nog steeds geen bownieuws??? ow enne goeiemorgen allemaal natuurlijk! vandaag verjaardag kleine meid vieren ze was vroeg wakker net of ze wist dat er wat te gebeuren staat hier hihi. nou ja geeft niet dan kan ze lekker vroeg voor de visite komt nog even haar middagdutje doen
goeiemorgen nix van bow? over sponsorloop: had het ook op het dragen/voeden forum gezet, ze gaan overleggen of het wel geplaatst mag worden omdat het een oproep voor sponsoring is... komen er nog op terug.
Stiekem toch even de bus in, want Finn is jarig! Gefeliciteerd! Hopelijk volgt een jaar in goed (genoege) gezondheid en nieuwe inzichten! Limm, ook gefeli met B! Bowen, heb je deze mooie datum gekozen om te bevallen? Ben benieuwd!
Toen ik aan het bevallen was, was ik ook niet direct berichtgeverig hoor... Het was iets van Juudman en mijzelf.
En sorry Bow, als ik mijn mond voorbij praat en je het zelf wilde melden, maar had toevallig beiden open staan (twitter en bus)....
Hai meiden, Hier niet echt nieuws, schiet niet echt op. Weeen zijn krachtiger maar niet vlot genoeg achter elkaar. Wel al 2 nachten niet geslapen ondertussen dus wel aardig op. Vk is net geweest, 2cm ontsluiting, nu even afwachten of het gestrip wat gaat doen, en anders een slaaptabletje voor vannacht.
Juudman zojuist oude auto afgegeven (was klaar, nog mooie auto, maar 4 ton gelopen en was niet door keuring...) en heeft 'tussenauto' opgehaald. Mooi ding, maar is maar voor maandje, want dan krijgen we de nieuwe! Siem is er helemaal vol van!
Ga nu ook effe slapen... Fem op bed, Juudman en Siem blokje om... Ik ben de laatste dagen niet fit en dat kan natuurlijk niet, met 160 km voor de boeg! Truste! Ook (vast) voor Bow, die wel een dutje verdiend...
Zie trouwens op de valreep: zou Bowbeeb gewoon op de uitgerekende datum komen? 5%-kindje! Ik vind verjaardag Finn en B ook nog steeds mooi hoor! Nu echt weg! Anders wordt mijn bijna-monoloog wel erg saai...
Wat vervelend voor je bow! Ik hoop dat je een beetje kan slapen zodat keertje genoeg puf hebt! En natuurlijk dat het strippen helpt!
Lautje ook hier nog gefeliciteerd met jullie kanjer!!!!! limmetje ook gefeliciteerd met B Bow ik wens je heel veel succes.....