Hoi Leonie, Ik begon de kriebels voor een tweede al te krijgen en ben toen het NOD topic gaan volgen en jullie tegen gekomen en eigenlijk blijven hangen en mee gegroeid en gaan leven. Mijn man wilde nog even wachten dus niet mee gaan schrijven. Ik lees niet elke dag hoor het gaat met vlagen en momenten in je leven dat het toch een mooi topic is waar ik eigenlijk alles in vind. groetjes Tanna
@ tanna: wat leuk om te horen/lezen zeg! hihi.. Vind het altijd zooo grappig om van meelezers te horen dat ze al vanaf dag 1 meelezen eigenlijk.. hihi.. @ leo: HH verslaafde! hihi.. en ja, ik geef toe: ik is verslaafd.. dankzij lau! @ bedje: jeps, hij zei al, als ik dat geweten had, had ik er bij nikki niet zo moeilijk over gedaan... goed.... dus... Nouja, hij hoeft er s nachts nu niet uit omdat ik Boaz zo kan pakken. luiwammes! @ KDV: bij ons op t kdv doen ze broertjes/zusjes eigenlijk nooit bij elkaar op de groep, tenzij ouders dit aangeven graag te willen. Boaz komt op Nikki's oude groep! Dat vind ik wel erg leuk, moek zeggen! ze waren daar zo gek met nikki (tenminste, sommige haha..), dus hadden er al helemaal zin in dat Boaz kwam lief he! hoe is het met leomeisje? ligt ze lekker te slapen? en niet meer zo te spoken zoals laatst?
aha dus in oude groep, dat is inderdaad wel fijn dat je weet dat daar leuke leidsters zijn. Hihi die Rem, helemaal omgeturnt door het nu te ondervinden dat het echt leuk/fijn kan zijn. Ik zou soms trouwens wel gewild hebben hoor dat Leomeisje bij ons op kamer had geslapen, lijkt me ook weer heerlijk. Je kindje heel dichtbij je maar ja, slapen is ook een vereiste he ik weet trouwens helemaal niet meer hoe je gesprek met je leidinggevende is gegaan wat betreft nog niet kunnen komen werken? Dus wil je me ff update Leomeisje gaat nog wisselend qua slapen, en verder zeg ik er maar niet teveel over. Laatst schreef ik in ander topic dat ze goed sliep en meteen was het de nachten daarna drama dus ik houd maar wijselijk mijn mond haha! Tanna, ik vind het wel wat hebben dat je je ff bekend maakt!
ag, mijn schatjes zijn ziekjes .. eva was het al, maar nu begint het ook bij pixman. hij heeft keelpijn en zegt dat hij al naar bed gaat.. doet hij nooit zo vroeg! @smally, ik heb het truitje die ik voor Lonneke aan het breien was weer opgepakt. ik weet niet welke maat ze nu heeft? maar ik probeer een vestje zonder mouwen wel van te maken. dan kan ze het over een shirtje in de lente. heel toevallig kwam ik die gistermiddag tegen in een doos in de schuur. ik vind zo jammer dat ie bijna af was en dat ie is blijven liggen.
Morning! Zit al vanaf half 7 beneden pffff. Heb ook shit geslapen omdat manlief ging stappen en we hebben een logé. Hopelijk mag ik straks nog effkes bijslapen. Beterschap Pix voor je schatten! Hoi Tanna, leuk dat je je bekend maakt! Fijne zondag allemaal. Hopelijk later vandaag weer nieuws van cinfam. x
marije gaat al wat beter, vanacht nog 1 x overgegeven, 7 x wakker, maar ze begint nu weer praatjes te krijgen.
oh jongens wat ben ik beroerd! Knetter misselijk en hoofdpijn. Blijf nog maar even in bed liggen in de hoop dat het gaat zakken.
Kaarsje aangestoken voor Casper... iemand al iets gehoord of ze naar elkaar toe kunnen verhuizen OID? Goedemorgen allemaal
Goeiemorgen!!! Hier uitslaapBow Nielzer is uit logeren bij opa en oma dus wij mochten even heeeeeerlijk uitslapen. Ook wel weer es fijn. Heb al wat meer smsjes van Cinzelf gehad, ze klinkt echt wel goed en sterk. Ze wil zelfs proberen vandaag hier effe te komen. Als het goed is mag ze vanmiddag per ambu naar haar liefCasper toe. Verder gaat kolven ontzettend goed. Ben helemaal trots op haar!! @HH, wat is dat?? Neuhhhh doe ik helemaaaaaaaaaaaal niet hoor En is ook helemaal niet benieuwd welk level Sil is? @pix ahhh wat sneu beide ziek, het schijnt nu echt wel te heersen he. @natjes jij ook al blgh. Hou het goed in de gaten?? Het schijnt nu veel de mexicaanse te zijn die rondgaat maar is minder gevaarlijk als ze eerder dachten, maar toch met beeb in buik beter voorzichtig zijn. @smallie, oww gelukkig praatjes krijgen is meestal goed teken Maar wel een hele gebroken nacht dus voor jullie, knuff @tanna, haaaai leuk om te lezen dat je meeleest, hihi. Vind het ook altijd wel grappig om te lezen dat mensen alleen meelezen, vraag me dan ook altijd af wat er zo interessant aan ons in om te blijven lezen?? @leo, hier hetzelfde met wiegje op kamer, ik sliep ook voor geen meter meer, Niels op eigen kamer met babyfoon ging veeeel beter
Beterschap natjes! En Smallie, fijn dat de kleine meid al ietsjes beter gaat. Nikita heeft een hele dikke zulu-lip! Arme meid... We gaan even naar (overgroot)oma. Hopelijk bij terugkomst nieuws over de overplaatsing van Cin naar Casper?! SMAK op iedereen! (ben ik de enige die geen HH speelt of kent?)
Beterschap aan alle zieken! Natjes en Marije enzo. En Alice, hopelijk straks even dutje pakken. Cin: woei, klinkt goed zeg! Een bikkel is het! HH=??? Tanna, wat leuk dat je je even bekend maakte! Hier de hele dag bezoek, dus allemaal een fijne dag!
@fem, ahhh wat sneu ja, had ik nog helemaal niet op gereageerd geloof ik. Heb je trouwens niet zo'n hot/coldpack in diepvries? Is wel handig, bij kneuzing of iets dergelijks is het verkoelend en je kan het ook warm maken dat het de werking heeft van een kruik. @HH, happy harvest, spel op hyves. Begin er maar niet aan, hartstikke verslavend Alhoewel begin er maar wel aan, valt er wel meer te jatten voor je vriendjes @milk, lekker visite dagje vandaag? Plezierrrrr
Sil, zullen we ook hyves vriendjes worden 8) Bow, oh lekker uitslapen doordat Nielzer bij opa en oma aan het slapen is Cin, wauw! Heerlijk om te lezen dat het goed gaat en dat ze hopelijk snel naar LiefCasper toe mag! Hoe gaat het nu met Casper? Fem, ahh kusje op Nikita's dikke lip! Veel plezier bij oma!
Milk, veel plezier met bezoek! Leuk bezoek? Small, fijn dat het wat beter gaat met dochterlief! Hopelijk nu snel opknappen! Milla, hoe gaat het nu met jou? TP doorgegaan en hoe was kwaliteit? En hoe voel jij je?
Wij hebben trouwens ook uitgeslapen, Leomeisje werd rond 7.30 even wakker. Alles was nog donker dus ik even met haar in schommelstoel gezeten en daarna weer terug in bedje. Om 10.15 uur zijn we haar maar wakker gaan maken!