En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hi hi :D

2. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ small, hier gaat het zijn gangetje. Ik wil daar verder niet over 'zeuren'. Ben juist blij dat hier een 'blijde' sfeer hangt. Natuurlijk even afgezien van de angsten omtrent Cin, Cinman en Casper.

@ Small, wat zijn dat en wat kun je daarmee???? Of heb ik weer eens ergens overheen gelezen?

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Miranke, "zeuren" mag, als jij ergens mee zit, misschien kunnen we je juist helpen.

Is wasbaar maandverband........

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hey mirank :D Fijn je weer even te zien!

Net heel sneu....mijn broer kwam onverwachts langs en nikita is helemaal gek op haar oom. We waren toevallig buiten op straat (bellen blazen) toen hij aankwam. Dus nikita wil dol enthousiast op hem afrennen, maar valt na 2 stappen :( Flinke dikke en gescheurde lip. Ze wou meteen gaan slapen. Zo sneu :(

Tand-door-lip is hier trouwens bijna wel orde van de dag...maar dit was wel een stukje harder dan normaal. Hij is ook echt heel dik (wat kan ik daar tegen doen? Iemand tips?)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Fem, ach gos wat sneu, niet echt super tips, waterijsje laten eten

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb geen ijs in huis :(
    Moet ik maar eens gaan doen dan, altijd waterijsjes in huis hebben.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat een suikerklontje helpt tegen het bloeden...maar nikita ging daar alleen maar harder van huilen?

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Smalman is heir verzot op waterijs... dus dat hebben we in huis

Suikerklontjes... ojee geen idee

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    UPDATE!

cin is van de IC af!!!
    :)

en dit is een deel van een smsje van haar:

'na ks inwendig gaan bloeden, ws door combi hoge bloeddruk en slechte stolling maar dat weten ze niet zeker.
    dus terug naar de OK en wegens vele bloedverlies op IC.

casper moest gisteren voor de zekerheid naar UZ leuven wegens longen. hij KAN het zelf maar kost teveel energie (is mega driftkop!)'

:)

so. heftig zeg, zeker ook wat ze 'even kort' over zichzelf vertelt.
    dapper schatje.

verder is ze aan t kolven en hoopt ze dat ze het niet hoeft weg te gooien, wellicht morgen naar casper toe.

heb haar wederom gezegd hoe onwijs we allemaal meeleven en aan ze denken! :)

nou, tot zover, nu thee drinken en ETEN, val bijna van eierstokje

zoeff

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    wat fijn om wat van/over cin te horen!!
    fijn dat ze van de IC af is. Nu nog samen met haar mannen zijn.
    Goh, en dat ze aan het kolven is! had het er gister nog over met Bow. Eén van de weinige dingen wat je voor je kindje kan doen, volegns mij, in zo'n situatie. En als dat niet wil/kan, kan ik me indenken dat dat niet leuk is....

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0

Jayde heeft oorgaatjes vanaf haar 8ste maand. Ze heeft niet gehuild hoor ;). En daarna ook nooit meer last gehad. Ik was eingelijk al een beetje laat. Want hoe jonger hoe beter en sneller het geneest. Er stond een meisje bij van een jaar of 8 en huilen dat ze moest zeg :(. Tja dan beseffen ze echt dat het zeer gaat doen.

En tja een vaccinatie is 100 keer pijnlijker lijkt mij....ma goed tis gewoontje bij 'ons'

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

YES!! Dat is mooi zeg :D Fijn dat ze (inderdaad heel dapper) zelf gaat zitten sms-en :D

De gekolfde melk moeten ze gewoon in de vriezer doen..zeker de eerste melk is echt GOUD voor zo'n kleintje. (de moedermelk past zich aan aan de prematuriteit van de baby, hoe mooi is dat!). Daarna de bevroren melk meenemen in koeltas naar Leuven.

Het klinkt toch wel heel erg naar HELLP hoor....pfff
    Wat geweldig dat ze van de IC af is! ECHT!

En wat goed dat ze zeggen dat ie het wel zelf kan (ademen) maar dat ze hem voor de zekerheid overgeplaatst hebben...het kost hem nu natuurlijk bakken met energie - en die heeft hij nodig om te kunnen groeien. Dus alle ondersteuning is echt alleen een zetje in de rug :) Wat een kanjer! En wat gaaf om te lezen dat het weer zo'n vechter is (driftkop :D ) HA! Trots op Casper :D Trots op Cin :D
    (en natuurlijk Cinman ook! Maar wat een opluchting zeg dat ze zelf smst!)

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Kolven moet je juist zo snel mogelijk mee beginnen. Hopelijk komt het goed op gang (en doet het niet zoveel pijn aan de baarmoeder :( outch!)

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Jaaaaa pak van mijn hart, gelukkig goed nieuws!!!!
    En sms van cinzelf, is ook zoooo fijn :D

En ik hoop dat ze morgen weer fijn bij haar Casper is.
    Zeker petje af voor Cinman, had hem ook gesmst dat ie ook goed aan zichzelf moet denken nu.

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    ja, dat weet ik. maar bedoelde het meer als: onder volledige narcose geweest, KO op de OK en dan kolven.. pfff!!!

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wat een onzettend goed nieuws
    wat een kanjers heh

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Zo ben ik weer. Ik moest Jayde ff sussen ze was te hyper om zelf in slaap te vallen (brabbelen)

Een heel fijn bericht van Cin! :D En nog vele na deze!

Wat goed van d'r dat ze gaat kolven. Dat kost ook een hoop energie hoor sooo.

17. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0

Mmmm dat deed ik eingelijk automatisch. Die boobies zijn ideaal om huilen te stoppen of te voorkomen of gewoon voor de gezelligheid gheheh (ook in het vliegtuig bijvoorbeeld :D). Maar goed als ik ook maar iets hoorde hing ze al aan de borst hahahhah. Soms zei ik ook uit mezelf heb je dorst (vooral in de zomer) en dan mocht ze ook gewoon tussendoor een slokje of ook altijd een slokje voor het slapen gaan.

En als je haar nu die borst laat zien raakt ze het heel voorzichtig aan met hmmmm ....dus....wat moet ik hiermee en vooral die tepel vindt ze maar raar aanvoelen hahaha

18. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Owja net mijn eerste driftbui gehad in het openbaar (prenatal :D)

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    hoelang heeft jayde BV gehad eigenlijk??

Hier ook altijd tiet erin.. hihi.. hoewel ik dan weer van die kindjes heb dat als ze niet willen, ook echt NIET willen.. :D

rem is trouwens ledikantje aan het ombouwen tot co-sleeper. wiegje werd nu toch wel echt te klein.... hihi... :)

20. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    jij of jayde??

Deel Deze Pagina