Komt de baby dan bij dochterlief op de kamer? Anders weten mensen toch al dat jullie een 2e dochter verwachten? En weten de kids wel dat het een meisje is? Zo ja ben je dan niet bang dat zij het zullen verklappen (per ongeluk wellicht)
beebje komt eerst bij ons op de kamer en ja de kids weten dat ze een zusje krijgen als ze het verklappen is het zo maar echt bewust zeggen gaan we niet doen
Daar komt het wel op neer. Hij snapt niet wat het probleem is om na 6 maanden af te bouwen en de vriezer leeg te maken als dat betekent dat we kunnen starten voor een brusje. Misschien is het dat ook wel niet maar ik wil daar nu nog niet over beslissen. Ik wil niet stoppen met bv geven voor, laten we wel wezen, een kindje dat er misschien niet eens komt. Cinman is de planner en ik heb dat niet zo. Heb wel ook steeds gezegd dat er minimaal 10 kilo af moet voordat ik aan een tweede wil beginnen en heb net een bakje m&m's op dus...
@zuurje gefeli met meisje in je buik! @cin, kan me voorstellen dat je daar nu nog niet over na wilt denken. En is stoppen met bv een must om voor een eventuele 2e te gaan?? @natjes wat sneu voor oma zeg! @leo, wow mega rea Nee ik heb niet indruk dat Niels er ook maar iets van doorheeft. Het is in principe bedoeling dat baby straks naar Niels zijn kamer gaat en dat Niels nieuwe kamer krijgt. Alleen zijn we nog niet zo ver...... Onze slaapkamer schiet al wel op dus dat gaat wel lukken. Dus beeb komt eerst bij ons op kamer en als rust beetje is weergekeerd dan gaan we Niels overhuizen naar zijn nieuwe slaapkamer. En dan kan beeb naar zijn slaapkamer. Babykamer is nog steeds heel neutraal dus dat kan mooi. Vind het leuker om dan voor Niels een echte jongenskamer te maken. straks verder, eerst eten
@Cin, kan me voorstellen dat je zeker nu nog niet wilt beslissen dat je dan stopt aangezien je voor jezelf (los van brusje) nog geen termijn in je hoofd had. Denk dat het belangrijk is te weten wanneer je zelf wilt stoppen en dan kijken wanneer brusje. Maar moeilijk is dat als je niet samen geheel op dezelfde lijn ligt, lastig om compromis te gaan zoeken maar zal jullie uiteindelijk wel lukken! Misschien bellen naar fa wanneer hij tijd zou hebben, wellicht is er sowieso een wachtlijst? @Bow, eerst lekker bij julie op de kamer en dan naar een eigen kamer, gezellig! Is ook erg leuk om een 2e kamer te maken voor Niels, nu kon je echt iets voor hem maken. Bij babykamer was toch neutraal omdat je niet wist of het een jongen of meisje was en nu weer is Hoe gaat het verder met jou? Beginnen de laatste loodjes al wat zwaarder te wegen? @ Zuurtje, gezellig kleine weer bij jullie op de kamer. Heb je een idee wanneer je dochtertje aan nieuwe kamer wil laten wennen? Zal ook overgang voor haar zijn om niet meer bij papa en mama te slapen! Echt leuk hoor dat er weer meisje op komst is!
Waarschijnlijk wel. Ik ben nog het internet aan het afstruinen, maar in de meeste ziekenhuizen is stoppen met BV een voorwaarde om met hormonen te mogen beginnen. Maarrrrrr: Er schijnt/blijkt niet veel onderzoek naar te zijn gedaan, en voor zover ik het begrijp is niet aangetoond dat de hormonen in de melk komen. Ze kunnen natuurlijk wel de productie beinvloeden. Ik ben nog niet uitgelezen
Geen idee Tot nu toe Jurre in wandelwagenbak gehad of in draagdoek... Als bekken wat beter is en dat ik meer kan wandelen dan zal ik hem wel gebruiken als ik alleen thuis ben. (doordeweeks) (lekker nl zin trouwens..haha )
Wat een dag (avond), zal hem even beschrijven! Naar smallie ging erg goed, Myrthe heeft zich keurig gedragen: lief gelachen, weinig gepiept en snel/veel geslapen. Eenmaal thuis was Myrthe supergezellig, lachen en schateren. Toen papa eenmaal thuis was, viel hem al op hoe vrolijk ze was. Ineens maakt ze flinke sabbel/zuiggeluidjes met daarbijhorende getuitte mond/lipjes, heb het maar op video gezet Misschien behoefte aan vaster voedsel? Dus een paar hapjes peer geprobeerd, zonder mokken en weinig geklieder gelukt (ook op video natuurlijk). Toen nog even bv erachteraan en naar bed. In bed ineens gepiep, we gaan kijken, ligt ze omgekeerd in bed (hoofd richting voeteneind) en de speen helemaal aan het hoofdeind. Ze lag wel vaker helemaal aan het hoofdeind, maar nog nooit omgedraaid en weer terug, haha. We lagen helemaal in een deuk. Speen erin en weer goed onder de dekens gelegd. Iets later weer gepiep: zichzelf overdwars in de hydrofiel gewikkeld waar normaal haar hoofd op ligt. Ik pak haar op, geprobeerd nog iets meer bv te geven, maar dat was sabbel/schater/sabbel/schater. Erg grappig ook weer. Terwijl ik haar voor mijn gezicht houd, vraag ik milkman 'ligt er al een slaapzakje klaar?', zit ze weer te schateren. Ik de vraag wel 10 keer herhaald en zij steeds weer schateren. Nou ja, ik schrijf het vast niet zo leuk op als het overkwam, maar ik had helemaal de slappe lach om mijn lieve vrolijke popje!
@ Cin, eerst dan maar verder uitzoeken voordat je stop met bv. en dan termijn bedenken wanneer je wel zou willen stoppen..... hoeft toch zeker niet direct. Eerst alles goed overdenken. Maar je klinkt super positief, en je je zeker niets in de weg laat ziiten. @ Milky, ha ha ha, ja kan me nu wel wat voorstellen, wat is Myrthe een lekker moppie. Lekker peertje gegeten dus, leuk. en liggen boeven in bed ha ha, en dan ook nog sla;pe lach :d hi hi zullen we foto in ons album zetten, als je je mail pb, amil ik je de foto's die ik heb gemaakt. @ Juudje, je klinkt goed, zelfs je ruzietje, wat van jezelf laten zien, wat een goede vooruitgang.
Hoi en doei meteen! Op naar verjaardag! Milk, heerlijke schatermomenten gehad met Myrthe! Zo onwijs genieten dan he!
zo ik kom even weer mijn hoofd binnensteken in de bus... morgen gaan we een midweekje naar blanckenberge. Het weer is hopelijk niet te waardeloos dat we de dagen binnen moeten blijven.. ik ga straks met nichtje naar macdonalds. omdat zij een dag voor mij jarig is, dan vind ik het leuk om met haar samen iets leuks doen..
Smakelijk dan alvast Pix! Het weer lijkt richting woensdag weer beter te worden dus ik hoop dat de eerste dagen ook goed (genoeg) zullen zijn! Veel plezier!
Ik wil alleen even zeggen dat ik het zo gaaf vindt dat jullie mee klaveren voor Sikki. Echt te gek en blijf vooral doorgaan het werkt!! pletknuff
Zo. Ben terug van een hele leuke middag met nichtje! Na de mac zijn we naar de coffee corazon geweest waar m kon heerlijk spelen. @ milk die grappig momentjes worden alleen meer lig hier ook regelmatig in een deuk om eva. En nu even een begin maken aan inpakken. Eva is momenteel niet in goede doen ze krijgt een 2e kies aan links onder. Dus die zal weer straks bij mij willen liggen als ze wakker word. Plak-kind vandaag