En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Jayde heeft 9,5 maand bv gehad. Ik ben gewoon gestopt op een dag. Ik heb ook geen stuwing gehad. Raar heh we waren er gewoon klaar voor (ze dronk de ene keer wel dan weer niet pfffff). En tot de dag van vandaag komt ernog een druppel melk (heb ik net getjekt :D). Ik vraag me af wanneer die hormonen echt uit je lijf zijn.

2. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0

AHahhaaaa ok oke staat een beetje raar. Ik heb het kado gekregen van Jayde. Gillen joh hahahh 8). Gelukkig duurde het niet al te lang.

En dat van de borst weigeren erg heh hahahh zit je te worstelen met je tepel in je hand. HOT!

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hoera, nu hoor je er echt bij, haha. :p

Ben zo blij van Cin/Caspernieuws, is inderdaad exact waarom ik dacht dat ze naar IC moest. Wel even schrik dat het zo op HELLP lijkt... Hopelijk een voorspoedig herstel voor Cin, maar wel goed om te horen dat Casper een driftkikkertje is. ik vertaal dat voor mijn gemak even naar doorzettertje ;)

Wat ik had willen weten? Dat een wiegje toch misschien wel handig geweest was voor 'rooming in' ivm bv. Of dat je je kind echt niet wakker hoeft te maken voor een tweede borst of elke drie uur, want ze weet zelf precies wat/wanneer ze nodig heeft. Scheelde flink toen we ECHT op verzoek gingen voeden en het desnoods bij 1 borst lieten. Of dat 3 uur lang weeen om de 4-6 minuten ook een reden is om de vk te bellen. etc etc

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #404 klingel, 29 jan 2011
    Laatst bewerkt: 29 jan 2011
    @cin: stoer he, zelf smsen.
    but, volgens mij ligt ze stiekem echt qua lijf en geest in de kreukels, en ' doet ze sterk '
    moet ook wel in deze situatie..
    hoop zo dat ze geen heel grote (na)shock krijgt/heeft :(

@fem: klinkt t naar HELPP ja? nee toch geevee?
    ik zal eens vragen, en sowieso je tips doorgeven van kolven!

had ook al gegild dat ze t moeten invriezen- ik hoop maar dat beide ziekenhuizen nogal pro-BV zijn!
    zo belangrijk, nu. als het kan en lukt..

vertel van driftbui in prena! ben echt benieuwd! :D

ik had er 1 in hunkemoller toen ik nog zwang was :)

@tisch: volgens mij was dat van naar tit kijken en denken ' hmmmm was da ' het missende deel van je smsje van laatst! :)
    hihih!

@tip van baby gewoon steeds aan tit: onze 1e kraamhulp had gezegd ' om de 3 uur voeden ' :( :x
    nu hebben wij het wel veul vaker, soms wel 12x gedaan.
    (kwam ik achter toen ik lijstjes ging terugkijken, in paniek omdat ik me afvroeg of we daar werkelijk waar naar geluisterd hadden :x)

maar dat echte jank=tit hebben we pas na kraamweek uitgevonden.
    volgens mij ook door tips, van bv de nyn! :D

trouwens, tip die ik wel van tevoren had en wel fijn was: meeslapen met slaapjes van beeb!

slaap nu nog bijna altijd slaapje na 1e tit mee.
    dus van 0700 tot 1000 :p

@remmie: HA cosleeper, jeej! :)
    hij wordt groot he. wauw!
    hoe gaat t met hem verder? en jullie? hoe ervaar je nu ' van met zn 3 naar met zn 4? '

@hier: florine wilde de hele dag niet slapen :(
    pfoe.
    WEL wilde ze... schaterlachen!!!!!
    :D
    hoeraaa weer een primeur!!!! opeens zo keihard IHI HIIIIII :D
    wat een ontwikkelingen de laatste dagen! :)

nu is ze wel knovk out trouwens. na 2 minuten huil-stil-huil-krijs-huil-stil.
    terwijl ik heul hard aan t dweilen was en dacht ' als vloer af is kom ik ' maar dat was dus niet meer nodig ;)

@babygym: mooie houten gevonden. zet ik m in elkaar- zit er een ding scheef/krom in hout geschroefd :( :x

mok, klingman maar es kijken. t was de laatste..

@zelfgemaakte pizza: ja in oven, en dan echt knock out.
    beetje te hard geallestegelijkt :)

niet doen met intensieve borstvoeding van dit moment.
    leuk dat ik dat weer achteraf bedenk ;)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    marije was tijdens ons eten al boven op bed aan het ijlen.
    toen ze net wakker was wou ik der een asprientje geven.
    Dat luktte, helaas was haar lichaam her er niet mee eens, en moest ze 5 min erna flink overgeven... alleen vocht want ze wil al hele dag niet eten.
    meisje flink getroost en geknuffeld en geaaid.
    Weer natwashandje op de hoofdje
    Na veel protest toch even getempt en zetpil gedaan. zacht verhaaltje verteld en toen zei ze dat ze ging slapen.
    Mijn lieve schatje zo ziekjes.

Wat ik niet wist tijdens kraamweek, :
    op verzoekvoeden volgens de kraamzorg om de 3 uur was.... hoorde later van zusje; elk gewenst moment.

Ondanks dat ik vond dat ikin het diepe werd gegooid na bevalling van Marije en daar een flinke nasleep van heb gehad, wel erg blij was met ons cb, en ik daar een paar extra afspraken heb gehad om ond te ondersteunen in hoe en wat (dat bijv. Marije wel een kindje was dat precies elke 3 uur wou eten en niet op verzoek, hierdoor werd ze rustiger.)

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hellp: even 'lui' gecopieerd van de hellp-stichting:
    De letters “HELLP” staan voor:
    - Hemolysis,
    - Elevated Liverenzymes,
    - Low Platelets.
    Met andere woorden: er is sprake van een verhoogde afbraak van rode bloedcellen, een gestoorde lever-functie en een tekort aan bloedplaatjes waardoor de bloedstolling wordt ontregeld.

Plus dat Cin ook hoge bloeddruk had (en eiwitten in urine?) en dat is ook wel klassiek voor zwangerschapsvergiftiging.

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    kaarsjes voor Casper

Hier trouwens weer effe link voor kaarsjes voor Casper.

@small ahh wat zielig zeg!! Breekt echt je moederhart een beetje he. Knufff

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hmm kaarsjes site doet niet helemaal zoals ik het wil?

Ik dacht dat Cin van de week nog geen eiwit in urine had.

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    nee, idd Bow vreemd. Als je er op klikt staan er geen kaarsjes aan maar als je aan hebt gestoken dan zie je wel brandende kaarsjes.

Fijn om van Cin zelf sms te lezen, onze kanjer maar idd ook wel bang wat Kling schrijft dat ze stoerder voordoet. Maar denk dat je bijna niet anders kan, in deze situatie?

@ klingel, hmmm babygym dus scheef? Dat schiet niet op!

Verjaardag was leuk, ook lekker champi gedronken op 30 jaar :)

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ small, ach wat sneu voor Marije, zo ziek! Breekt je (moeder) hart ook van he als je kindje zo ziek is.

@ wiegje op kamer ivm bv, heb ik juist helemaal niet.
    Ik slaap echt ontzettend licht en eerste week in ziekenhuis heeft Leomeisje bij mij op kamer geslapen. Deed bijna geen oog dicht.
    Toen thuis ook nog 3-4 nachten geprobeerd maar ik sliep echt niet, elk geluidje/zuchtje werd ik wakker van of bleef ik wakker van. En eerste nachten best leuk maar ja daarna werd slaap dus ook wel belangrijk ;) dus Leomeisje naar eigen kamertje en babyfoon goed aan en sliep ik stuk beter.
    Zal dat zo bij 2e kindje ook doen, even op onze kamer maar daarna snel naar eigen bedje in eigen slaapkamer.

@ Rem, hihi lekker ombouwen dus dat Boaz wat meer ruimte krijgt. Heeft Nikki ook in co-sleeper geslapen? En tot welke leeftijd?

@ Tisch, hihi en wat dacht jij toen Jayde aanvalletje :D had in prenatal? Moest je lachen of dacht je NEEEEEE (hihi) of .......

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, hoe vindt je de luie stoel nu eigenlijk die jullie voor Florine's kamer hebben gekocht? Heb je hem al vaak gebruikt?

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ leo: nikki heeft niet in wiegje of co-sleeper geslapen. Ze heeft vanaf dag 1 in eigen bedje gelegen. Rem wilde haar dus echt NIET op onze kamer.. zucht..
    Gelukkig heb ik deze keer mn zin doorgezet :D haha.. Vind het ideaal. Helemaal met dat gezuip van hem (kwam in het begin om de 2 uur, ook 's nachts ;) ).
    Ik slaap er wel om, dat scheelt!

@ voeden op verzoek: werkte voor Nikki gedeeltelijk. Nikki sliep door haar honger heen en liet er zo 4/5 uur tussen zitten. Al heel erg jong. Daardoor kwam ze dus niet goed aan, etc. etc......
    Haar hebben we dus echt wakker moeten maken omdat ze anders gewoon echt te weinig binnen kreeg. :(
    Bij boaz kunnen we er blindelings op vertrouwen dat ie wel komt! Zooo anders. Maar t gaat dus niet altijd op, dat kindjes zich wel melden!!!

@ smallie: a gossie zeg.. :( wat zielig!! Beterschap voor haar! Je laat ons wel weten he, hoe het met der gaat....

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb dat eigenlijk helemaal niet zo mee gekregen. Maar misschien ook wel omdat je zelf minder hier op t forum was (en ikzelf ook)....
    Netjes hoor, 9,5 maand! :) Mijn complimenten ;)
    Gek he, dat t dan zo ineens over kan zijn......

14. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ leo: je BBQ is klaar! :D :p

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Was het lekker? Misschien sausje erbij? :(

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    kweenie wie het vroeg, maar tis heel apart dat we ineens met z'n 4en zijn. Maar ook alweer zo 'normaal'. Alsof het niet anders geweest is! Hij hoort er gewoon alweer zo bij.
    Nikki is ook zoooo gek op Boaz. En ik ben zooo blij dat ze jaloezie (nog) niet kent... Hoewel ze op het KDV er meteen voor vliegt als ook maar iemand naar boaz ff wil kijken! :D hihi.. NEEEEEE, MIJ!!!!!! haha... :)

Voel me wat dat aangaat echt zoooo gelukkig en zooo gezegend! :) 2 gezonde kindjes, wat wil je nog meer?!
    En tuurlijk, soms...... heb je van die dagen..... ;)

17. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    aaaah.. arme jij.. haha.. leuk spelletje he?!
    Maaaaar je hebt alweer een nieuwe aangeslingerd, zie ik :D

18. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    *inbraak*

Hallo allemaal,

Aller eerst Cin en Cinman gefeliciteerd met Casper. (wat een prachtige naam).
    Ik leef erg mee met jullie.

Ik zal me even bekend maken. Ik ben dus een van die mee lezers van dag 1. En leef erg met jullie mee. Als jullie afvragen wie er nog meer kaarsjes aan steekt op de site. Ik ben er daar dus 1 van mijn letters TMA.

Ook bij lautje leef ik erg mee heb het helaas van dicht bij mee gemaakt mijn broer heeft kanker gehad als kind.

Ik wilde me even bekend maken ook aangezien er misschien wel afgevraagt wordt wie er allemaal kaarsen aansteekt.

ga weer naar mijn lees hoekje terug.

groetjes Tanna

Jullie zijn echt een heel mooi hoekje op dit forum die laat zien dat je echt in elkaars leven kan komen en blijven via een forum.

*breekt weer uit*

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mar, Rem vindt het nu dus ook fijn dat Boaz bij jullie op kamertje ligt aangezien hij om gaat bouwen?
    Heerlijk om te lezen dat je gelukkig bent met je gezin en dat Nikki ook zo'n lieve grote zus is (en Boaz dus lieve kleine broer ;) )
    Ze zitten dus bij elkaar in KDV-groep?

Hoi Tanna! Leuk dat je je als meelezers bekend maakt!
    Ben lekker nieuwsgierig, hoe ben je de bus gaan volgen of te wel hoe heb je ons gevonden? :( :)

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ja, echt leuk spel!
    Ik ga nu ff kijken wat er bij anderen nog te jatten valt ;)

Deel Deze Pagina