou er niet bijzonders aan de hand moeten zijn. Ze houdt het eigenlijk op een staartje van de buikgriep waar we de afgelopen 3 weken verschillende gevallen van hebben gehad hier in huis. Hopelijk dus met een paar dagen weer over.

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hmmm.... lijkt op Lonneke der reactie op koemelkallergie.

Ik hoop natuurlijk niet en gewoon straatje van griepje....

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Leo, super dat jullie zo vakantie hebben genoten

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

de 20 weken echo was perfect
    ons kleintje ligt goed op schema, alleen het hartje vond de gyn moeilijk maar uiteindelijk is het toch gelukt om alles goed te bekijken

*zuurtje neemt de ladder en gaat van de paarse wolk af
    ik neem de ladder en verhuis naar een andere kleur van wolk, ik ga de ladder op en ga heel erg blij op mijn nieuwe roze wolk zitten*

we zijn ook maar meteen naar de zeeman gegaan en ik heb er een mooi paars setje gekocht met een bloemetjesolifant gekocht (dat krijg je als mama haar lievelingskleur paars is)

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    #3840 Leonie27, 13 mei 2011
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
    Gefeliciteerd met het meisje in je buik Zuurtje! Fijn dat alles goed is!

@ Natjes, he wat een schrik en balen en vervelend van je oma zeg! Hoop dat ze snel een plaatsje in een verzorgingstehuis kan krijgen (of ze nu wil of niet) maar dan in ieder geval betere zorg voor haar!
    Hoe gaat het verder met jou? Nog ergens last van bevallingstechnisch? Of gewoon lichamelijk?
    Hoe gaat het met Jurre? En de nachten? En hoe vindt Tygo het? Heeft hij het al goed door dat hij nu grote broer is? Misschien jaloers?

@ Pip, he ik hoop ook dat het nasleep van de griep is! Moet wel zeggen dat Leomeisje in het begin ook scheten kon produceren waarvan je steil achterover viel :( Maar gelukkig is dat beetje goed gekomen hihi.
    Hoe gaat het verder met jou? En met de kids? Ieder gewend aan kleine Sven erbij? En hoe heb je het trouwens slaapkamer-technisch opgelost? Zijn de huisjes nog gekomen?

@ Fem, ook hier super fijn dat ze waarschijnlijk alles weg hebben gehaald al zal het toch wel even schrikken zijn geweest dat het iets ergens bleek te zijn als gedacht maar zoals Kling heeft geschreven weg= weg!

@ Pix, wat een leuke en originele tas heb je gekregen zeg! Echt heel leuk cadeau! Waar gingen jullie volgende week ook alweer naar toe?

@ Juud, fijn dat sessie laatst goed ging en dat jullie nu andere weg ingeslagen zijn in therapie. Enig idee hoe je Juudman wil gaan vragen? Ik zeg gewoon doen! Jullie hebben het er toch ook al weleens over gehad?

@ Miranke, hoe gaat het nu met je? Al over eerste schrik heen? En nog gepraat? Dikke knuffel voor jou!
    Weet je als ik eerlijk ben zou ik het nog ergens kunnen begrijpen als een man sexfilmpjes kijkt, mannen zijn toch anders als vrouwen. En zolang het onbekende mensen zijn maar wel normale filmpjes zou ik er denk ik niet zo heel veel moeite mee hebben. Maar eerlijk is eerlijk uiteraard liever niet.
    Maar ik zou het wel willen weten dat hij ze kijkt, als het stiekum zou gaan zou ik wel heel erg vinden. Ik vind dat je wel open naar elkaar moet zijn.
    Ik hoop dat jullie eruit komen, wel ene steile helling die jullie nu aan het beklimmen zijn he, knuffel!

@ amberliek, fijn om jou hier ook weer te treffen!
    Fijn dat jullie deze week, mede door tips van Juud, een goed gesprek hebben gehad. Hoe is de sessie verder verlopen?
    Zie mooie en gezellige foto's van jullie langskomen op facebook (als ik soms ff kijk!)

@ Kling, las dat Florine weer echt last van darmpjes had en (weer?) klysma heeft gehad, Ze heeft wel wat vaker last van verstoppingen he? Komt dat van papa of mama af? Hoop dat jullie vannacht weer een goede slaapnacht hebben!

@ Milla, ik zag je vandaag of gister onderin hangen! Mis je schatje! Hoop dat het goed gaat met je!

@ Bow, tjee nog maar een paar weekjes en jullie 2e wondertje gaat ook het levenslicht zien! Wat gaat het toch onwijs snel! Ik weet nog goed dat je positief testte en 's avonds het Bowman nog ging vertellen!
    Is alles klaar voor de komst van de 2e? En heeft Niels het beetje door dat er een broertje of zusje onderweg is?

@ rem, hoe gaat het? NOg even en je bent fulltime lekker thuis bij de kids! Hoe gaat het nu met Boaz? En met Nikki? Nog steeds zo'n lieve grote zus? Blijven ze eigenlijk naar KDv gaan straks of zet je dat stop? Nikki dan PSZ?

@ Cin, super dat Casper ( he wilde Bruce zeggen hihi) zo goed gegroeid is! Kanjer!
    En hoe vind jij het moederschap nu? En samen met Cinman het ouderschap? Nog tegen iets aangelopen waarvan je zegt, nou dat hadden ze wel even mogen zeggen ;)

@ Milk, hoe gaat het met jou? En combi mama zijn/werk/ vrouw/ vriendin etc zijn? Hoe vind je dat? Heb jij nog dingen dat je zegt, dat hadden ze wel even mogen zeggen!

@ Small, wat ben je toch een schat van een moeder! Steeds zulke leuke broodtrommels maak je voor Marije! Zou graag keer haar gezichtje zien als ze broodtrommel openmaakt.
    Hoe gaat het verder met je? En samen met Smallman? Al meer tijd voor elkaar kunnen regelen?

@ Ppver, hoe gaat het met jou? Ook al tijdje niet gezien hier? Zijn jullie al uit volgende stap?
    Heb je trouwens nog last van ongeluk?

@ Nai, lekkere vakantie gehad? Hoe gaat het met jou? Buik ook lekker aan het groeien?

@ Lautje, lekker van vakantie aan het genieten? Hoop dat jullie net zo van vakantie aan het genieten zijn als dat wij afgelopen week hebben gedaan. Denk veel aan jullie!

@ maidin, waar ben je? Alles goed? Zag dat je de woorden van Kling even verkeerd opnam, nergens bedoeling van hoor en niet doen!
    Ik zelf had er ook wel wat moeite mee dat je vertelde en daarna weer weg bent. Maar ja niks aan te doen. Super dat je weer swang bent en ook snel weer he! Jullie zijn goed vruchtbaar ;)

Laten jullie trouwens hemangioom bij Abigail's oog nog lang zitten? Of willen jullie dat wel keer weg laten halen? Heeft ze er eigenlijk last van?

@ Alice, weer lekker aan het werk? Fijn dat eerste caravan-vakantie zo geslaagd was! Alweer nieuwe in de planning?

@ Tisch, lieve schat waar ben je gebleven? Mis je!

@ Elke, zie Tisch!!!

@ Oh o nu ga ik geheid iemand vergeten! Komt ervan als je uit hoofd doet van wat je afgelopen week hebt gelezen of hebt onthouden van laatste tijd.
    Mocht ik je nu niet genoemd hebben dikke sorryknuffel! ;)

Deel Deze Pagina