even inbreken, Lieve Juud, Wat een prachtig gebaar en je hebt er nog een sponsor bij. Alvast heelveel succes tijdens de vierdaagse. groetjes Tanna breekt weer uit
Juud! Geweldig dit! Ik krijg vandaag van Kiki de nieuwsbrief en brochure en dan maak ik een mail om rond te sturen. Nu zien dat we jouw in de top 10 van meest gesponsorde lopers krijgen!!!!
Juud mag ik jouw verhaal van de sponsoring op mijn hyves zetten??? je weet natuurlijk nooit of je zo nog extra mensen kunt krijgen om je te sponsoren?
Vandaag maak ik een facebook, hyves en twitter bericht wat verspreid kan worden. Ik maak ook een mail met een verhaaltje over Finn. Indien je mail wil ontvangen om door te mailen... HEEL GRAAG, stuur me dan een pb met je mail adres. De tussenstand is al 132 euro!!! Allemaal zwp meiden!! Jullie zijn stuk voor stuk kanjers! Ik zit hier gewoon te brullen omdat jullie zo meeleven en meedoen!
Zou het overbelast zijn? Ik krijg met mijn eigen verzoek tot sponsorring een fatal error.... Nog 53 euro en ze staat in de top 10!
goede morgen juud wat ben je toch een lieverd om je zo in te zetten hier iets minder vandaag beetje hoofdpijn en net allemaal zwarte vlekjes voor de ogen vlekjes zijn nu weg maar ik houd ze wel in het oog als het terug komt straks maar eens informeren waar ik een bloeddrukmeter kan lenen en anders maar weer een kopen (heb er 1 maar die is kwijt en daar heb ik nu niets aan)
Hihihihihihi!!! Ik gniffel wel een beetje hoor. Het doel is natuurlijk vooral om veeeeeeeeeeel geld op te halen voor dat o zo belangrijke onderzoek. Of ik nu wel of niet in die top 10 kom... ...hoewel: dan klikken volslagen onbekenden mij misschien ook aan. Ja dus: IK MOET IN DIE TOP 10!!! Juudman gaat met zijn bedrijf ook sponosren en vandaag gaat er een mailbom op school af: honderden collega's en natuurlijk leerlingen....... @Lau: zoals je ziet is het logo net effe te groot en ook de tekst over 1000 kaarsjes is te lang. Kun jij nog een verkorte versie van beide naar mij mailen, dan zorg ik dat mijn profiel net een tikkie netter wordt!!! Heb net CB met beide kids gedaan en trakteerde mij nog even op kopje koffie en bijlezen hier, maar moet nu echt naar werk... Daar ook de meewandelende collega's aansporen zich aan te melden.... En anders via mijn profiel sposors te winnen.... Tot later weer enne: BEDANKT!!!!! Ik loop op wolken straks! Als ik nu ook nog dagelijkse support langs de kant krijg.....
Ik wilde je even de top 10 in helpen maar de site doet het op dit moment niet.... Ik ga je verkorte versie mailen!
mijn aanmelding lukt ook niet daar haha de site is zeker overbelast van al die sponsor aanmeldingen voor Juud!
Beste Laura, We zijn er al mee bezig. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, helpdesk vierdaagse sponsorloop Jack Simons Vierdaagse sponsorloop Vierhuysen 39 1111 SB Diemen
Lautje, het logo dat je gemaild hebt, krijg ik nu niet geopend... Kun je het nog eens mailen, misschien in andere vorm. Tekst heb ik nog tikkie ingekort. Alles gaat dadelijk weg. Dan probeer ik ook een nieuwe profielfoto van mezelf erbij te doen, want had op Villa-laptop toen even geen foto's van mezelf. Maar volgens mij heb ik nog wel wandelfoto's hier op werk!
Ben hier al half uur, en heb nog niets gedaan aan werk...... Ga nu toch echt effe aan de slag. Einde van de middag weer 1000 kaarsjes!
Er komt een nieuw logo aan en een tekst van 4 regels vanuit de stichting. De stichting is met de vormgever bezig om iets te maken wat lopers op de rug kunnen spelden!
Is het iets om sbs6 hiervan op de hoogte te brengen? Zij zijn altijd wel erg actief op tv met de 4daagse en misschien is dit wel interessant voor hun??????