Auwauwauw!!! Na zo´n poosje stilzitten, is opstaan en lopen pijnlijk..... Heb nog liever dorst, dan dat ik nog een glas drinken haal.... Nou, oké, da´s een beetje overdreven, maar dit is echt 4Daagse-pijn..... Ik wil het zelluf, dus ik klaag niet.... auwauwauwww.....
Truste Miranke! enne jij ook vast voor zo Juud mocht ik straks telaat zijn haha...zit te switchen tussen face, hier en nog 3 site's hihi
Druktemakertje op het net! Hihi! Nou ja, switch ook vaak tussen hier en site-in-de-maak.... Maar inderdaad, zodra dit glas leeg is, hijs ik me weer van de bank en strompel naar boven. Hihi, vind het ergens zelfs fijn om deze pijn weer te voelen. Het hoort zo bij de 4daagse, dat het gewoon grappig wordt. Niemand snapt het, alleen hen met ´het virus´...... Truste allemaal!
Ff snel vanaf mobiel: morgen rea. Hoorde een mannetje kokhalzen en die werd dus wakker. Ff gevoed en slaapt weer.... Trusten!!! Dikke smakkerd
@ PPver, knuf en ik hoop ook dat alle 3 de pogingen niet eens nodig zijn @ Natjes, tjee das schrikken, hopelijk snel actie en precies wat er is, want zo gaat het niet @ Miranke, wat een mooi meisje zeg, zo lief @ Amberlieke, weet nog dat mijn temp toen dag ervoor dipte @ Juudje, jij al weer flink aan het oefenen met lopen, ben je toch een kanjer. Oja, denk toch dat je straks met je winkeltje ook op Twitter moet...... Als ik zie wie er allemaal op twitter zit lijkt me dat toch wel een goede zet. @ Remmie, ben je nu al thuisblijf mama, lijkt me heerlijk
goedemorgen dames hier heerlijk mogen uitslapen zoetje heeft de kids naar school gebracht en is al naar de markt geweest
Goeiemorgen meisjes, Natjes; tjee wat een schrik meis. Ik heb even gegoogled, maar dat is niet mis. Gelukkig wel wat aan te doen, maar hij is nog maar zo klein. Sterkte voor jullie! Miranke; wat een beeldje zeg...die dochter van jou! Hier vanmorgen naar het cb geweest en meneertje is helemaal goedgekeurd. Was van geboortegewicht 3560 inmiddels opgeklommen naar 4250, dus heel mooi. Wat betreft de borstvoeding....tja ik heb idd wel gevoel van spijt, met name op momenten dat ik iemand spreek waarbij de borstvoeding wel goed gaat. Maar ik moet reeel zijn...hij doet het hartstikke goed op de flesvoeding; groeit goed, spuugt bijna nooit, heeft amper kramp en is heel tevreden. Daarbij is relactatie heel veel werk en dat kost tijd en die tijd is een hekel punt hier . Het is goed zo...Sven doet het prima en dat is het belangrijkste. Ik ga nog even wat doen.....even stofzuigen. Huis moet netjes, want er komen vanmiddag wat juffen op kraambezoek .
gesprek met juf is geweest en het is nu duidelijk zoonlief gaat zijn laatste kleuterklas opnieuw doen zijn score was onder de categorie zeer zwak dus het is beter voor hem om zijn jaar opnieuw te doen daar doen we dan niet moeilijk over beter gelukkig zijn en graag naar school gaan dan ongelukkig zijn en niet graag naar school gaan
@zuurtje, helemaal mee eens, dan maar jaartje over doen. Hoop dat Natjes snel antwoord, maak me zorgen