@Small: dank voor PB!!! Heb je al terug ge-PB't! @all: sessies en dingen thuis eisen nu echt even hun tol. Gister weer aan de pam begonnen. Huil veel en ben niet fit. Feestje Juudman thuis was leuk, maar zooooo vermoeiend. Siem opvoeden is een behoorlijke challenge, al zoek ik dus nu tijdig hulp. Tis echt een heel leuk en lief ventje, maar op bepaalde punten kan ik hem niet afdoende begeleiden, merk ik. En dat vreet ook.... Misschien ben ik er even niet, misschien zoek ik jullie juist graag op.... Maar dan weten jullie waarom.... Knuff!!!
ag juud meis... hier gaat ook zeker een keer per maand een paar dagen achter elkaar nog een pammetje erin.. het blijft zeker moeilijk. ik kan dan ook je alleen veel sterkte wensen maar blijf ook aardig voor jezelf. *knuf*
@Pix: mooie taart en cakejes! @Juud: Neem de tijd, wij gaan nergens heen. Knuf!! Nou ja, bij wijze van spreken dan
Juud, succes en knuffel voor het moeilijke pad dat je aan het bewandelen bent! Vandaag lekker pyjama zondag achter de rug, na ja eigenlijk nog bezig he de avond is er pas net Lekker relaxed erg weinig gedaan! Mag ook wel want op werk zijn het hectische dagen!
Ik zit hier gewoon te janken... Het gaat echt niet goed met Siem. Ik open elders even een topic en plaats hier straks wel een link, maar ik kan het echt niet meer aanzien hoe het met hem is........
Juud, heb in je topic reactie gezet. Misschien heb je er iets aan Zo lekker ochtendje met dochterlief gehad. Ligt nu lekker te slapen en ik lekker op de bank ff niks doen. Zo asperge-salade eten, lekkerrrr!
He lieverd, had je deze al gevonden: Nieuwetijdskinderen | nieuwetijdskinderen als je dan via opvoedingsvragen kijkt, zit er een dichtbij jullie, misschien is dat iets.... zal mijn moeder ook eens vragen, heeft ik een speciale groep hiervoor wat werk gedaan. geef de moed niet op *knuf*
Bedankt voor jullie lieve reacties! Even een snelle update voor de niet twitteraars: Finn zijn witte bloedcellen zijn gestegen wat heel goed nieuws is en wijst op geen verdere verspreiding van de lch. Echter ook slecht nieuws; zijn antstoffen werken niet tegen ziekteverwekkers en andere bacterien. Ze reageren gelukkig wel op chemische stoffen (dus medicijnen). Er loopt nu een onderzoek om te kijken of de vaccinaties wel zin hebben gehad. 5 juli zijn die uitslagen bekend en bespreken we met de immunoloog welke consequenties dit heeft. Die lopen uit een van bij iedere infectie, griep, ontsteking, schimmel medicijnen tot maandelijks infuus met antistoffen tot beenmergtransplantatie. De oncoloog en hematoloog durven hier nog helemaal niets over te zeggen. Onduidelijk is ook nog en blijft waarschijnlijk ook onduidelijk of de lch de oorzaak is. Bijkomend probleem is dat mocht de lch verspreiden er normaal gesproken anderhalf jaar chemo gegeven wordt maar bij een kind met een niet werkend immuunsysteem kan dat niet zomaar. Bovendien is lch al een lastige onbekende ziekte, ook immuunziekten zijn lastig en al met al maakt dat een zeer moeilijk oplosbare puzzel. We weten zelf niet zo goed wat we hier mee moeten, natuurlijk zijn we enorm blij dat de lch niet is verspreid maar we maken ons wel zorgen over wat er nog meer boven water komt en hoeveel de lch nog kapot gaat maken.