En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Begrijp ik hoor, had ik ook altijd, maar na een paar jaar vakantie met kid(s) weet ik dat dit eigenlijk nauwelijks voorkomt en dat je dan ook wel weer een oplossing vindt. Wij deden bijvoorbeeld het badje in een emmer en gebruikten hydrofiels als 'parasol'...

Dus ik denk altijd: als je elkaar maar hebt, een emmer en wat hydrofiels....

:D:D:D

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor Milla.... Fijn dat knobbeltje niet ernstig was. Hoop dat je huis weer netjes is!

Gat van droogmolen nog vrij?

Knuff!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wat een rust hier in de bus! Bijna 12 uur geen berichtje geplaatst!

Milla, fijn weer even wat van je te horen. Snap dat je hier niet vaak bent maar vind het altijd wel fijn even iets van je te lezen!
    Oh wat een spanning gehad met knobbeltje maar gelukkig goed! :)
    Stoer hoor voor jezelf begonnen! Leuk!

Amber, leuk dat kleine meisje weer lekker verwend is! En heerlijk naar France! Misschien kom je La kling nog wel tegen ;)

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Die hydrofiele luiers als parasol werkte hier niet want dan zag meneer niks meer en zette een keel op :D Maar met wagen met zitje werkt het anders zeker?

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    he meiden ff een vraagje.
    zoals jullie weten hebben wij een moeielijke periode gehad in december mede door een vrouwelijke collega van Daaf.
    Dat is gelukkig allemaal goed gekomen maar zit met het volgende:
    Zij zit ook op facebook en zit ook in mijn contactenlijst...waarom zul je je afvragen nou zo kan ik een beetje in de gate houden wat ze doet enzo.......en wat blijkt....nu zie ik dus vandaag dat ze mensen uitnodigd vrienden te worden...das niet zo erg als wel dat het allemaal Prive vrienden van ons zijn dus mensen waar wij prive allemaa mee omgaan......ik vind dit vreemd en kan dit niet waarderen....ik heb dit dan ook naar Daaf gemailt dat ik dat niet leuk vind en het voelt alsof ze zich in ons priveleven wil wurmen en daar heb ik absoluut geen zin in.....mijn vraag is...ben ik nu onredelijk en moet ik haar gewoon vrienden op facebook laten worden met onze privevrienden of zouden jullie het ook raar vinden?.....

6. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Amberliek, ik zou het ook absoluut niet willen en vind het verdacht!!!

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #4527 amberliek, 15 jun 2011
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
    in welke zin verdacht miran?
    ff kijken of jij dezelfde gedachte heb als ik..

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Weet je zeker dat ze die mensen niet ook zelf kent, van het stappen of zo? Anders is het inderdaad wel een beetje raar, maar via hyves en facebook kun je feitelijk doen wat je wilt.

Als je het er met Daaf over hebt, wat zegt hij dan? En misschien kunnen jullie het, als jullie het beiden niet echt leuk vinden, met jullie vrienden het erover hebben?

KNUFF!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik vind het wel vreemd maar het is niet iets wat je tegen kunt gaan denk ik. Als jouw vrienden denken "prima, die accepteer ik wel" dan kan je er weinig tegen doen.
    Lijkt me wel heel gek dat zij vreemden gaat toevoegen? Of "kent" zij jullie vrienden ook?

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    nope ze kent onze vrienden niet...en idd onze vriend gaf net aan zag dat david haar kent dus zal het wel goed zijn.
    Kan er ook verder niks aan doen en daaf vind het ook raar maar gaf aan dat ze vrij staat contact te hebben met wie ze wil...wel zei hij mocht ze er nog meer toevoegen dan ga ik haar wel zeggen dat ik dat niet opprijs stel en of ze daarmee stoppen wil.

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zou nooit iemand toevoegen die ik niet ken, dus dat snap ik dan van de vrienden niet...

maar tjeeee zeg, wat 'desperate'.
    Wat een trieste actie.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoop dat Daaf dan ook woord houdt en haar inderdaad erop aanspreekt. Nogmaals, ik zie dat mensen mij als Hyve-vriend vragen, gewoon omdat ze mij weer bij iemadn anders hebben gezien en kennelijk gewoon veel vrienden willen. Ik accepteer die mensen echter niet, want ik wil mijn hyve wel een beetje íntiem' houden. Ik kies dus wat ik erop zet, én wie dat mag lezen.

Het is inderdaad een beetje 'desperate' maar heeft inderdaad ook iets weg van : ik wil wat Daaf heeft....

Maar goed, dat kan ik natuurlijk niet hard maken, en jij helaas ook niet want ze zal het ontkennen...

Nogmaals knuff!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wil trouwens nog even zeggen dat Efteling gister kei-leuk was! Zo'n relaxed dagje, terwijl het ook zo stressvol had kunnen zijn. Kids die moe zijn en tegenstribbelen, wachtrijen waarin ze zich vervelen...

Niets van dat al! Eén en al gezelligheid en zen. Gewon NIET doodmoe thuisgekomen en echt nog nagenoten 's avonds.

Siem hadden we goed voorbereid en ook weer goed afgebouwd naar bed gestuurd. Geen nachtmerries en schreeuwpartijen in de nacht!!! Die nieuwe aanpak van de pedagoog, om hem echt veel tijd te gunnen om al zijn prikkels op een veilige manier te verwerken met één van ons, werkt echt!!!

We zijn zo blij hier!!!

14. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Mijn nichtje en vriendin (ze is beide) belde net en ze heeft de bewuste dame gelijk van haar man z'n facebook verwijderd en geblokkeerd...ze had totaal geen kracht voor iemand die uit is om een huwelijk te ruwineren of zich tussen hun vrienden/familie te wurmen dus hup weg ermee.

Juud wat onwijs fijn dat jullie zo'n geweldig fijne dag hebben gehad meis!!! echt om achteraf nog van te kunnen genieten en dat de kindjes het ook leuk hebben gehad...nieuwe aanpak lijkt te werken dus!! GEWELDIG nieuws meis!!

15. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Amberliek, ik zie het als in contact komen met vrienden/familie van jullie en zo weer een stapje dichter bij Daaf te komen. Beetje beïnvloeden van jullie vrienden en zo te stoken tussen jullie beiden. Snap je het nog??? :(

Maarrrrrr, moet wel zeggen...ik ben een achterdochtig type.

16. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #4536 amberliek, 15 jun 2011
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
    Miranke...zelfde gedachten dus ;)

maar miss komt dat ook wel omdat we beide al een vervelende ervaring achter de rug hebben.

Ow btw....daaf kwam thuis vanmiddag en blijkt dat er een hele rel is ontstaan nadat hij haar vriendelijk gevraagd had om onze vriend uit haar lijst te verwijderen en dat hij dat niet echt op prijs stelde...schijnt ze compleet uit der dak gegaan te zijn daar
    omdat hij dat aan haar durfde te vragen :$
    Hij heeft aangegeven oke dan niet sorry dat ik het je gevraagd heb hoor.
    bleek ze later in de gang tegen allerlei collega's aan te zijn gaan zeiken over daaf hoe die dat durfde te vragen aan hem en bla bla bla bla....ze is dus pislink op hem nu........wat ik wel heel erg vreemd vind dat je zo uit je dak gaat daarom als er niks is tussen hun is geweest dan collega's zoals er beweerd wordt. normaal als een collega zoiets aan je vraagt zeg je toch gewoon dat is prima zal hem verwijderen het zijn jullie vrienden daar heb ik als collega niks mee te maken.
    Wel vond ik het fijn dat daaf me dat in geuren en kleuren heeft verteld toen hij thuis kwam en ik moest eigenlijk alleen maar hard lachen toen ik dat hoorde en dacht.....god wat een zielig mens zeg

17. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Wat is het hier stil de laatste tijd zeg....erg stil zelfs.
    hopelijk gaat het iedereen goed!
    vandaag druk met inpakken en dan morgenvroeg vertrekken
    richting lanquedoc! spreek jullie over 2 a 3 weken dan weer.
    Voor iedereen die in de tussentijd op vakantie gaan...prettige vakantie alvast en tot over een tijdje weer!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    fijne vakantie

hier een beetje flauw, de onderdruk van mijn bloeddruk is aan de lage kant
    vanavond naar de gyn en daar zal de bloeddruk wel weer goed zijn
    toch maar even vragen wat ik kan doen

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    drop eten, schijnt je bloeddruk te verhogen ;)

Deel Deze Pagina