Wat lief van iedereen, dat jullie zo meedenken. Ook dank voor PB's! Juudman en ik hebben nu een 'strijdplan'. Dat geeft rust in het hoofd. Vanavond aan tafel gelukkig gezellig en redelijk gegeten (soep met broodjes). Ben benieuwd naar de nacht, maar nogmaals: strijdplan geeft rust...
Juud wat een verhaal meis! kan me voorstellen dat het je verdriet doet je kleine man zo te zien worstelen! hopelijk heb je iets aan de optie's die mensen je geven en aan het boek dat iemand je opperde in je topic! Suc6 en geef de moed niet op meis!!! Lau: wat een onzekerheid keer op keer zeg fijn dat de Lch zich niet verspreid heeft maar tegelijk wat een rotnieuws weer over zijn imumm....hopelijk krijgen jullie 5 juil wat meer duidelijkheid! Sterkte allemaal!
Hallo lieve busmeisjes, hier is het ontzettend druk (werk), mede omdat we volgende week een weekje vrij zijn. Na het weekje vakantie gaat de drukte nog even door, dus meldt me hier voor een maandje af... Als er nieuwswaardige zaken gebeuren, ontvang ik natuurlijk graag een smsje of pbtje. Vandaag laatste keer met Myrthe naar de fysio geweest. De afplatting van haar rechterkant hoofdje is al flink geslonken, dus de keuze 'geen helmpje' is nu 100% zeker. Ze ontwikkelt zich heel goed en redelijk 'volgens schema'. En het is zo'n lief, makkelijk, vrolijk meisje, heb er soms tranen van in mijn ogen. Tot over een maandje!
Fijn voor jullie Milk! Hier fijne ochtend gehad, al merk ik wel dat ik nu continue nadenk over alles wat ik doe... Siem weer heftige nacht, en nu ligt hij al dik 2 uur te slapen op de bank.... Lees meer in mijn topic over Siem... Knuff aan iedereen!
net soort van compliment gehad. Juf op school, Marije was gister aan het tellen en ze bleef maar door gaan.... en na elk 10tal begon ze (juf) verbaaster te kijken..... Juf: Ze kan tot 100 tellen...! zeer ongebruikelijk voor net 4 jarige. (juf keek weer verbaast en iets wat leek op respect..) beschouw ik maar als compliment Hoe gaat het met idereen. Hier erg druk, dus niet moedwillig minder, heb zelfs minder tijd om aan blog te schrijven.... Heb weer stap "dieet" genomen, kijken hoever ik nu kom. (ja alweer, iets blijvends helaas) Niet super veel actiever, maar meer dan voorheen.. alle beetjes helpen, toch! Ik sta zelfs op die gekke Wii Fit, vandaag proberen aerobics te doen. (dvd Bootcamp) Wel allemaal thuis, want naar gym lukt niet ivm kindjes/man/werk/etc. Ook hou ik nu mijn calorien bij, mag nog best veel eten. Ik kom er gewoon achter dat ik te vettig eet... terwijl ik dacht dat dat meeviel. Kijken of ik dat kan verbeteren. Alle (mini) beetjes helpen. Ik neem wel als ik het wil en er naar snak een stukje chocola.. beter dat stukje dan 's avonds mega schrokchocoladereephelemaalopaanval Sinds vorige week - 0.9 kg
Zo zeg, rustig hier. Kom alleneven melden dat wij op vakantie gaan morgen, denk dat ik internetloos zal zijn. Dus tot over een week of 2, of 3.
Graag gedaan Smallie!!!! Is zooooooooooo gemeend!!! Enne, sorry van al die CC's erop. Als ik wist van dieet.... Maar eh, goed zo meis, -0,9!!!!!!!
hi hi geen sorry hoor, want ik blijf gewoon bakken. maar eet er nu nu maar 1 en geef de rest weg ipv elke dag 2 tot ze op zijn 100tellen, ja stoer heh *kijkt heel trots* @ Cin, hele fijn vakantie, lekker genieten
Ff snel vanaf me mobiel vanuit ons buitenverblijf Cin: prettige vakantie meis!!! geniet ervan!! Small: wat super knap van die kleine meid van je!!! Met recht een trotse mama Morgen naar thomas de trein in utrecht met onze kleine dame ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden nu weer snel terug naar mijn drankje en de gezelschap van manlief
nou hallo dan weer.... @smally wat leuk en onzettend stoer van Marije tot 100 tellen... @Juud Ik heb je topic gelezen maar heb geen advies of zo voor je helaas. Ik wil je wel sterkte wensen. lijkt mij moeilijk als je niet weet wat je voor je kindje kan doen om het hem/haar minder frustrerend te maken. wat ik wel gelezen heb, qua eten, is dat soep vaak een manier is om de vitamientjes enz binnen te krijgen, drinken is dan wat minder moeite (?) dan met mes en vork gedoe... weet niet of je dat al geprobeerd heb? @eva: gisterenavond gingen we mini pannekoeken maken. we hebben zo'n electrisch 6 plaat ding, en eva heeft zich daaraan verbrand. ze heeft een hele grote blaar nu op haar duim. zijn dus ook naar de HAP geweest vanmorgen omdat het ook steeds groter werd. De assistend heeft het ingebonden zodat als het barst er geen infectie gevaar is. morgen terug naar HA om te controleren of het al gebarsten is en zo ja, mag het verbandje weer af. ze lijkt verder geen last van te hebben gelukkig. stoere bikkel.. ze is wel flink geschrokken daarvan... doet ze niet nog een keer geloof ik. (en we hebben haar ook al zo vaak gewaarschuwd)
Knuff voor Eva! Wat een bikkel zeg! Maar oh, wat sneu..... Even voor iedereen: eet-tips heb ik geen behoefte meer aan. Ik weet dat het lief bedoeld is, maar na dik 2 jaar heb je echt alles wel geprobeerd. Het frustreert me dus soms als mensen nog met tips aankomen, die 'zeker werken'... Siem eet wat hij wil eten, doorziet iedere truc en wordt daar alleen maar halsstarriger van en we hebben het dus echt losgelaten. Het blijft soms moeilijk, als hij ziek is en tijdelijk echt niets meer eet, maar dat gaat altijd voorbij en dan normaliseert het (wat voor hem dan veel is, is voor de meeste kindjes nog weinig, maar daarop valt hij iig niet af) Soep eet hij iig zo goed als niet. Nu we hem anders benaderen, eet hij wel sneller en draalt dus niet meer zo aan tafel. Dat maakt het een stuk gezelliger. Het is alleen nog steeds niet veel. Nogmaals, ik weet dat het goed bedoeld wordt, dus het ligt bij mij, maar wilde het toch even kwijt...
haai meiden hier eventjes wat minder de spier die bij mijn vorige zwangerschap gekneld zat in mijn bekken en me behoorlijk wat pijn zorgde zorgt nu weer voor problemen komende week naar de ha voor een voorschrift voor fysio ik heb de spier nu weer losgekregen met oefeningen die ik vorige keer moest doen maar weet niet of dit altijd zal lukken sorry voor ego en niet reageren