ik heb net ook in mijn agenda gekeken... en ik ga proberen om 22 juli ook in nijmegen te zijn... ik ken de route niet.. maar zal mij daarin gaan verdiepen. juud als je voor mij daar iets kan betekenen? Dan kom ik je ook een knuffel geven
Mochten er meer mensen zijn die willen komen, misschien kunnen we ergens afspreken. Ik ga in ieder geval met een paar vriendinnen nog flyeren. Het topic in de lounge is gesloten. Het is niet conform de regels van zwp om sponsoren te werven. Hij is niet verwijdert vanwege het type werving maar laten wij dan ook ons respect hebben naar zwp en geen wervingsteksten plaatsen, ook niet in de bus.... Bemoedigende woorden voor Juud mogen altijd natuurlijk!!! Met een tussenstand van 433 ga ik proberen te slapen.
Juud je bent een topper!! Als ik had gekund was ik je komen inhalen maar dat is net even tever. Gesponsord heb ik je wel. Lauwtje en Finn: ((knuff))
We mogen de actie wel in ons onderschrift gebruiken. Het kan zijn dat we daar reacties op krijgen, maar daarvoor hebben we toestemming van Lotte. Hiermee zijn ze ontzettend soepel, wat enorm fijn is!!!
Ik zie dat op de vierde dag word op de via gladiola (st annastraat) gewandeld. Dat is eigenlijk best dichtbij pixmans tante. Juud, kan je hier meer over vertellen?
Ik heb zojuist ook ge-PB't met Lotte en ze vind het persoonlijk een heel goed doel, maar moet zich natuurlijk aan de regels houden. Ik had daar nog wel naar gezocht, maar wist even niet meer waar ik die kon vinden, dus nam ik het risico maar.... Fijn dat we ons onderschrift mogen laten en dat het topic er nog wel is..... Enne, gisteren persoonlijk nog 35 mensen gemaild (ook mensen met veel geld!!) en misschien dat mijn collega's inmiddels over de brug komen... Ik ga zo even mijn mail checken, dan kan ik ook zien wie er gesponsord heeft.... Ga zo door!!!! Juudman is ook helemaal enthousiast. Hij heeft de mail nu vertaald en meegenomen naar zijn werk (DL) Kijken wat die kunnen......
1000 kaarsjes is nu op de site ook beschikbaar als doel voor andere lopers die zich ervoor willen inzetten... Dat wilde ik nog even melden, want dat was nog niet goed doorgevoerd!
Voor hen die willen komen aanmoedigen: DOEN!!! Laatste dag heb ik altijd steun nodig en ben ik altijd zeeeeer emotioneel. Smallie weet van vorig jaar ook nog wel dat ik af en toe telefoonsteun nog heb, dus dat mag ook. Samen afspreken is erg handig, en dan langs de Via Gladiola staan. Een goede plek is m.i. toch echt rondom het K.Karelplein, maar daar moet je wel bij kunnen dan. Dat is ook een goede plek om te flyeren, dus... Juudman en kindjes komen meestal ook daar naartoe. Tegen die tijd spreken we nog wel nader af, of, doen jullie dat maar vooral. Ik loop wel..... PS: K.Karelplein is daar waar de grote tribunes ook zijn, maar er zijn ook sta-plaatsen. Dus handig als je wilt zitten, maar ook bereikbaar met kinderwagens. Hen die wel eens op televisie kijken: dat is die ruime bocht waar ook de BOBO's zitten....
Ga nu weer effe huishouden. En samen met kindjes naar de winkel en lekker koffie drinken... Tot later weer!
@ Juudje, Je bent een super kanjer. ik herinner vorig jaar zeker, en st aje ook graag dit jaar weer bij. *smak* En lopen voor zo'n super goed doel, tranen in mijn oogjes hoor. @ Fem, gefeliciteerd lieverd @ Pix, fijn weer even mama gezien