Ben nog niet helemaal uitgevogeld (leuke woordspeling...) op Twitter, maar ik heb het gemeld. Weet nog niet zo goed hoe alles werkt, dus ik ben ook nog niet zo bekend bij mensen... Het is mijn Villa-twitter, dus vanaf nu: maak mij bekend op twitter!!! Ik zal er (ook) alles over 1000 kaarsjes melden. Enne: 1000 kaarsjes wordt het goede doel waarvoor Villa Retteketet zich in de nabije toekomst gaat inzetten, met elke maand bepaalde artikelen waarvan rechtsreeks 5% naar de stichting gaat en een speciale kaarsen-verkoop: 100% voor het goede doel!!!! Mijn twitternaam is: villaretteketet
Heb besloten dat ik woensdag meer werkuren draai, maar dat ik NU even belangrijk werk ga verzetten voor de actie!
Mooi! Ik heb nu een flyer klaar. Nu ga ik even de secretaresse hier heel lief aankijken voor een aantal kleurendrukken. Die hang ik hier in de school en op het KDV, CB en andere goede plekken. Ik heb ook al een tekst klaar, samengesteld uit Lau haar teksten en mijn eigen motivatie, die naar al mijn vrienden en familie gaat. En thuis ga ik een blog op mijn hyves zetten, die ik openbaar maak voor iedereen!!!! Oké, ik doe straks het loopwerk, maar jullie zijn ook behoorlijke kanjers!!!!! Nu nog even die meelopende collega's....
Oh, en bedenk me net: ik ga het weekblaadje inlichten, die een heel groot verspreidingsgebied heeft. En ik zal de plaatselijke omroepen mailen met de tekst.
En dan vullen we alles aan met het promomateriaal van de stichting!!!!! @Lautje: ik mail jou even de flyer en de brief, zodat je weet wat ik heb gemaakt...
Mailbom naar collega's nu ingestart, maar moet nog even worden doorgezet door secretaresse. Meelopende collega's allemaal niet in huis vandaag, maar wel gemaild, dus nu maar hoepen dat ze meedoen. Woensdag kan ik ze weer persoonlijk aanspreken!
Ga afsluiten en naar huis... Vanavond nog even de hyve-acties en mijn persoonlijke mailbestand, want dat kan niet vanaf werk... Dank iedereen. Ik krijg bijna vleugels, terwijl ik toch echt moet lopen....
Wauw!!! Dit is echt prachtig wat hier gebeurt.PIxmans tante loopt ook dit jaar geloof ik, ik kan haar vragen of ze ook voor 1000 kaarsjes wil lopen
En uiteraard wil ik jou ook sponsoren juud ik ben even niet achter pc, morgen zal ik invullen. Vandaag moeder gezien op schiphol. Vrij kort naar fijn. Eva en ik hebben wel een dagje van gemaakt. Panorama terras op geweest, vliegtuigen kijken enz. Was erg leuk. Maar ik was echt op toen ee thuis kwamen. Ik heb dus ook geslapen. Is weer maanden geleden dat ik dat deed smiddags.
Ik hoop dat ik vannacht slapen kan van opwinding.... Mede dankzij jullie massale sponsoring loopt de site met regelmaat vast, ha dat krijgen wij zp-meisjes dan maar mooi voor elkaar een database vast laten lopen! Ik kan niet uitdrukken hoe dankbaar ik jullie en vooral juud ben!!! De teller staat inmiddels op 322 euro voor juud, plek 8! En er hebben zich nog 3 lopers aangemeld bij mij. Het doel dan toch maar bijstellen naar de 1000 euro? 1000 kaarsjes, 1000 euro? Dikke, dikke tranen voor jullie medeleven, begrip, ondersteuning en vooral geld
ik heb net een email verstuurd aan pixmans tante. Ze woont in nijmegen, dus kent ook vast andere die meelopen. Ik hoop dus dat ze de een en ander wil betekenen voor het sponsor lopen voor 1000 kaarsjes. heb net ook het formulier om te sponsoren ingevuld.