komt ook van juf haar kant hoor we zijn al een heel schooljaar bezig om dingen te regelen en af te spreken om hem zo goed mogelijk te begeleiden als ze in de klas merkt dat er dingen zijn waar hij het moeilijker mee heeft dan bespreken we dat met elkaar en ook wat we er aan kunnen doen omgekeerd ook deze juf is van de actie waar de juf van vorig jaar niets aan deed zoon heeft al heel veel vooruitgang gemaakt op die paar maanden tijd
Fijn zeg, zo´n meedenkende juf! Hoop dat die goede begeleiding dan mee/doorgaat naar volgend schooljaar Zuurtje. Succes er mee!
Natjes: plettttknuff meis!!! getsie zeg...hopelijk kan hij snel geholpen worden. PPVer: Kan me heel goed voorstellen hoor dat het zo moeilijk is om hier mee te kletsen meis...wel fijn dat jullie 7 juni terecht kunnen en de volgende stap kunnen maken en hopelijk met groot suc6...knuff meis! Juud: zalando echt zo leuk?? ben geloof ik nog nooit op die site geweest. Heb zelf wel een super gave jumpsuit online gezien maar ik wil hem natuurlijk net weer anders hebben dus moet ff iemand zoeken die er 1 voor me kan maken vanaf plaatje maar dan zo als ik hem wil...snappie um nog hahaha. Zuurtje: wat goed zeg dat jullie zo overleggen met elkaar...denk dat het voor jezelf ook wel een goed gevoel geeft dat hij zo'n goede juf heeft..
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Eva en wij hebben een hele leuke dat gehad!. @ miran wat een lief meissie is sanne! @natjes dat klinkt heftig. Arme jurre. Echt rot dat het niet lekker gaat. @pip als je daar twijfel en spijt hebt zou ik wel zoals cin al benoemde contact opnemen met bv organisaties.
Ik snappem hoor! Heb dat ook wel eens... Zalando ooit bezocht na tip dat je daar ook heel leuke tassen kunt vinden. En dat klopte. Had ik ook net heul hard nodig toen, na appelsap-incident... Daarna nog eens leuke jas en sandaaltjes gekocht en nu blijken ze mijn smaak al in te schatten Ach, zo erg is het niet, als ik die hand maar op de knip hou.....
Pix: fijn dat jullie leuke dag hebben gehad meis! Juud: dat hand op de knip kan soms best lastig zijn he Zeker als oh dit is leuk..en oohh die is ook leuk...enn oohhh die wil ik ook hebben....katjing!! hihi
Ooooh, dus ik ben niet de enige die van die leuke aanbiedingen voorbij ziet komen en zichzelf over de vingers moet slaan om maar niet te kopen??????
Miranke tuurlijk niet!!!...hihi is vrouw eigen...zit in ons vrouwlijke systeem hihi Heyy Remmar! zwaai-haai terug!
Nog ff snel wat reacties: @ milk: geen verlof ofzo, gewoon ontslag! hihi.. dus wrs komende 3,5 jaar gewoon bij huis (als kindjes, rem en mij dat iig bevalt). @ natjes: jeetje.. arme kleine vent had Finn ook niet zoiets, wat ik net ff google, klonk me aardig bekend in de oren.... @ pip: relacteren is, voor zover ik weet, best 'veel' werk ja. Maarja, tis maar net wat je er voor over hebt natuurlijik @ bow: krampjes?!?! wie? wat? waar?? Wat dacht beeb: zo, wieg is er, ik mag!??! @ mirank: wat een onwijs schatje heb je zeg!! En fijn voor groen licht! @ leo: hoe is het daar???? @ ppv'er: knuff! @ euh.. kwijt...
Heeeeeeeeee Remmie! Hoest daar? Nee Miranke, ook hier... En niet alleen voor mij, ook voor LiefFemke.....
haaaai!! Hoe is het met jou?? En je mooie meid? (en heb je je zonnebril al terug - die bij lau ligt?!?! )
Hier alles oke hoor! Druk druk druk met vanalles en nog wat, maar vooral genieten van de kindjes. (ze hebben nu zo'n 'ritme' van één slapen, ander wakker en omgekeerd.. ) hoe is het met jou? En je lieve kindjes?
Hadden we hier op gegeven moment ook. Lastig om weg te komen, maar ergens ook wel effe handig... Hoe bevalt het thuis zijn?
Hier alles goed! Zoooo die zit ....... schaammmmmm.....nope zonnebril nog niet terug...heb lau daarna niet meer gezien zo slecht van mij...schaam me kapot
Met mij gaat het op en af, met de kindjes prima! Zo af en toe hun buien en nukken, maar gelukkig gezond! 6 juni met allebei naar CB!