Pix...ik heb mijn trouwjurk gewoon bij een avondjurkenzaak gehaald.....was niet duur en ik vond hem heel mooi Bekijk bijlage 125448
Gefeliciteerd Pix! Wat een leuk nieuws Wel redelijk onverwachts...omdat je niet heel lang geleden...nou ja Laat maar! Genieten nu! Natjes: wauw...dat zijn nog eens goeie veren Goed joh!
fijn als er vk is die naar je luistert hopelijk nu een mooiere bevalling (al weet ik even niet hoe de vorige was maar zo te lezen niet helemaal zo als je gewild had)
thanx allemaal...we waren al verloofd hoor .. maar nooit een datum geweest.. en we hebben het nu wel over gehad (fem ja ik weet het maar het is wel goed.ik heb gewoon een minder periode gehad en ja dan kan je ook weinig hebben.) Maar we hebben een datum alleen omdat er wat formaliteiten zijn wat mijn herkomst betreft. dus kans is groot dat we niet op DAT datum kunnen. hoe dan ook gaan we daarin met het idee.. want we zijn dan al 10 jaar echt samen volgend jaar. Is niet niks dus vieringswaard
silvia dat is een mooie jurk. maar dat is dan voor mij wat overboard Ik zoek geen avond/gala flashy jurk maar gewoon iets lekker comfortables en netjes maar toch wel hip. Ik begin mijn zoektocht nual want ik weet hoe dat gaat bij mij.. dus ik kan beter het in mijn kast hebben hangen alvast haha
Toen wij gingen trouwen was het de bedoeling om echt te trouwen zoals het hoort. Maar toen werd mijn schoonvader zeer ernstig ziek en had hij nog maar 6 maanden te leven, dus hebben we alles in een snel tempo geregeld . De planning was ook om in ons dagelijkse kloffie te trouwen, maar we kwamen langs die winkel in enschede gereden en zijn even binnen wezen kijken voor de gein...en toen een jurk gepast en helemaal verliefd mn mannetje dus die jurk gekocht toen moest hij natuurlijk van mij in pak....(draagt ie normaal never nooit maar wat staat hem dat goed ) maar de familie wist hier niks van dus iedereen in hun dagelijkse kloffie korte broeken etc was in mei dus lekker warm en daar stonden wij inene in onze trouwkleren schoonvader glunderde van oor tot oor en was super trots op zijn zoon die nooit zou gaan trouwen volgens hem we hebben gewoon een catering gehuurd voor wat kleine hapjes in ons eigen huis en daar hebben we de dag doorgebracht, thuis gekomen jurk en pak weer uit en spijkerbroek weer aan in augustus raakte ik zwanger en toen ik 3 maand zwanger was overleed mn schoonvader.
jeetje silvia dat is wel heftig!! *knuf voor je* Maar jullie hebben zeker hele fijne herinneringen aan de trouwerij en schoonvader!
Dat hebben we inderdaad Dank je wel voor knuf Dames ik ga op de bank kijken naar X factor slaap lekker allemaal en tot morgen
Jemig Sil wat een verhaal. Maar wat super mooi dat je schoonvader jullie trouwen nog mee heeft kunnen maken! En ontzettend moeilijk en verdrietig voor jullie en vooral voor je man natuurlijk dat hij zijn kleinzoon nooit heeft kunnen zien. Mijn zus is ook in sneltreinvaart getrouwd omdat mijn moeder ziek was. Daar heeft ze ook echt naar toe geleefd, precies maand na trouwerij hadden we begrafenis. Maar wel heel fijn dat ze er toch nog bij is geweest!
Heeeeeeeeeeeeej Pix gefeliviticeerrrrrrrrrd Harrrrrrrrrrrdstukke leuk en reeeeeeetespannend! Ben benieuwd naaar jurrrk . Hou ons op de hoogte jah? @natjes: TOPWIJF! Gefeletisiteerd ook
Ha! Gevonden! Natjes wat gaaf!!!!! Pix wat superleuk! Lekker warm hier, fijn Leo! KNuff syl voor je verhaal, en wat zag je er mooi uit! Voel me al dagen supergoed! En mn kindjes zijn zo lief! Ik geniet zooooo!!!!!! xxx
@natjes vergeet ik helemaal op jouw supergesprek te reageren!! Wat goed zeg hihihi altijd leuk om te horen toch! Gefeliciteerd @tisch, kom nou es op met verhaal van vanmorgen, zit heeeeeeeeeeeeeeele dag al te bedenken wat het nou kan zijn??? @alice, wat super zeg! Vasthouden!
*stapt in* Heeee meiden, gezellig hier! En meteen 6 (incl. oude bus) pagina's bij te lezen...... Maar goed: @Pix: LEUK! Een datum! Gefeliciteerd en fijn dat jullie dat nu zo hebben kunnen bespreken (zie ook opmerking female...) KNUFF! En jurkenzoekplezier! @Natjes: WOW, goeie dag dus! @Alice: ook fijne dagen, net als ik! Hangt het in de lucht? Hoest met Pix? Ook beter nu thuis en trouwdatum? @Kling: hoop dat je Bow haar bericht nog hebt gelezen aangaande touchscreen.... @Zuurtje: tjeee, nooit een driftbui? Fijn! Maar aan de andere kant: vind de driftbuien ergens ook best leuk hoor. Met name om te zien hoe ze hun eigen persoonlijkheidje er mee ontwikkelen, maar op de momenten zelf.... pffffffffffff @Cin en Casper: wil ook meer weten! @verdwenen Tischverhaal: dat ze ook wilde dat we posi en gelukkig waren over geboorte Casper en dat ze stiekem ook heel benieuwd was naar een foto. Tisch: dat mag je best zeggen ier in de bus. Ik denk dat we dat allemaal hebben, toch? Knuff!
Jeetje Sil, en dat in een gewone winkel? Leuk hoor! Zoek ook nog leuke jurk, maar pas voor augustus.......
@vriendin: uur geleden pas 2cm ontsluiting... Het schier niet op. Heeft gelukkig nu wel ruggeprik gehad. Ik hoop voor ze dat ze haar niet te lang laten aanmodderen en dat de baby ook goed in de gaten wordt gehouden. (heb niet zo'n hoge pet van ziekenhuis waar ze ligt, vandaar... Juudman zei ook al: en dan ligt ze net dáár....)
@bow: ja dat was het. Ik opende bus en het enige wat ik las was paniek, somberheid etc etc. En ik vond dat de geboorte van Casper wat meer op de voorgrond zou morgen treden en dat we dat meer moeten vieren (en zie Leo heeft mooie slingers opgehangen). Want het feit dat hij het er ondanks te vroeg geborenis goed doet is een grote zegen! Ik denk dat het gelukzalig gevoel bij Cin en Cinman ook overheerst ondanks alle ellende. Goh ik weet het niet zo goed te verwoorden