En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

@pix: jeetje wat een kl*te afsluiting dan van je vakantie he! Bah... Misschien alsnog schriftelijk een klacht indienen? EN opgeven voor de koude douche bij radar... ;) Zweten zullen ze!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Hi natjes, ja ik ga zeker een klacht indienen. Maar bij hun dat doen heeft geen zin. Want het bleef een welles nietes discussie. Zijn woord tegen de onze. Zo kunnen ze iedereen van hun geld beroven. Maar van mensen skills hebben ze ook niks geleerd.

Hoe gaat het met jou en de kleine?

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    even snel, foto van Marije als ze bento openmaakt :)
    (bento's staan op mijn blog)
    daarna snel bento weer dicht, haartjes in staartjes en hup naar school.
    Ik zet zo foto's van Milky/Myrthe inmijn album

4. natjes

natjes Niet meer actief

@pix: zoooo stom he van zo'n hotel, ongelooflijk. Gaat in verhouding (voor hun) om een relatief klein bedrag. In dit geval hadden ze beter in kunnen schikken want dit gaat ze negatieve publiciteit opleveren...

@small: aahhh lief! Had van de week je hele blog doorgelezen. Echt zo leuk wat je er elke keer van maakt!! En bento is dat het 'engelse' woord lucnhtrommel?

@hier: Kan vanmiddag al terecht bij orthomanueel therapeut. Heb het idee dat kleine man totaal niet lekker in zijn velletje zit. Spuugt best wel, overstrekt zich, veel krampen, trekt holle rug, kan echt oorverdovend krijsen waarbij niets helpt.. en wil het vandaag al nagekeken hebben ipv geplande afspraak van dinsdag... Ben erg benieuwd ieder geval! Mocht alles goed zijn dan toch maar verder uitzoeken of hij mogelijk reflux heeft...

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Natjes, Dank je :) bento is Japans, dus japans woord/idee van broodtrommeltje :) (vandaag weer 2 nieuwe geplaatst)
    Gelukkig vanmiddag langs therapeut, want klinkt alsof kleine man veel alst heeft en dat is gewoon zo zielig.
    Hoop meer duidelijk strakjes.
    En pijn van joe?

@ Pix, wat schandalig zeg, zeker aanklagen.
    Heb jij nu ook meer last van FM met dit weer, zo'n au, grrr

6. natjes

natjes Niet meer actief

@small: echt een feestje om te zien! En die aardbeien cupcake... hmmm die ziet er echt lekker uit!!
    Met mijn lijf gaat het redelijk vandaag. Heb gisteren nog stukje gelopen met kleine mannetjes en eigenlijk geen last van bekken nu. M'n Tietze (;)) is in vlagen.. is niet zo erg als eergisteren!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Leuk Smallie! Mooi meisje is het toch hè?

Ga zo in je album kijken!

Natjes: hoop dat het gauw beter gaat met alles: bekken en Tietze. Succes bij therapeut met Jurre. En hoest met oma?

Pix: hmmmm, da's balen zeg. Had je nog gecheckt bij je boeking of het inclusief ontbijt was? Want als dat niet zo is en ze vragen het bij aankomst nog eens, moet je inderdaad alert zijn. Maar: de meeste hotels noteren tijdens het ontbijt welke kamernummers ook daadwerkelijk gebruik maken van de dienst. Dan rekenen ze je wat je daadwerkelijk hebt genuttigd. Dat zal ik iig nog opwerpen in je klacht. KNUFFFF!
    Wel fijn dat Eva zo genoten heeft. Bootjesfreak!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb zojuist je blog weer goed gelezen Small: wat een bofkonten zijn die meiden van jou! Je geeft me wel inspiratie voor het overblijven van Siem hoor! Ik ga zeker je receptjes proberen!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Leuke foto's Small!!!!

Zeg Smallie: heb jij die foto's van onze date nog? Ben ze kwijt.....

Kun je ze in album vriendjes en vriendinnetjes zetten? Dank!

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, dank *bloos* blog
    En jaaaa, zal ik ze er meteen inzetten :) foto's van onze meeting
    (welke maand was dat ookal weer, kan ik ze makkelijker terug vinden...)

Trouwens echt mega FM pijn in schouder, stom weer, kan werk vandaag niet uitzitten erdoor.

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Volgens mij augustus....

Knuff voor pijn!

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    jaaaa gevonden, heb ze niet allemaal hier op pc staan, dus rest later :)

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @smally, ik heb raar genoeg geen pijn in mijn normale plekken maar wel mijn voeten al een paar dagen. Zo erg dat ik er van moeilijk kan slapen.
    @bento. Gaaf dat het voor je meisje zo een succes is.
    @juud nee, het was niet inclusief. Maar het lag ook echt niet aan ons hoor. De man beweerde gewoon ons te hebben gevraagd terwijl hij het eigenlijk
    mededeelde. En te star om zijn fout toe te geven.
    Leuk dat je je webwinkel op hyves al promote.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wil ook niet zeggen dat het je schuld is hè. Geef alleen aan dat je altijd alert moet zijn als je ineens dingen over ontbijt hoort, terwijl je niet inclusief had.

Ik vind dat je moet aankaarten dat je nergens van gebruik heb gemaakt en dat je van mening bent dat jullie toch ontbijt is aangeboden, zonder daarbij extra kosten te vermelden. En dan vind ik met name het argument van 'er niet gebruik van hebben gemaakt' het sterkst. Het andere is namelijk iets dat je had kunnen weten...
    Je had niet inclusief, je hebt het niet (extra) gebruikt, dus extra kosten zijn niet terecht. Zo zou ik het aankaarten. Het feit dat je mondeling toch over ontbijt hebt gesproken, is geen reden om dan te moeten betalen.

Succes meis!

En ook knuff voor jouw pijn!

15. natjes

natjes Niet meer actief

Vanmiddag bij orthomanueel arts geweest, mijn gevoel had toch (weer) gelijk! Jurre had een verschoven lendenwervel (de 5e) wat dus de verstopping/kramp veroorzaakte. Ook had hij een verschoven kaak aan één kant... :$ Hij liet het zien en schrok er gewoon van... Het stond echt asymmetrisch dat ik dat zelf niet gezien heb! Dit veroorzaakte het spugen/misselijkheid.

Het staat nu weer recht en kleine man heeft geen kick gegeven. Hopen dat nu klachten weg zijn bij hem!

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    tjje zeg, dan toch schrikken, hopelijk nu het recht staat ook weer stukken beter met Jurre

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: Goed dat je gegaan bent! Merk je al direct verbetering?

Hier weer ongi geworden. Grom.
    Moet eerlijk zeggen dat ik eerst niet eens in de gaten had dat dat het was, schrok er gewoon van. Totdat ik de link legde met die pijnlijke rode uitstulping op mijn neus... Argh!

18. natjes

natjes Niet meer actief

Hij is nu ontzettend rustig en niet meer zo giftig als je hem oppakt :D Hij heeft ook echt paar uur knock out gelegen na behandeling hoor! En hij kijkt (nog) veel helderder uit oogjes. Ook sinds behandeling (16.00) al 2 luiers flink volgescheten... toeval of..?

En raar he die ongi als ie weer komt! En best snel al ondanks dat je bv geeft! Hier was ik bij Tygo met 6 weken alweer de l*l...ben benieuwd wat het dit keer gaat worden! ;)

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: Dat van die luiers is vast geen toeval!
    Doet een zo'n therapeut een beetje hetzelfde als een osteopaat of is het weer iets heel anders?

@ongi: Vind het ook niet eerlijk dat hij nu (al?) weer komt!

@Pix: echt schandalig van dat hotel. Ik zou ook even een recensie achterlaten op tripadvisor!

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Miranke: hoe is het nu?

Remaar: merk je al iets van koemelkvrije dieet? En ieeeeeee, Boaz al bijna een half jaar!!! Wat voor verlof heb je straks? Ouderschapsverlof? Lekker zeg, thuismoederen!

natjes: waaaat, een sterrenkijkertje? (weet nog steeds niet wat dat nou precies inhoudt overigens) En dat in 6 min, onvoorstelbaar.
    Hoest nu met bekken en borstbeen? En met oma?
    Wat fijn voor Jurre, dat therapeut problemen heeft opgespoord en verholpen. Blijf het toch gek vinden hoor, dat zo'n bevalling zoveel doet met zo'n beebje.

Female: fijn weer even van je te horen en te horen dat Nikita een lekker eigenwijsje is ;)

Pippa: wat heb je toch een heerlijk stel kids!

Juud: weer beetje bijgekomen van sessie? is weer goed geweest?

Klingel: en, is toeval niet toevallig meer, hoop het zo voor je! En nooit meer zo lang opkroppen he...

smallie: leuke foto's, zal de mijne ook snel eens uploaden.
    knuf op fm!

nrg: haha, had heerlijk gezegd niet anders van je verwacht (bv) ;)

Pixie: stom hotel, grrrrr.

Cin: nu al? wat een schrik en wat irritant! En nu? anticonceptie in enige vorm?

Hier alles goed, beetje druk. En zoals op foto's van smallie te zien is, is Myrthe een lekker dikkerdje. En er is ook te zien dat mijn haar ondertussen veel te lang is, dus morgen ga ik de boel weer even laten kortwieken (laatste keer was 4 dagen voor de bevalling ;)).
    Verder ontzettend irritante harde plek op bil... net maar even geweekt in bad, haha.

Deel Deze Pagina