de juf van zoonlief gaat speciaal voor mij vanavond zijn test nakijken zodat ik morgen al meer weet ik ben benieuwd
Maak je je zorgen Zuurtje? Vertrouw op je eigen gevoel, dat is het enige dat ik mee kan geven. Testen zijn een moment opname!
ja ik maak me wat zorgen maar dat zal wel eigen zijn aan een moeder zeker? vorige keer bij de test was zat hij in het risico groepje, de kans was toen groot dat hij niet over mocht daarom ben ik nu benieuwd hoe hij het nu gedaan heeft en of al mijn harde werken zijn vruchten heeft afgeworpen ik zit er vooral mee omdat zoetje vroeger ook problemen heeft gehad wat uiteindelijk bijna in zelfmoord was geeïndigd zijn ouders waren er maar net op tijd bij of hij was er niet geweest
Ik kom toch ff langs na een busbreak. Soms is het lastig om hier langs te gaan ivm de confrontatie met me kinderwens. Afgelopen zaterdag kwam me ongi op zetten. Vanmiddag de stap heb gezet om de geertgenkliniek te bellen. Op 7 juni heb ik een voorbereiding/info gesprek. Ik hoop dat ik daar de info krijg die me de rust geeft om de nieuwe fase in me leven in te gaan. Het voelt nu ook onwennig over wat er straks te gebeuren staat. Na 7 juni hoop ik dus ook meer duidelijkheid te hebben. Op 18 juni verwacht ik me komende ongi en begin juli wil ik gaan starten met het proces dat IVF/ICSI heet.
ppver, kan me indenken dat je het er moeilijk mee hebt om in de bus te komen. Al die mama's die praten over hun kinderen. Ik heb dat destijds ook als moeilijk ervaren (ja, ook wij hebben in het medische traject gezeten). Toch moet je ook beseffen dat wij open staan voor jou en jou een troostende schouder willen bieden. Dikke knuffel meid! Hoop dat het IFV traject jullie zal geven waar het uiteindelijk allemaal om gaat (dat MOÉT!!!!)
EVA nog proficiat met je verjaardag. En volgens mij heb ik door me busbreak Natjes niet eens gefeliciteerd. Nog proficiat met je de geboorte van je kleine jongetje. Een mooie naam trouwens.
@Miranke: fijn dat je je in het verhaal herkent! Wilde zeker niet betuttelend overkomen namelijk... Ik herken het zelf iig wel en dat woord jaloezie wilde ik niet noemen, (wilde je niet op stang jagen), maar herken dat zeker! Goed dat je actie onderneemt. Neem van mij aan: het zal wat onwennig zijn voor jullie allebei in het begin, maar het is zo goed voor jullie allebei! Hoera voor GROEN LICHT! Enne: Sanne is echt mooi! Dat speldje! Too cute! @Natjes: moet nog googlen, maar vast dikke knuff. Ook voor jezelf... Wat een ellende.... @ppver: moeilijk hoor, die stap zetten. Wel fijn dat je ook eerlijk bent over je stap in de bus. Is natuurlijk ook niet makkelijk. Hoop echt van harte dat Geertgen je antwoorden gaat geven... Kuff! @Zuurtje: heb reden van test gemist.... Probleempjes bij zoonlief? Wat zijn de tekenen voor je zorg? @Zalando: ik word gestalkt met veeeeeuuuuuls te leuke jurkjes die ik wil hebbe hebbe hebbe!!!!!! @wandelen: ging goed, fijn weer, tikkie spierpijn nu, maar heb het weer gefixt!
juud de test doen ze 2x bij alle kindjes in de laatste kleuterklas zo kunnen ze achterhalen waar problemen zijn en of ze er klaar voor zijn om naar het 1e leerjaar te gaan zorgen om zoon omdat hij trager is dan zijn andere leeftijdgenootjes, hij heeft gewoon langer tijd nodig om hetzelfde te kunnen (dat kunnen weken maar ook maanden zijn)
@Natjes: heb nu gelezen en dat is akelig zeg. Gelukkig wel goed te verhelpen, maar een chirurgische ingreep is natuurlijk niet niks...... Hoop dat Jurre snel de goede hulp krijgt, zodat hij niet uitdroogt. PLETKNUFFFFFFFFFF!
En heeft zijn juf daar ook zorgen over geuit? Of heb jij die vooral? Moederzorgen zijn soms lastig, maar heel logisch hoor. Hoop dat je gauw gerustgesteld kan worden. En anders goede begeleiding.... Knuff!
@zuurtje en miranke en juud thanks. het is en blijft lastig voor mij omdat ik naast Mila de laatste ben die nog geen beeb heeft. Zodra ik bij de kliniek ben geweest hou ik jullie in de bus op de hoogte. Bij de zorgverzekeraar heb ik uitgezocht dat er 3 behandelingen vergoed gaan worden. Dus we gaan ons nu vast pinnen op 3 keer. We gaan er vanuit dat meer dat 3 niet nog is. Ik weet niet wie de buslijst in de gaten houdt maar er kan 7 juni op.