En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goed gezegd Small! Helemaal mee eens.

Wil iedereen die 'm wil of nodig heeft dan ook een dikke knuffel geven!

Natjes, ik hoop dat het allemaal meevalt met die kleine man van jullie, beterschap ook voor jou!

Myrthe, you go girl!!! :D

Amberliek wat een lief jurkje idd!

Eva, nog gefeli met verjaardag!!! Heb je leuke dag gehad?

uhhh verder heb ik alles wel gelezen maar ben het even kwijt.
    Dikke knuffffff voor iedereen die 'm wil :D

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    morgen allemaal.
    Ben net bij ha geweest hebben de nuvaring gekregen. Ipv de pil. Wat is jullie ervaring daarmee?

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

geen idee pix...ik ken het niet.

Mooi gezegd smallie :) Is ook zo!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    pix ik was er heel blij mee nadat ik die pil eruit had gegooit
    hoef je er maar 1x per week aan te denken
    ik voelde hem nooit zitten en mannetje ook niet

5. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Smallie: mooi gezegd!

knuf voor iedereen!

@Pix: Geen ervaring met de nuvaring, lijkt het je wat?

6. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Goeiemorgen,

Natjes; helaas nog geen duidelijkheid dus (nou ja...misschien inmiddels wel) Hopelijk valt het mee voor de kleine man. Wel heel fijn dat hij er zelf niet veel last van lijkt te hebben.

Lau; ik kan me zo goed voorstellen dat je het niet op kunt brengen om hier te lezen....alle respect daarvoor hoor.
    Ik heb ook geen idee wat ik moet zeggen om je een hart onder de riem te steken. Waar jullie doorheen gaan is de nachtmerrie van iedere ouder...dus daarom dikke knuf!

Fem; dikke knuf voor indeknoopdag.

Pix; sorry meid....ik heb geen ervaring met de nuvaring.

Myrthe; wauw...wat een knappe meid!

Hier vanmorgen oudste zoon uitgezwaaid voor schoolkamp....het was net een klas vol stuiterballetjes :D...geweldig! Ik zal blij zijn als hij vrijdag weer thuis is.

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieve Lau:

Wat ontzettend naar allemaal weer, wat Finn moet doormaken. Dat van die naalden.... Ik kreeg er echt kippenvel van. Natuurlijk heb jij veel andere dingen aan je hoofd. Niemand neemt het je kwalijk dat je hier weinig bent. Iedereen begrijpt dat heel goed. Als ik voor mezelf praat iig wel! Dus je hoeft volgens mij niet te hopen of iedereen begrip heeft hoor.

Die gevoelens van jaloezie zijn zo begrijpelijk. Ook al helpt het je niet verder, het is je gevoel en dat is echt. En natuurlijk is het dan moeilijk om hier te komen.

Knuff voor jou, Finn en Lauman! Dat jullie maar gauw meer duidelijkheid hebben over de antistoffen, het ijzer en dergelijke. Dat je wat meer rust kunt vinden in die onzekerheid. Voor wat dat waard is, want rust heb je natuurlijk nooit...

Dikke knuff voor je duidelijkheid over die aandoening van Jurre en Finn. Is denk ik voor Natjes ook fijn om jouw ervaring te lezen. Ik had ook al gelezen dat het goed is te verhelpen, maar wat naar zeg, dat je daar soms een jaar op moet wachten.... En dan die uitdroging en al die medicatie....

Lieve lau, dikke knuff!!!
    En fijn dat je er weer even was.

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Female: shake hands voor die alles-is-kut-dag. Lees mijn post van gisteravond... Hier was het dus alles in de thuissfeer, maar ik kon ook echt NIKS hebben. Dat slaapje op de bank heeft me wel goed gedaan en heb het gister met Juudman besproken. Eigenlijk was het gewoon even alles, spanningen, vermoeidheid, veel te doen maar weinig tijd, alles loopt anders dan je wilt, én: HORMONEN!

Gatver, was even vergeten dat die zo evil konden zijn..... Heb sinds zwangerschap Femke al een vervelende relatie met die dingen, ben al dik een jaar niet ongesteld, maar nu komen ineens wel weer die maandelijkse KUT-dagen opzetten. Benieuwd of ik deze week wel weer eens ongi word....

Iig, KUT-dag dus hier ook. Gelukkig is het ergste hier weer overgewaaid. Ik hoop bij jou ook snel Knuff!

PS: ga je misschien blij maken in PB (PB komt, maar of je er blij van wordt, is aan jou... cryptisch hè? Ha!)

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: you go Myrthe! Goed hoor!

@Amberliek: schattig jurkje voor schattig meisje!

@Pip: schoolkamp.... Spannend hoor! Kan me je gevoel over vrijdag wel heel goed voorstellen: kindje weer thuis!!! In welke groep zit hij?

@Pix: helaas geen ervaring... Hoop dat het bevalt!

@Cin: hoestie meis?

@Bow: dank voor knuff. Kon hem inderdaad gebruiken! Jij ook terug! Hoest in buikje? Alles nog at ease...?

@Natjes: knuff voor vandaag en veel beterschap voor jou!

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @lautje dacht gisteren nog aan hoe het met Finn zou zijn.. Ik had gehoopt wat beter nieuws te lezen dan dit.. Heb er geen woorden voor wat jullie allemaal moeten doorstaan met jullie kleine man.. Hele dikke knuffel!!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, ook jij knuf, stomme hormonen heh, kunnen j elichaam zo op zijn kom zetten.
    hmm wie weet dat je ongi word, of alleen hormonsters.
    hoop dat ze snel weer in gareel zijn.
    Teunisbloemolie helpt hier trouwens wel beetje bij... (bij mij dan)

@ Pixie, sorry geen ervaring mee

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieve Small, heb het al eens gezegd, maar vind je blog zo inspirerend. Ga het zeker ook doen, op de overblijfdagen! En die bananenkoekjes: ideaal alternatief voor weggooien van de bananen! Ga ze dit weekend met de kids maken!

Thanks!

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    moet er helemaal van blozen :)

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    maar ik ben ook blij dat ik je die tip heb mee kunnen geven.
    ik moet soms zoveel weg gooien, probeer nu zo goed mogelijk alles op te gebruiken/maken.

Wel laten weten hoe het is gegaan heh.
    En als je iets hebt wat op moet en niet weet wat je er mee moet doen.. ik denk graag mee :)

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kijk, zo helpen we elkaar!

Thanks lieverd!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ook lief!

Vriendinnetje belde me net of ik nog een hobbelpaard wilde. Ze had er eentje voor haar zoontje gekregen, maar die heeft er nooit naar gekeken en het ding staat in de weg. Ik mag het hebben, opknappen en verkopen! Super toch?

Ga iets leuks voor haar zoontje terug maken natuurlijk!

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Pfffff, Juudman vrijdag jarig... We vieren het zaterdag, want feestvarken heeft zelf concertkaartjes voor die avond....

Maar goed: wat geef je je vent die niet direct een hobby/bezigheid heeft (ja, badminton, maar daarvoor heeft hij alles al en hij heeft een CD-collectie waar je U tegen zegt, heeft geen favo-geurtje en ik hou niet zo van geurtjes......)

Wil eigenlijk iets persoonlijks doen. Tips?

18. natjes

natjes Niet meer actief

@lau: lief dat je toch even de bus in kwam om mij wat uitleg te geven over pylorus. Hij heeft net de echo gehad en 'gelukkig' wees niets op pylorus. Helaas had Finn dit dus wel. Had Finn dit naast 'gewoon' reflux, of valt dit ook onder reflux? En arme Finn dus slechte waardes.. Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie wat jullie, en vooral kleine Finn allemaal moeten doormaken. Heel begrijpelijk dat je het niet trekt om alles van de bus te lezen. Wil jullie wel heel veel kracht toewensen! Denk vaak aan jullie en hoop echt snel op veel betere tijden voor jullie zonder zorgen!

@hier: Pylorus dus uitgesloten...wat is het dan wel? Dinsdag weer naar ka!

*smak voor alle bezorgde reacties!*

19. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: leuke fotoshoot van de kids? Lekker weekendje weg met z'n 2-en?

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Natjes: hmmm, duidelijkheid en meteen weer onduidelijkheid voor jullie. Knuff! Hoop dat KA je verder kan helpen. Hoest met jou?

Dank voor je tips. Helaas zit weekendje weg er financieel niet in, en we gaan in september toch ook al. Fotoshoot gaan we al maken......

Meer tips? Weet het echt nog niet hoor...

Deel Deze Pagina