En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Leo: jemig wat een mega-rea!
    En wat 'ze' wel even hadden mogen zeggen...heb je even want ik heb een hele lijst ;)
    Ach nee, het valt ook allemaal wel mee, we hebben alleen niet zo'n geweldige start (gehad). Maar die roze wolk komt steeds vaker voorbij en het duurt ook steeds langer voordat ik er weer afdonder :D
    Cinman is superpapa, en dat is niet eens overdreven. Ze zeggen wel eens dat sommige mama's oermama's zijn, nou ik heb een oerpapa in huis :) We vullen elkaar goed aan op momenten dat 1 van ons het niet meer trekt, dus da's ook wel prettig

@zuur: fijn dat echo goed was! Heb je nou vandaag gehoord dat het een meisje is of heb ik zo vreselijk slecht opgelet?

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cin ja ik weet het pas van vandaag

kijk maar naar mijn banner

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zuurtje gefeliciteerd met meisje in je buik, lekker op de roze wolk zitten!

@me terug van cp in belgiƫ was heel leuk en gezellig!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nai welk cp ben je geweest

wij vertrekken maandag

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ja het was juist om je banner dat ik het vroeg! Maar omdat je het verder niet zei dacht ik dat ik het misschien eerder ergens gemist had ofzo ;)
    Wat vinden je kindjes ervan dat ze een zusje krijgen, of weten ze het nog niet?

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    morgen meisjes,

even snel, huisje moet schoon en taartje bakken:
    Milky en Myrthe komen langs :) heb er zin in

@ Leo, zal van de week eens proberen er een foto van te maken :)
    verder eigenlijk alles goed, schildklier nog beetje inde war en dus emo, maar verder ok, ook met smallman :)

@ Zuurtje, 'n meisje :) heerlijk dat echo weer in orde was.

@ Klingeltje, ochjee, Florine toch, mama en papa toch,(want is voor allemaal niet leuk)
    dikke knuff

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, vandaag Lars thuis? succes zet hem op moppie :D

8. natjes

natjes Niet meer actief

@zuurtje: leuk een meid erbij!
    @Small: veel plezier met Renate en Mythe vandaag!
    @juud: jeeej juud-man komt weer thuis. Kindjes blij en jij ook weer blij? Of toch nog (stiekem) wat langer 'alleen' thuis willen zijn voor extra veel me-time?

@leo: even reacties op jouw vragen in rood ;)

@ Natjes, he wat een schrik en balen en vervelend van je oma zeg! Hoop dat ze snel een plaatsje in een verzorgingstehuis kan krijgen (of ze nu wil of niet) maar dan in ieder geval betere zorg voor haar! Nog slechter nieuws inmiddels. Is gisteren direct opgenomen in ziekenhuis met ernstige longontsteking. Is 'al' niet meer aanspreekbaar dus denk dat het niet lang meer gaat duren nu. Lichaam is gewoon door die k* niet in staat om ook hier nog eens tegen te vechten.
    Hoe gaat het verder met jou? Nog ergens last van bevallingstechnisch? Of gewoon lichamelijk? Bekken gaat op de ƩƩn of andere manier steeds meer opspelen. Begon paar dagen na de bevalling pas. Doe dan ook zo min mogelijk tillen en lopen. Even de boel down there rust gunnen! Verder nergens last van eigenlijk!
    Hoe gaat het met Jurre? Goed! tevreden mannetje. Geeft alleen wel erg snel voeding op dus heb gisteravond de comfort voeding gehaald. Reageert er super op, is nog geen mondje melk omhoog gekomen! :D En de nachten? Zolang hij naast mij ligt in bed prima :D;) Ach Tygo had dat de eerste weken ook, geen probleem. Slaap er net zo goed op en hij ook. En hoe vindt Tygo het? Trotse broer. Trekt steeds meer naar hem toe. Wil soms flesje vasthouden (zie Hyves), doet speentje weer in zijn mondje en aait en geeft kusjes. Erg lief ieder geval! Wel was hij eerste week zo enorm van slag dat hij elke dag voor 6 uur in bed lag. Arm schaap! Echt wallen tot z'n kin zeg maar door alle indrukken.Heeft hij het al goed door dat hij nu grote broer is? Geloof het wel ja!Misschien jaloers? Soms als ie wat hangerig is en Jurre krijgt de fles dan probeert ie hem af te pakken omdat hij dan ook 'drinken' (melk) wil. Ach...logisch toch voor zo'n kleintje? Waarom broertje wel en hij niet. We doen er dus niet al te moeilijk over :)

9. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Tjee Natjes...wat kan dat dan ineens snel gaan zeg :(. Ik hoop dat ze iig geen pijn heeft.

Leo; wat een reactie...wauw!
    Iedereen is helemaal gewend aan de kleine man....alsof hij er altijd al is geweest. De kinderen zijn stapel op hem...heerlijk om te zien.
    Blokhutjes op de stalzolder was niet mogelijk. We hebben een jaar of 6 geleden de slaapkamer voor in het huis bij de keuken getrokken om in de keuken te kunnen eten. Nu weer dichtgemaakt met als resultaat een prachtige kamer voor Sven. Probleem opgelost dus :D.

Zuurtje; een meisje....wat leuk, veel plezier op je roze wolk!

Juud; lekker weer het hele gezin bij elkaar! Ga je nog doen wat je van plan was of twijfel je nog te erg?

Small en Milk; veel plezier vandaag!

Verder iedereen natuurlijk ook een hele fijne dag!

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Cin, fijn dat je steeds wat langer op de roze wolk kunt/mag blijven zitten! Jullie hebben inderdaad een onverwachte en vervelende start mee gemaakt, valt niet mee!
    wanneer hadden jullie ook alweer gesprek?

@ Pip, ah kamerprobleem opgelost! Fijn!
    Knuff trouwens nog voor dat overleden kindje, wat ontzettend erg zeg!

@ Small, wacht met spanning op foto, leuk! Fijn dat het met jou ook steeds beter gaat en ook samen met Smallman! Gun het jullie zo!

@ Zuurtje, weten de mensen in jullie buurt eigenlijk hoe jullie meisje gaat heten? En jij al gewend aan wetenschap meisje in je buik?

@ Natjes, dank je wel voor alle antwoorden, ben meteen ff vriendjes met je geworden op hyves (na ja verzoek gestuurd) dat vergat ik steeds weer!
    Let je goed op met bekken, anders fysio hoor!

Vandaag lekker thuisdagje, wasjes draaien en beetje rommelen in huis. Lekkere dagen vind ik dat.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leo nee niemand weet de naam van ons meisje
    ook dat het meisje is zullen ze pas na de geboorte vernemen, ook de nieuwsschierige aagjes in de familie
    het is nog altijd wennen dat het een meid is maar dat zal ook wel wennen
    vind het gewoon bizar dat we nu al weten dat we 2 dochters gaan hebben en een zoon
    het blauwe behang zal dus opgefleurd worden met meisjes accessoires

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hier ook heerlijk rommeldagje! Ben zelfs nog niet echt aangekleed :)

@Leo: afspraak? Bij FA bedoel je? Die is nog niet gemaakt, toevallig net met Cinman over gehad. Of eigenlijk over geruzied :) Zijn het niet eens over stoppen met bv voor het proberen voor een brusje. Is het laatste woord nog niet over gesproken :)

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ruzie maken is niet leuk

ik hoop dat jullie er samen vlug uitgeraken

14. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Dat gaat nog wel even duren denk ik, we zijn het er gewoon niet over eens en ik ben nogal koppig wat de bv betreft. :D

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wil Cinman dat je stopt dan met bv geven om eerder te proberen voor brusje?

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh en ik ben ook nog niet aangekleed, lekker makkelijk rokje en polo aan. Doe ik altijd aan na douchen 's avonds, vannochtend geen zin om na te denken wat ik aan deed dus hup maar weer aangedaan hihi
    En ga me vandaag ook lekker niet echt aankleden, heerlijk!

Zo beginnen aan pizza, maar zo lui dat ik niet eens zin heb om op te staan! *bloos*

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zuurtje, als je wilt kun je toch behangetje ook nog veranderen? Of heb je daar geen zin in? Kan natuurlijk ook!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leo nee geen zin in
    zijn behoorlijk wat rollen behang en die hebben we liggen

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    plakken we wel wat princess stickers of iets anders op

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    princess is de keuze van onze dochter dus zal het dat waarschijnlijk ook worden, ik wil natuurlijk dat ze zich thuis en lekker voelt als ze op een andere kamer gaat komen
    (ze slaapt nu nog bij ons op de kamer)

Deel Deze Pagina