Zojuist Dagblad De Limburger aangeschreven over actie en wederom weekblaadje, want die hadden het niet geplaatst. De aanhouder wint. Ik ga zodadelijk het Noord-Hollands Dagblad proberen. Ben van oorsprong West-Fries en mijn vader heeft 40 jaar bij die krant gewerkt.... Heeft iemand verder nog tips?
Helaas kan ik vandaag vlak voor me vakantie nog even melden dat ik toch weer rood nieuws heb. Ik heb net de kliniek gebeld voor een afspraak. Zoals in me onderschrift staat wordt er op 5 juli medicatie uitleg gegeven. En op 7 juli mag ik prikken voor het stilleggen van me cylcus. Ik ben dan op cd 21. Van de week heb ik de nodige baalmomenten gehad toen ik al bruin bloed zag.. Tja ik mag er dan toch aan geloven ennnn... want over een paar weken gaan we er dan toch mee beginnen.
@naiobi >me mannetje staat ook 8er het besluit van IVF/ICSI. als staat het gebeuren wel wat verder van hem af. en is hij heel super nuchter onder. > nog proficiat met je verjaardag. @smal succes met het volhouden van je dieet. @Finn nog proficiat met je verjaardag. @limmeke nog proficiat met B. @Bowen Proficiat met de geboorte van Sven. Heel geluk met dit kleine jongetje in jullie midden. @pixie > leuk dat je pixieman ten huwelijk heb gevraagd. mooie ring heb je trouwens. @female wat super leuk dat je pas in het huwelijksbootje bent gestapt. proficiat saampjes. wel leuk gedaan dat jullie dat als big suprise. @milla fijn dat het knobbeltje niets ernstig is. @me ik ben weer ff bij gelezen. @de rest een knuf.
ben weer terug van artsengeloop ik dacht het rustig aan te doen vandaag maar dochterlief dacht er anders over ze is op school op haar mondje gevallen tandjes staan los, heel veel bloeden en bloeduitstortingen zowel aan tandvlees als aan de binnenkant van bovenlip papieren van school meegenomen voor de verzekering en maar alles laten nakijken bij de tandarts is een foto gemaakt maar gelukkig is er niets met de tandjes het enigste wat misschien nog kan gebeuren is dat de tandjes grijs worden waar ze op gevallen is ik ben al blij dat de tandjes niet moeten getrokken worden nu maar verder pijnstiller geven (dient ook om de zwelling te minderen) en haar eten voorlopig mixen zodat ze niet moet bijten
ppver een hele dikke knuf voor je en heel veel succes in jullie ivf/icsi traject met hopelijk een heel mooi resultaat
@zuur: ach arm meisje! Heb met m'n achterneefje op de Spaanse eerste hulp gezeten een paar jaar geleden, die had zo'n zelfde ongelukje gehad. Zo zielig! Bij hem zijn de tandjes niet uitgevallen trouwens.
Ik wacht gewoon af Cin....., maar wacht niet tot na de 4daagse.... @ppver: heeeeeeel dikke knuff voor jou! Ik ga aan je denken op 5 juli! @5 juli: wendag voor Siem op de basisschool........ !!!!!
@zuurtje erg sneu voor je meisje. geef haar maar een extra knuf. @juud ik zal op 5 juli aan Siem denken. @me ik maak me nu nog geen zorgen om 5 juli. de eerste prik lijkt me heftiger. ik ben wat gewent maar elke andere vloeistof is wennen. ik weet niet hoe ik ga reageren lichamelijk en geestelijk.. en straks de punctie waarbij de eiblaasjes 1 voor 1 worden leeggezogen. dat lijkt me ook iets pijnlijker. net als de terug plaatsing.. het is nog ff ver weg maar voor ik het weet is alles weer 8er de rug.. ik w8 alles maar af... en hoop op de goede afloop.
@Zuurtje: och jee meisje toch... Hoop dat ze niet teveel pijn heeft vannacht en dat het allemaal mooi heelt en blijft zitten... KNUFFFFFFF!!!!!
Ik scan morgen even de column in het streekkrantje hier!! Vandaag heeft mijn woonplaats die gekregen Jammer dat het een beetje stil loopt he Ik ben erg weinig hier geweest druk met zieke finn.... Heb eerlijk gezegd dus ook niet bijgelezen. Hoop het weekend even tijd te vinden. Het huis moet hier ondersteboven want maandag komt de fotograaf voor de verkoop.
Hier hele dag terror dreumes gehad... Mensen mensen wat was hij druk en stout!! Zit midden in die 20 maanden sprong en leert ineens zo snel en veel! Dat moet natuurlijk verwerkt worden....m.b.v. ons.. Maar... daar staat tegenover dat ie al een week op de wc poept! Hij zegt mama ceeeeee poepe! Echt te schattig want er moet een boekie bij anders lukt het hem niet... Maar ik vroeg me af, hoe leer je hem dan plassen op de wc? Heb namelijk het idee dat dat echt letterlijk de hele dag doorloopt bij hem!
schatjes! even een zwaaismak van mij. we peren m bijna naar het *sorry* zonnige LDF dus even echte radiokrijsdagboekmonoloogstilte van de klingel. wens jullie allemaal veel liefs en glitters!! de spullen zijn gepakt en de VOLVOL is VOL schoonouders gaan op t huis passen, alles geregeld. tijd om HEUL hard te genieten en ons te laten bedienen! met dan eindelijk dat glitterbaby;tje, uit buik, bij ons hoe rijk kan je zijn. HUIL! @allemaal: wens jullie mooie weken, mooie acties (4daagse!), mooie blije dingen en en en. @ppv: ik DUIM onwijs voor je! het is spannend, maar je kan het. en de pijn van het prikken valt mee, of went... de TP voel je niks van trouwens! punctie is minder, maar misschien krijg je (net als in dusseldorf) in gent ook wel goede verdoving/narcose? in elk geval hebben jullie nu een grote, moeilijke en enge en zware, maar vooral stap DICHTERBIJ jullie wens gezet, en daar ben ik trots op. voor je moed en je durf en je kracht. veel liefs!! voor allemaal. en nu naar bed! SMAK!
@ppver: wat ga je prikken, weet je dat al? En waar is PU en TP? Bij Geertgen zelf? Lees in rea van Kling iets over Gent? Als PU idd in België is dan krijg je vast wel een roesje ofzo. Dan voel je er niks meer van! Tenminste, in mijn geval ging dat zo. TP stelt niks voor. Wat pijn betreft dan, want het natuurlijk wel bijzonder om daarna naar buiten te gaan met het idee dat... @all: sorry, weinig reactietijd hier. Internet vooral op de iPad de laatste dagen en dat tikt niet lekker. Komt wel weer!