Vind IK heel leuk, maar Juudman? Hahahahahahaha! Sorry, goed bedoeld he Bow, ik weet het, maar niet zo geschikt dus... Ik ben nog eens gaan googlen en heb denk ik wat. Zal vanmiddag eens hier kijken of ik het waar kan maken, want moeten we wel agenda voor trekken... Later meer!
Wat zeg ik? Vanmiddag? Jeetje, is het al zoooooo laat? Ik moet gauw boodschappen gaan doen en daarna kids halen (Siem eerst ziek thuis gehad, oma in huis want sessie, kom ik terug is meneer springlevend en moet hij per sé naar BOBO...., tsja...) We spreken elkaar!!!!!!!
@juud: begin weer beetje op te knappen. Vannacht goede nacht gehad dus dat scheelt. Zijn half 11 gaan slapen, Jurre werd 4 uur wakker voor de fles (tygo 5 uur... , maar dat is maken, fles in handen geven en naar bed sturen), maar toch kunnen slapen tot 7 uur. Een 'goede' nacht dus
even laten weten dat bij gyn alles ok was we mochten nog even naar ons meisje spieken maar ze liet zich van haar achterkant zien vandaag haar rugje en ribben waren heel duidelijk te zien verder is ook de bmhals opgemeten en die is ook goed
ik wou dat er sprake was van kunnen wakker worden, als in dus (hebben ge)slapen! so. goedemorgen! hoest met iedereen hier? @ppv: is ook moeilijk hier komen... niet alleen onvermijdelijke babypraat, maar ook geen mede MMMers meer... op mila na... die nu pauzet... hoop dat ICSIVF het geluk zal brengen! ik geloof erin! hou ons op de hoogte he? ik wil je steunen. @mila: geldt ook voor joe!!!!!!!!!! @smallie lunchboxdoosje: lekker naar strand geweest? en hoe was uitslag fybro eigenlijk? @amberliek en nrg: zijn jullie weer hard aan het klussen? nogmaals ik hoop dat het met jullie relaties (weer) steady (genoeg) gaat, toch wel giga belangrijk als je voor 2e gaat! @miranke: hoest daar wat dat betreft? en trouwens, heb jij nog last van lijf nav zwanger/bevallen van sanne? doe je sigtig? @jd: lekker aan t broeden? gaat hard he! @cin: welja, meldt klingman dinsdag gewoon even ' dat hij in belgie was die dag ' :x ik krijs, want ik dacht dat ik kans op cinknuffel voorbij had laten gaan! (voor zover je- en vooral casper daarop zat te wachten ) maar gelukkig is hasselt niet echt in buurt van joe he. @female: hoest met u? en de uwen? vertel es effe? (of moet ik gewoon beter bijlezen en vooral ook onthouden ipv half uit slaaphoofd doen?) @leo: ja sie female! en hoest op werk? hm misschien geen busplek om te bespreken he @nuvaring: vriend vriendin heeft bijnaam ' lord of the rings ' . iets met ' eruit hengelen ' zegmaar! @bow: ga je een dagje met juud naar de sauna? wat leuk! @natjes: knuff op jurre, hoest vandaag? @juud: respect voor je trainingen weer seg! heb je mijn antwoord gehad op je meel? @remmie: thuis... en dat blijf je voorlopig! hoe voelt dat? @cin: seg, is die poetsman nooit aangekomen bij jullie? @lautje: hoest met tandje? en met finn? en en? @zuurtje: jij gaat ook al hard seg! wow! hoest ermee? al nesteldrang? zat laatst te denken, gaat zoetje ooit die dozen nog uitpakken of is er geen noodzaak meer, qua potje inleveren, @bow: hoest in je bos? en knuffel op joe buik, en wat gerommel, en en en! spannend wordt het he @alice: en hoest daar??? @pippel: klavertje5supermomma! wat vinden de andere kindjes er nu van, van kleine sven? @milk: ja en hoest met die kleine grote myrthe? ben je nu al hapjes aan t oefenen? wat lust ze nog meer? las op twit dat myrthe ook eigenwijs begon met ' van buik op rug ' rollen he ipv het ' makkelijkere ' van rug naar buik! @ehhhh weet niet meer! blijft zo gevaarlijk, reageren zonder 2e schermpje en met 4 hersencellen @hier: gisteren elke en nadine gezien, speelkleeddeet met florine en mij! en elkeman! zitten hier in de buurt in huisje. was so leuk! en gek seg, nadi&flori zijn EXACT even lang&licht. en dan 1 jaar verschil! florine echt een baby nog, nadine een dreumes. heel lief en nieuwsgierig naar elkaar! @florine: die slaapt dus gewoon nog maar max 2 uur achter elkaar snachts quelle horreur!!!!!! klingman erheen werkt ook niet meer. denk dat we back to basic gaan, gewoon uit overlevingsdrang , florine naast mij in bedje, en miauw=tit. fuck gewenning, het is het enige dat letterlijk stilt en dat hebben we toch echt nodig even verder heeft ze, voor het eerst in haar leven, luieruitslag. hm, geef de tandjes maar weer de schuld. verder weet ik t ook niet hoor ben in staat naar jomanda te gaan ondertussen terwijl de osteo al zon zweverige stap voor me was! *geeft juud gelegenheid hier een realoog op te geven* verder onwijs heppiebeebie (vind ik eigenlijk best raar als je zo gek slaapt ) die nu ook al zelf kan zitten! zo leuk! ze ligt nu diep gesprek met konijn in bed te voeren. nu nog dat gesprek inruilen voor slaap... gaak even taartje maken, zus komt straks! zwaaaai en sorry voor wiek nu nog vergeet, huiltje!
kling zo nu en dan wordt er een doos leeggemaakt nesteldrang: nog niet (maar heb dit bij de andere kids ook niet gehad) volgende keer als je in hasselt komt laat het weten, kunnen we afspreken
@ klingelingeling, ja strand was heeeeerlijk, kindjes en ik lekker genoten. Ze kunnen zich zo lekker uitleven daar. Schildklier, morgen bellen voor uitslag. vast goed. Wat leuk een Elke/Elkeman/Nadine deed, gezellig. Wat een verschil lengte/gewicht kindjes dan heh je hebt toch wel leuke foto gemaakt van kindjes samen, album? EN nu: jij slapen , slaap schatje slaap, zzzzzzzzz Ik ben er van de week achter gekomen dat mijn dieet/eet gedrag een naam heeft... BED Binge eating disorder. Gelukkig nu minder erg dan vroger, maar wel nog paar dagen per maand last van. Zat te dubben of ik het op zou schrijven, maar we delen ook zoveel. Dus besloten om het wel te doen. Sommige vallen niet af, sommige komen niet aan, anna, bouli, maar er bestaat dus ook bed. Maar mischien kan ik het iets doorbreken door het hardop te zeggen. (hoop hoop)
Hier gaat het prima hoor, Klingel. Klinkt misschien heel raar, maar laatste advies van Juud heeft mijn ogen geopend. Ik kan nu zeggen: 'Arjan, ik ga dan en dan weg'. Zijn antwoord: 'Dat is prima'. Heb dus moeilijk lopen doen over iets waar ik helemaal niet moeilijk over hoef te doen. Tja, dat andere...de filmpjes over internet. Heb met hem gesproken. Hij besefte niet dat ik het kwetsend vond en zo had hij het ook niet bedoeld. Af en toe kijk ik nog even goed de geschiedenis na, maar hij heeft het ook écht niet meer gedaan. En nee, hij kan niet zelf de geschiedenis verwijderen (niet zo ver als ik dat kan). Last zwangerschap/bevalling. Nee, eigenlijk niet. Alleen angst voor wederom een vroeggeboorte. Zeker nu ik gisteren de laatste pil heb ingenomen en we nu dus voor een broertje of zusje gaan voor Sanne.
natjes: opluchting? of vooral frustratie dat niet duidelijk is wat er mis is? female: hoe was je dag vandaag? klingel: nachtbikkeltje van ons. hopelijk vinden jullie snel een oplossing want lijkt me moeilijk dit nachtritme nog veel langer vol te houden... Myrthe slaapt 's nachts een uurtje of 5-6 achter elkaar en vindt zelfs dat nog redelijk pittig, zeker als ik ook moet werken. Myrthe draait van rug naar buik hoor, niet andersom. En schreeuwen als ze op d'r buik ligt, haha, moet haar daarna echt troosten.
@Liefkling: mijn realoog: je moet doen wat je denkt dat je moet doen. Ik geef soms alleen maar dingen aan die ik zou ondernemen en wat het zou kunnen doen... Jomanda zit iig niet in mijn aanbevelingenpakket (19-letter-lingo). @antwoord op meel: alleen die dat je naam leuk vond en me terug zou meelen.... Of had je al meer gestuurd? @saunadate met Bow: kunnen we natuurlijk altijd doen! Gezellig! @Miranke: wat fijn dat mijn laatste opmerking je zo ver heeft geholpen. Ik weet uit ervaring dat het echt nog wel moeilijk zal zijn hoor. Soms durf je gewoon even niet voor jezelf op te komen. Bij mij is dat iig heel hardnekkig. Maar als ik er alert op blijf, kan ik echt steeds beter voor mezelf opkomen. Succes meis. Ook met vertrouwen terugwinnen rondom internet-ding... @Small: verrassing..... (cryptisch, maar je gaat het uitvinden....) @all: knuff!!!!!!
@Small: hmmm, ik kende de naam BED al wel, maar ja, ben helaas ook eetstoorniservaringsdeskundige (30-letterlingo). Is het echt zo meis? En ga je er iets mee doen? Of denk je dat je het zelf onder controle houdt? Ik weet dat het erg moeilijk is een eetstoornis te boven te komen en misschien kom je er nooit echt vanaf. Maar je kunt het zeker leren beheersen. Knuff en ik ben er voor je!
@Natjes: fijn dat je een beetje opgeknapt bent. En als Milk: hoe is nu je gevoel over Jurre zijn 'toestand'? @Juudman: ja, morgen jarig en ik heb een cadeau-idee... Heb dat dus op papier gezet en strik erom. Dan moet hij echt even zelf kiezen. Het zijn beide echte Juudman-dingen, maar kon zelf niet kiezen dus laat ik hem doen: óf: samen naar Bospop-vrijdag óf: samen naar Lorelei-open-air Rock the Nation (in DL) Beide met Foreigenr, Kansas, Saga, Journey... Ik zei het al: echte Juudman-dingen, maar ik vind het wel heel leuk om samen weer eens naar zo'n 'ouderwets' festival te gaan... Snel kiezen dus en dan oppas regelen.
@Pixie: kritische vraag, maar goed bedoeld: waarom wil je nu weten hoe mensen op nuvaring reageren, NADAT je hem hebt geplaatst...? @mijn ongi: nog altijd niet, maar nog wel voortekenen.....