@me: moe, belabberd, Siem ziek, Fem de fut eruit..... Hmmmm, blij dat feest zaterdag pas is... Misschien zijn we er dan beter aan toe... Ga nu iig vroeg naar bed. Juudman sport vanaaf... Truste!
Juud, ik heb het nog niet geplaatst. Ben gewoon benieuwd of er meiden ziin hier die ervaring hebben. Ik heb alleen ervaring met de pil. En dat is geen fijn ervaring.ERvaring is toch altijd goed te horen. Maar waarom kritische vraag?
@pix, ik denk dat Juud dacht dat je de ring al geplaatst had, dan is de vraag misschien kritisch, maar nu niet dus Ik kan je er niet mee helpen, heb er geen ervaring mee. Hoe is het verder met je? En met je moeder?
Gaat goed met mij, behalve dat ik mijn cyclus kan dus schieten. Net ong geweest. Tijdens eisprong moment dus, en kan heerlijk wachten nu tot het weer begint over 5 dagen als ik mijn pil strip zou moeten geloven. Mijn moeder is zonder weer geopereerd en bot verwijderd. Verder ook biopsie gedaan . Morgen hoort ze de uitslag of de bacterie uit haar lichaam is. Spannend dus. Lief dat je vraag. Ga jij naar sauna met juud? Moet je niet gaan bevallen?
Lastig zeg als je zo'n last hebt van je cyclus! Zijn er geen andere mogelijkheden (accupunctuur ofzo) tegen de klachten?? IK heb er helemaal geen ervaring mee dus weet ook niet zo goed wat er allemaal mogelijk is. Spannend voor je moeder! Ik hoop dat de bacterie nu uit haar lichaam is! Kan ze ook weer vooruit kijken. En ik had als idee voor juud geopperd om samen met Juudman voor zijn verjaardag naar sauna te gaan, maar klingelding leest de berichtjes weer eens niet goed en verdraait de boel Ik ben net zo;n sauna-mens als Juudman blijkbaar
ik heb daar nog niet naar gekeken, naar acupunctuur. Ik geef dit even een shot voor 3 maanden (dat is wat ik op voorraad heb) en als ik nog steeds ontevreden ben dan ga ik verder kijken.. ik word alleen helemaal gek hier, want ik dacht rust in mijn hoofd te krijgen door AD en dat ik dan mijn kinderwens even op stop zit zodat ik van de rust in mijn hoofd en lichaam kan gaan genieten.. maar nee, 6 maanden verder en ik ben er nog niet...elke keer als ik ergens in mijn cyclus zit waar de hormonen weer overnemen dan mag ik het wel weten!! haha @ klingeling... die heeft gewoon slaap nodig. als mijn moeder bacterie vrij is mag ze hier komen.. en dan over 3 maanden word ze weer geopereerd en word er bot uit haar heup gehaald om te plaatsen in haar voet.. al heeft ze daar wel haar twijfels over of ze dat wel wil... aangezien ze osteoperosis heeft
@kling ik denk dat je de juiste houding hebt wat florine slaapritme betreft. doe wat je mama-gevoel zegt.. alles sal reg kom (OOIT hihi)
was bijna vergeten.. Juud wat knap dat je weer mee ga doen aan de 4 daagse. ben je dan zo moe en belabberd daardoor? nou ik ga.. moet de taart even opbergen en dan naar bed. morgen ochtend weer werken
OOIT ja! En tegen die tijd liggen we wakker omdat ze niet op tijd thuiskomen! Hier even snel ego, C mag zo z'n meds hebben en dan kunnen we lekker naar bed... Vandaag naar KA geweest en weer goedgekeurd. Ze vroeg of hij extra ijzer kreeg omdat hij zo'n mooi kleurtje heeft Wel verwijzing voor fysio wegens voorkeurshouding. Hoefde nog niet maar in het kader van 'voorkomen is beter dan genezen' gaan we mooi direct. En dan mag ik zelf op zoek naar een diëtiste om toch eens een koemelkvrij of zelfs hypoallergeen dieet te proberen. Had laatst een paar dagen achter elkaar ontbeten met een flinke bak yoghurt en het was direct raak met spugen en krampen (bij C, niet bij mij ). Met yoghurt gestopt en het was direct beter. Kan toeval zijn maar om zeker te zijn toch maar even heel streng proberen, kijken wat dat doet.
Goedemorgen meiden, Zoals sommigen al op Hyves gezien hadden ben ik sinds gisterochtend overgestapt op Nutrlion Soya voeding. (op eigen houtje...eigenwijs he) Bizar maar waar...daarna heeft hij niet meer gespuugd! (wel 1x mondje melk maar dat is 'normaal'. Motilium hielp dus niet want spugen bleef dus ben daar ook mee gestopt. Ga nu de hele week door op Soya zodat we dinsdag wat te bespreken hebben bij de ka @juud: cadeau Juud-man klinkt leuk! En leuke Q-time met z'n 2-en! @pix: nuvaring...geen idee! Ik zit ook nog anticonceptieloos en kan nog niet kiezen.. Wil ieder geval geen hormonen in me lijf...dus dan blijft er weinig over @bow: WOW! Bijna 38 weken! Nog meer krampen gehad na laatst of niet? Of misschien buikgriepje? @kling: ieks die FLorine toch, ze wil gewoon dag EN NACHT van jullie genieten! Zoals de meesten zeggen... gewoon je gevoel volgen! (zo krijgt Tygo nog een nacht/ochtendfles om uur of 5/6! @rem: vandaag laatste dag kdv (of las ik dit nou op hyves?), gaat Nikki nog trakteren? @cin: dat van die yoghurt zou dan wel erg toevallig zijn he! Wel moeilijk voor jezelf lijkt me om koemelkvrij te eten/drinken. Echt even wennen lijkt me dat! Maar als het helpt en jij gewoon door kan gaan met powermelk te geven aan je kleine grote vent! Hoe groot/zwaar is ie nu eigenlijk? @small: hoe gaat het overblijven nu bij Marije? @milk: hoe vindt jij combi werken/Myrthe? En vindt Myrthe kdv leuk?
@ Natjes, overblijven gaat al beter, nog nite favoriet, maar stukken beter, gelukkig. Soyavoeding... er was bij ons cb geadviseerd om dan beter Pepti te doen, omdat kindjes ook snel soya allergie kunnen opbouwen. Vroeg me af waarom soya en geen pepti? Wel super super super fijn dat er zo goed als niets meer is terug gekomen
@ Juudje, BED: ben het een beetje plaats aan het geven, niet zomaar gek, maar iets met een naam. Maar heb het nu redelijk onder controle, voorheen konden het verschillende keren per week zijn en nu 1 keer in de 2wk... Gaat natuurlijk met ups en downs, maar is nu te doen. Verrassing... ben benieuwd @ Amberlieke, ik ga receptjes wel vertalen... als het weer rustig is op werk Werk, drukkkkkkkkk, eindelijk, voel me weer nuttig. Bento, mijn 1e was zondag geplaatst, nu elke zondag een bento van mij bij de Hippe Mama Club Marije was gister op schoolreisje geweest, (sprookjeswonderland) wat ben ik toch trots, op haar en op me zelf (beide niet gehuild ha ha) Ze kwam heerlijk voldaan terug.
Daar kwam ik dus later achter inderdaad, maar om nu weer over te stappen doe ik even niet. (wacht afspraak ka af dinsdag) Soya is trouwens ook lactose vrij.
@ Natjes, ahaaaa, ja is ook lactose vrij, anders eerst pak opmaken... of advies ka. Dinsdag gelukkig afspraak ka, das fijn/snel
haai meiden natjes fijn dat het lijkt te helpen nu je van melk bent overgeschakeld goed dat je ook zo vlug bij de ka terecht kan hier in de voormiddag naar de markt geweest en ook weer een beetje shoppen voor ons kleine meisje nog 2 leuke pyjamaatjes gekocht met streepjes en een rompertje met olifantjes daarna nog 12 paar bambinosokjes gekocht bij kruidvat (die krijgen ze tenminste niet zo vlug uit en is warmer voor in de winter onder een kruippakje met voetjes)
Hoi meiden, Ik heb net bijgelezen, maar ben ongeveer 99% alweer kwijt. Sorry....hoofd zit vol snot . Natjes; wat fijn dat het Jurre niet heeft wat gedacht werd (ben even de moelijke naam kwijt), dat moet iig een hele opluchting zijn. Nu nog de oplossing voor het probleem....maar ik zie dat je zelf al aardig onderweg bent. Ik heb altijd begrepen dat je nieuwe voeding minimaal 2 weken moet geven om te zien wat de reactie is. Teveel wisselen is niet goed, dan raken maag en darmen alleen nog maar erger van streek. Een kennisje heeft een paar weken voor Sven een dochter gekregen, ook 5e kindje. Alle kinderen heftige reflux, zo ook haar 5e. Ze werd zelfs geadviseerd te stoppen met bv (wat dus bij nr 5 voor het eerst lukte) en over te gaan op hypo allergeen, wat ze dus ook heeft gedaan. Helaas maakt het allemaal niet zoveel uit, meisje spuugt werkelijk alles onder. Als ze in haar maxi cosi zit, zit ze werkelijk tussen een ik weet niet hoeveel spuugdoekjes en slabbetjes in, om maar zoveel mogelijk op te vangen als ze spuugt (het komt ook met golven tegelijk). Echt heel sneu. Small; BED....ik moet nog even googlen op wat het precies is, maar fijn dat je je erin herkent. Misschien het begin van het oplossen van je problemen. Knuf! Bow; meis, wat ga je hard. Nog even en de kleine is er alweer! Cin; lijkt me niet eenvoudig om zelf koemelkvrij te eten en drinken. Ik vind het super dat je het wel doet voor je kleine mannetje! Ik ga eens even een klein meisje uit bed plukken en een klein mannetje eten geven. Maar eerst even kijken wat mijn grote meid + vriendinnetje aan het uitspoken zijn buiten . Tot later!
@ Natjes, hoop echt dat de soya melk helpt! Pffffffffff, nog een goed uur en dan weekend. Jeetje, wat ben ik er aan toe!
@natjes hopelijk krijgt ie geen allergie voor het soyamelk en kan hij daar nu gewoon even mee vooruit!! @pippa poeh dat is toch ook wat voor dat kleine meisje @miranke ghehe zo erg ?? @small leuk dat M het zo leuk heeft gevonden op schoolreisje Kraampakket is hier net afgeleverd en Quinn vond het knuffeltje wat erin zat wel leuk, dus die speelt er nu mee Quinn's kamer zal nog een week duren voordat hij af is, al ons gereedschap houd ermee op gheheh..