Ja, zo erg is het echt!!! Er is werkelijk waar niets te doen. Ben blij dat ik volgende week weer een lading opdrachten krijg.
Hoi meiden! Nou, cadeau Juudman viel behoorlijk in de smaak. Het is overigens Bospop geworden. Zelf even niet aan gedacht dat ik dan op school moet zijn die dag (laatste schooldag, verplichte vergadering, daarna uitstapje), maar ik zal wel zorgen dat ik er 's morgens bij ben, dan ga ik 's middags mee met Juudman! Uitstapje met collega's natuurlijk leuk, maar uitstapje met Juudman op dit moment behoorlijk belangrijker voor mij/ons en uiteindelijk dus ook voor school. Siem nog steeds aan het einde van de dag ziekig. 's Morgens en 's middags gaat het wel, al ziet hij er niet heel fit uit. Ik zit eerlijk gezegd best wel even in de knoop met hem. Er lijkt hem iets dwars te zitten, maar ik durf nog niet echt te zeggen wat... Donderdag 9 juni krijgen we pedagoog in huis. Die heeft hem 2 jaar geleden al eens geobserveerd en nu gaat hij weer kijken en ons tips geven. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vermoed hoogbegaafdheid/hooggevoeligheid. Vind dat lastig, want het lijkt wellicht zo 'pocherig', maar ik ben er niet direct blij mee hoor. Heb zelf overigens een hoog IQ (zeg ik ook met moeite, want loop er niet graag mee te koop) en ben ook zeer gevoelig voor sferen, emoties van anderen en onverklaarbare dingen. Maar Siem lijkt net nog tikkie gevoeliger... Nou ja, die spanning, plus de heftige sessies die ik tegenwoordig heb, en de spanning die dat weer mee naar huis brengt: daar komt die vermoeidheid van. Het wandelen is al lang uit mijn lijf. Voel niets meer, maar slaap gewoon licht, onrustig en we hebben de laatste tijd veel onderbroken nachten... Juudman nu naar concert, dus heb even tijd voor mezelf. Ga effe wat googlen en lezen. Morgen huis weer vol met visite. Hoop dat we naar buiten kunnen! Knuff voor iedereen. Heb bijgelezen, maar effe mijn hoofd te vol...
Even snel! @Pippa: Stoppen met bv voor reflux? Wat een vreemd advies, onze KA zegt juist dat BV het beste is in dat geval (als het lukt). Als die artsen nou eens ophielden met elkaar tegen te spreken...
meiden even een vraagje ben ik nu raar en gek als ik een berichtje stuur naar zoetje zijn werkgever ik krijg iedere maand opnieuw de vraag om voor een collega van hem de urenlijst uit te printen begrijp me nu niet verkeerd, voor een keertje vind ik niet erg maar iedere maand opnieuw de printer opstarten om dan 1 papiertje af te printen zie ik niet zitten normaal is dit toch de taak van de werkgever om ervoor te zorgen dat zijn werknemers hun lijsten hebben of ben ik nu verkeerd?
Klinkt raar Zuurtje. Wat zegt Zoetje hiervan? @google: heeft toch echt voor- en nadelen. Ga iig niet beginnen aan zelfdiagnose, maar wel fijn dat je op die manier vooraf aan zo'n gesprek met een pedagoog je beter kunt voorbereiden/ vragen kunt formuleren...
juud niet teveel googelen hé, dat is niet altijd goed zoetje heeft dit aan mij gevraagd nadat hij een bericht had gekregen maar aangezien het mijn printer is mag ik beslissen vind hij kan zijn dat ze hem er wel over gaan aanspreken op de volgende vergadering komende week maar hij weet wat hij moet antwoorden
Tsja Zuurtje, doe wat voor jou goed voelt. Kennelijk vind je het zelf raar, dus dan zou ik het aankaarten. Succes! Ik weet dat googlen niet altijd goed is, maar ik ben inmiddels al lang gestopt hoor. Heb een aantal goed leesbare artikelen opgeslagen, allemaal over net een ander aspect en die ga ik effe printen en goed doornemen. Ik zal mijn vragen aan de pedagoog met namen richten op dingen die ik sowieso wilde aankaarten, plus nu wat zeer herkenbare zaken uit de verschillende artikelen.
Ga eens proberen verstandig te doen.... Vóór elf uur naar bed gaan, om tenminste een paar uur te slapen, voor het nachtelijk ritueel van Siem en Femke weer begint...... *zucht* Truste!
Heb inmiddels deel 4 babyrinth bijgelezen en ge-emoot.... Nu, nog net voor elven(!) naar bed! Trusten!
Slaap lekker juud. Hier weer ongi geworden . Pffffttt. Is toch niet normaal. Nou volgende week dan maar de ring proberen. Ik weethet effe niet meer morgen eva's feestje. Heb ik wat afleiding. Hoop alleen dat de buik en rug en pijn wegblijft morgen. Eva's feestje. De taart en cupcakes zijn mooi geworden als ik het zelf mag zeggen
@pix: fijne dag vandaag! Heb je foto van taart cc's ? Is die pil niet te licht voor jou dat je veel eerder dan 'normaal' weer ongi wordt? @all: fijne dag allemaal.
@ Pix. is wel heeeeeeel erg raar zeg, hopelijk dat de ring beter bevalt, want dit is het niet. Veel plezier met Eva der feestje. @ Juudje, zie pb ik heb vandaag kooruitje. afsluiting van het seizoen. wat we gaan doen is een verrassing..... wel loop schoenen aan en voor de zekerheid regenpak mee... ik denk weer iets in het duin Smallman is werken (tot 13.30), dus zo kindjes naar zusje brengen, kunnen ze met neefjes spelen
Cin; het ging helaas niet alleen om reflux, maar ook vermoeden van koemelkallergie. Maar goed, ook daarvoor hoef je niet met borstvoeding te stoppen. Tegenspreken doen de deskundigen elkaar inderdaad regelmatig, maakt een heleboel ingewikkelder dan nodig . Toen ik op zoek was naar informatie over relactie kwam ik op een site over borstvoeding do's en donts tegen over het aanleggen van een baby. Bleek dat de kraamhulp toch ook het e.e.a. niet helemaal bij het rechte eind had. Het wil niet zeggen dat het anders wel goed was gegaan, maar 'k vind het toch jammer. Ik had me van te voren best goed ingelezen over borstvoeding en aanleggen, maar op het moment dat ik het daadwerkelijk moest doen was ik het kwijt. Aan mezelf had ik dus ook niet veel
Nieuw onderschrift. Jeetje, toch wel weer spannend hoor! Datum valt in de toekomst, dus banner snapt het niet helemaal.
@Pippa:Nee, ook met KMA vermoeden hoef je idd niet te stoppen, ga zelf ook dieet volgen nu (En kom er achter dat bijna overal melk in zit!) Jammer dat kraamhulp niet de goede tips wist te geven, was in het zh hier ook zo hoor, vaak achterhaald of gewoon fout. Het is dat het bij mij allemaal vrij makkelijk ging, anders had ik nu geen bv gegeven. @Miran: Spannend! Wat zou banner moeten zeggen?