@ Natjes, honden gaan naar een pension. Katten kunnen wel weekend thuis blijven, staat eten en drinken genoeg dan. Vriendin komt dan even om de hoek gluren en zij zorgt tevens voor de paarden, geiten en kippen. Wens 2e.....tja....moeilijk. Het gesprek laat ik in ieder geval staan. Die is volgende week maandag. De wens voor een 2e is ook erg groot, de liefde voor mijn vent ook. Alleen, zou zo graag willen dat hij wat meer rekening met mij gaat houden en wat minder aan zichzelf gaat denken.
@Miranke: veranderi ng bij iemand in gang zetten doe je het beste zelf. Als de ander het namelijk niet ziet, zal hij ookm niet veranderen. Blijf zelf dus continue praten en aangeven wat je dwarszit. Op een gegeven ogenblik ga je elkaar echt beter begrijpen en past gedrag en respect zich beter aan elkaar aan..... Knuff! Ben verder druk, update volgt later.
*zwaai* Hoe is het met jou?! @Miranke: het blijft een man natuurlijk, maar wie weet of je met regelmatige herhaling van het gesprek (minder heftig liefst) tot hem door kan dringen @zuur: fijne vakantie! @klingmachines: dat zijn vast de wasmachine en droger, wat moet je in hemelsnaam met 2 wasmachines? Of je moet Pip zijn natuurlijk
Hoi, Gaat goed, kleine Milan wordt groot, volgende maand alweer 2 Ben lekker thuis blijf moeder, en net aan de eerste ronde voor een brusje begonnen
Nrg, leuk weer wat van je te lezen! Betekent dit ook dat jij terug komt zitten op je plaatsje in de bus? Leuk voor brusje aan de slag! Miranke, wat ik al schreef blijven praten en hopelijk gaat het helpen! eHM MADAM KLING, volgens mij schreef jij dat er eind van de middag een mega-rea zou zijn?! Volgens mij begint om 18.00 officieel de avond dus tja....... Edit: shit even terug gelezen en er staat later deze dag, ben ook te ongeduldig
*zwaai*!!! Hallo lieve terugvanweggeweestbussinnetjes! Miranke: ja, echt genieten zo'n moment! zul jij wel hebben met het zwemmen, hihi. Wat fijn dat jullie even goed gesproken hebben, dat is een goede eerste stap. Jammer dat het niet 'natuurlijk' kwam en hij alweer zijn gewone ik is, maar blijf volhouden. Zeker OMDAT je zoveel van hem houdt! Bow: hoe is het behangen gegaan? is het net zulk behang als wat ik bij de spuitluier van Jurre zie? (natjes: *grinnik*) Fem: hoe is het met jou dan? Natjes: natjesman twijfelt dus, en jij? Leo: eerste dagje werken weer achter de rug? alweer bijna toe aan vakantie zeker Juud: dikke knuf! nog bedankt sms! nrg: heeeeeeeee! wens voor een tweede, leuk! kom je weer vaker kletsen? wat ga je doen met bv trouwens, nu je voor een tweede gaat? greys anatomy: haha, baby in een mei tai (toch, zo heet zo'n ding toch?) amber: gelukkig alles goed, druk is soms ook lekker Dikke knuf voor allemaal!!
Haaaaai Behangen ging super! Foto's staan wel op mijn hyves. Ben helemaal heppie ermee, alleen knollen nu helemaal op. Beetje zere rug nu ook dus lig lekker languit op de bank
Haai zwaai! Ik hier ffies. Ben niet echt bijgelezen, maar pik toch wel net ff op de laatste pagina mee dan NRG voor een brusje gaat! WOUW! (had dat helemaal nog niet gelezen joh! Of ook nog niet genoemd aan de andere kant???) Hier alles oke! Vandaag bij dietiste geweest voor Nikki ivm t uitproberen van een koemelkeitwitvrijdieet (mooi woord voor galgje ) Dus smallie en gieg, misschien komen er nog vragen jullie kant op! Verder doet ze t super! Ze is lieve grote trotse zus nog steeds! Boaz doet t helemaal goed! grote pummel! Hihi.. ondertussen rond de 8,5 kilo als ik moet gokken (maatje 74/80). Wat een verschil met Nikki zeg!! pfff... Ennnnnnnnnnnnnnn nog 2 weken tot officieel verlof!!! En dan mag ik mij ook thuisblijfmoeder noemen! JEUJ!! en nu slapen (heb vannacht nog genoeg te doen ) DIkke smak en knuff voor iedereen! tot gauw!
@nrg: leuk op voor een brusje! Wat is milan trouwens al groooot! (check regelmatig zijn site ) Hoe is het met jou? @bow: zag de foto al op hyves... echt supermooi!!! Dit is voor Niels zijn kamer toch? Krijgen we ook een eind foto van zijn kamertje? @uhhhhh: geen idee meer wat ik gelezen heb... Beetje koppijn en moe na brulnacht Jurre. Had enorme krampjes, arm ding. Heb dus bijna niet geslapen vannacht. Gaap! Net maar even Cinababy gehaald... en de luiers van de Kruidvat
schatjes! ook hier nog even een snottersmak, maar nu onderweg naar ceebee. kom later reageren, beloofd, zie veel nieuws en oude bekenden SMAK!
@kling: zat naar jouw banner te kijken en schrok er gewoon van hoe snel de tijd gaat! Florine alweer bijna 7 maanden!
Ha meisjes, Mirank; dikke knuf meis....je zit in een heel lastig pakket. Ik hoop dat je tot hem door hebt kunnen dringen en hij inziet dat hij zijn mooie gezin voor alles moet laten gaan. Nrg; wat leuk dat je er weer bent. 1e ronde voor een brusje voor Milan....leuk!! Remmar; bijna thuisblijfmoeder...heerlijk hoor! Ik zou niet anders willen. Respect voor degenen die het goed kunnen combineren...werk en kids. Maar persoonlijk zou ik er heel onrustig van worden. Bow; respect hoor...zelf behangen. 'k Ga zo even spieken op hyves. Natjes; arme Jurre....zo zielig die krampjes. Sven heeft de afgelopen week ook een paar nare dagen gehad voor wat betreft kramp. 't Gaat nu gelukkig een heel stuk beter. Sinds gisteren gebruik ik een fles van Dr Brown en ik heb het idee dat dat ook wel helpt. Dikke knuf voor het arme kind en zijn vermoeide moeder. Cin; hier geen 2 wasmachines hoor . Hij draait soms wel de hele dag, vooral als alle bedden verschoond zijn. Ik zou ook niet weten wat ik zonder wasmachine en droger zou moeten.
@ Pippa, luiers ook weer beter, of nog steeds beerput? @ Miranke, hoop dat alels goed blijft gan en alles word uitgesproken. Moet zeggen dat ik het super knap van je vond dat je midden in de nacht je koffer ging inpakken. kanjer Hier zoooooooo lief. Werd gebeld door receptie op werk, er is iets voor je afgeleverd. Er word nooit iets voor me afgeleverd, krijg geen eens normal post, alleen mail. Dus haastte ik me naar de receptie. En mega mooie bos rozen. Met een heel lief kaartje: van mijn lieve mannetje. nog net tranen in bedwang kunnen houden. collega aangestoken en die had ook brok in der keel ervan