@kling, wat lief dat florine zo lekker geniet van boterhammetje.. je zou de groentetjes kunnen proberen eerder op de dag.. hier was het savonds ook geen succes.. (vaak nog steeds niet ) met eva gaat het super. is echt een kletsmajoor en een grappenmaker (lachbekkie). ze weet wel helaas mamas irritatie knopjes te vinden hihi.. maar ze weet dat ik dat ook weet dat ze dat doet, en kunnen we vaak wel erom lachen. morgen wordt ze alweer 2.. volgende week zaterdag gaan we feestje vieren. dan krijgt ze dora taart (met dora en boots megabloks speeltjes erop)en dora sterren cupcakes. van ons heeft ze al een cadeau gehad. een portable dvd speler voor in de auto voor ons autoreisjes (naar nijmegen/rotterdam) en vakanties. heeft ze al heerlijk van kunnen genieten.. lekker dora, pingu, charlie en lola, barbapapa enz kijken in de auto.. maar ook in de hotel kamer kon ze heerlijk wegkijken smorgens met boterham verder krijgt ze morgen ook wat cadeaus (is een verwend meisje ) we hebben wat tweedehands speelgoed gekregen van pixmans tante.. een kassa, megabloks en nog andere dingen.. dus de megabloks en kassa krijgt ze morgen. verder heb ik in belgie ook een tweedehandse little people busje met wat little people poppetjes kunnen kopen voor een prikkie.. en dan een tweedehandse houten domino spel (met plaatjes erop) dus ze komt niks te kort morgen hihi.. qua ontwikkeling kan ze nu al 3 á 4 woorden zinnen maken.. naast haar expressieve gebrabbel! ik zal zo even weer wat fotos in mijn album plaatsen..
Pix, alvast gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Eva Kling: eetstoornis, nee ik bedoelde niet dat jij er 1 hebt. Ik bedoelde dat ZOLANG je GEEN eetstoornis hebt mensen zich niet mogen bemoeiallen(bakker) met jouw lijf. Als jij nou voor mij even een klein abonnementje zoekt, met weinig bel (50-100 ofzo?) en weinig sms maar wel internet en een smartfoon (samsung galaxy), dan zorg ik dat ik daarmee als de sodemieter op whatsapp kom. Keej?
Workshop...aanrader ik vond het geweldig Bekijk bijlage 153128 Taart met de babies erop heb ik op de workshop gemaakt de woezel en pip taart heb ik vrijdagavond zelf gemaakt
Heb me al opgegeven voor de workshop! Thanks voor de tips. @ Klingel, het gaat weer goed. Hebben flink gesproken en (ik) gehuild. We komen er wel, ik ben gewoon strontgek op hem. Ik kan hem dan wel achter het behang plakken af en toe, maar leven zonder hem moet ik ook niet aan denken.
natjes een sterrekijkertje en dan zo vlug bevallen is een kunst hoor hier ook al 2 sterrekijkertjes gehad dus het zou me niet verbaen als het deze keer weer is
goedemorgen eva gefeliciflapstaart met je verjaardag zo de kinderen zijn weer naar school veel zin hadden ze niet na een weekje vakantie maar ze zullen moeten zoon zeker want hij heeft vandaag voor de 2 de keer een test om te zien of hij over kan naar het 1e leerjaar de vorige keer was hij bij de risicogroep die misschien de kleuterklas moet overdoen, benieuwd hoe hij het nu gaat doen zo en nu dan even naar de ziekenkas bellen want ik wil best wel eens weten waarom ik bijna 50€ van de 20 weken echo zelf moet betalen terwijl die normaal hoort terugbetaalt te zijn __________________
zo wat een dure gyn ze is niet geconvensioneerd en daardoor krijg ik dus niet alles terugbetaald en ze is vrij om dan een bedrag te vragen al een geluk dat ik er niet elke week heen hoef dan
*even ego* Pfffff .... wat een gedoe! Kleine man zat nog steeds helemaal verstopt en scheet alleen nog maar keiharde keutels en perste zich suf afgelopen dagen. Zaterdagavond even contact gehad met huisartsenpost wat ik eraan mocht/kon doen. Ook verhaal van spugen uitgelegd. Ze wilden hem toch even zien dus ben langsgeweest met hem. Ze dachten dat spugen kwam door verstopping en kreeg lactulosestroop mee. Goed dat gegeven, paar schijtluiers gehad maar nog spugen. Bijna elke voeding komt er deels of helemaal uit. (direct of na uurtje ofzo). Net huisarts gebeld en kan zo langskomen... Zit zelf nu te denken aan koemelkallergie (had mijn broer) of 'gewoon' reflux.. Hmpff.. Hoop dat we iets meekrijgen waardoor er wat binnen blijft. Zal me niets verbazen als ie nu nog onder geboortegewicht zit. (was op dag 8 zelfs nog). Al met al ben ik nu aardig gesloopt van slapeloze nacht(en) aangezien die vent van me 3 uur 'snachts al vertrekt... Ben gewoon duizelig van de moeheid. Zo even proberen te slapen, grote kleine man is naar oma toe... *einde ego*
Eva, hoera!!! Natjes, knuf voor jou en knuf voor arme Jurre! Hopelijk kan de HA helpen. Myrthe heeft koorts (vanochtend vroeg 39,2), maar komt gelukkig niet ziek over, dus kijken het even een dagje aan (gelukkig papadag).
@Natjes: jeetje zeg, da's ook niks! Hoop dat je vandaag wat slaap kunt pakken. Ik ken dat wel hoor, misselijk van vermoeidheid... Dan ben je echt even helemaal klaar.... Hoop dat Jurre snel een goede diagnose krijgt, zodat jullie verder kunnen. En hoop natuurlijk dat het niet te ernstig is allemaal. KNUFFFFFFF!!!!!!!! Smak en Pletknuff! En truste meissie. Rustig aan... Kan Natjesman niet een dagje vrij nemen? @Milk: beterschap voor Myrthe! Gelukkig bij papa vandaag! @Zuurtje: welkom terug! @Silvia: mooie taartjes en alsnog proficiat! @Miranke; fijn dat jkullie zo'n goed gesprek hadden. Las dit weekend nog goed artikel in tijdschrift over ergernissen naar je man en je wens hem te veranderen. Stond iets treffends en in mijn ogen waars in: als je je erg irriteert aan je man en hem op punten zou willen veranderen, is dat eerder een boodschap aan jezelf om beter naar je eigen wensen en behoeftes te luisteren. Betekent eigenlijk dat je je BIJVOORBEELD ergert aan het feit dat veel op jouw schouders rust en dat je man maar door gaat met z'n oude eigen leventje. Eigenlijk zou je dan misschien wel wensen dat je zélf nog zo goed voor jezelf zou kunnen opkomen. Ipv hem te willen veranderen, kun je zelf ook verandering aanbrengen, dingen voor jezelf plannen, en hem daarbij betrekken, zodat je jouw ding ook echt kan doen. Vaak vinden mannen dat helemaal niet vervelend, om bij te springen, maar ze vinden het gewoon erg makkelijk dat jij alles doet en vragen zich nauwelijks af of je misschien zelf ook meer tijd voor jezelf wilt pakken.... Goed beetje uit eigen doos, maar een dergelijk probleem tussen jullie meen ik eens gelezen te hebben. Is tegelijk maar voorbeeld, maar misschien kun je er iets mee. Iemand anders willen veranderen is moeilijker dan je eigen gedrag aanpassen. Knuff! En goed dat je zo gek op hem bent! Dat geeft veel motivatie om er samen aan te werken. Is hier ook! @me: druk! Gisteren 33 km gewandeld, vandaag weer ruim 20 (ga van werk naar huis lopen....) 4Daagse: ik heb er echt zin in! En verder gewoon druk met winkel en thuis. Heb de zwaarste emoties van woensdag weer gehad, nu proberen door te gaan met samen praten, liefhebben, denken aan mezelf en 'gewone' leven doorleven.... Komt goed! Knuf voor allemaal!
Pix gefeliciteerd met Eva! 2 jaar alweer, jeetje! @natjes: Arm ventje (en dus arme mama). Hopelijk kan de HA iets voor jullie betekenen. @zuurtje: Bij de meeste artsen hang wel een lijstje toch, met de prijzen die ze rekenen. Hier wel tenminste!
@Juud: Al flink in training lees ik al wel, voor mijn gevoel is het nog maar heel kort geleden dat je langs zh bent gelopen met popje voor Sanne. Tijd gaat veel te snel!