Silvia Van engelen-van buul Profiel - hyves.nl Level 30 pas maar dat is omdat ik puur uit principe geen credits wil kopen Ben laatst 2,5 miljoen kwijt geraakt omdat ik mn opslag ineens verkocht en wel alles weg maar geen geld erbij pffffff maar nu wel een olifant voor de moeite grrrrrr:x blij dat het geen echt geld is hihihihihi
Whahahahaha die olifant die iedereen voor 1 munt heeft kunnen kopen??? Hihihi sorry, helemaal niet grappig! Ik zit nu op level 25, maar pas op voor Rem, want die is inhaalslag aan het maken
ja, Rem gaat heeeeel hard! Ik zit op level 37 dacht ik, maar ook nooit credits gekocht hoor! Ik doe veel mee aan online vragenlijsten en zo en dan krijg je gratis credits
@ Bow, ooo lekker even uit slapen @ Cin, ben zo super trots op jullie, je bent een kanjer. Ik hoop dat je vanmiddag naar Casper mag. *smak* Blijf je dan in dat ziekenhuis, of ga je heen en weer? En super dat kolven zo goed gaat. @ Leo, o jij ook zo heerlijk geslapen @ Milky, hopelijk leuke visite @ Lautje, al terug van weg? hoest met Finn? @ HH, ooooo, nee doe ik niet aan... weinig tijd, net genoeg om dit bij te houden hier Marijetje al weer meer beter, al beetje aan het boeven, dus das goed Lekker met zijn alle gebadderd. Ennu heb ik der beloofd dat ze even op de laptop mag, via MyBee wat spelletjes doen. Ga ik de keuken/woonkamer opruimen.
Cin mag vanmiddag naar Casper en als hij zo blijft als hij nu is mag ze ook al buidelen!!!! Helemaal geweldig. Ze gaat nu alleen op bezoek. Vandaag bespreken of ze ook daar heen gaat of dat Casper haar kant op gaat zodra situatie het toelaat.
@cin en cinman en casper wat goed nieuws!!! @milla ooh ik hou je handje morgen vast meis. @smally nou ik vind dit echt nu zo spijtig.. want dat gaat niet meer passen als vestje zelfs kan het proberen als bolero om te toveren...maar twijfel of dat nog mogelijk is. ik kijk wel even nog wat ik kan doen anders is het gewoon verloren moeite! ooit ooit ooit en al is het als lonneke 12 is komt er iets gemaakt haha
Hee lieve meiden, Toevallig voor het eerst in dagen weer eens even gekeken en daar staat mijn naam alweer. Zo lief! Morgen worden we gebeld of ontdooien is gelukt. Di tp. Vind morgen wel het spannends... Als ik maar iets over houdt.. Wat fijn dat Cin misschien mag buidelen, hoop dat het lukt! Liefs
Hallo lieverds! We zijn er weer, helaas Finn weer ziek. Overal kleine blauwe plekjes die nu gelukkig weer langzaam weg lijken te trekken. Ook dikke rode plakaten dus maar weer foto's gemaakt. Morgen even overleggen maar ja snotverkouden en ruim 39 graden koorts dus griep? Heb nog niet bijgelezen, want jeetje wat veel blz!!! Iemand die me even op de hoogte kan brengen van laatste cin en casper nieuws?
@ lautje, laatste nieuws via Bowen: Cin mag vanmiddag naar Casper en als hij zo blijft als hij nu is mag ze ook al buidelen!!!! Helemaal geweldig. Ze gaat nu alleen op bezoek. Vandaag bespreken of ze ook daar heen gaat of dat Casper haar kant op gaat zodra situatie het toelaat. casper moest naar special IC ivm ademhaling, hij kon het wel maar kostte veel energie, die hijjuist nodig heeft om te groeien, maar gaat goed. Cin kloft als een gek. @ Cin via Bow wat een super nieuws, nofg superder dan ik had gehoopt, misschien al buidelen. *voelt zich ook trots*
Milla hoop dat ie dan goed ontdooid zodat er di TP mag doorgaan. lau wat smally zegt, ik hoop dat het normale griepje is. maar wel steeds vreselijk angstmakend als hij zo ziek is.
@ Milla, hihi ik was al wat verder dacht dat TP afgelopen vrijdag al was geweest maar ik ben dus al druk voor je aan het duimen en ga hard door! Eerst wens ik een goede ontdooi van jullie cryo. @ Cin, oh fijn om te lezen dat je vanmiddag naar Casper gaat! En dat kolven ook zo goed gaat. Moet wel eerlijk zeggen dat het stukje van zinnetje dat ze kijken naar wat situatie toelaat hoe de verhuizing eventueel plaats gaat vinden me wel nog zorgen baart. Dat geeft aan dat het met beiden toch heftig is geweest (dat wisten we) maar dat herstel misschien ook wel niet zo goed lijkt als ik nu voel. Snapt iemand wat ik bedoel? Ben dus blij maar nog wel met zorgen. Maar o wat heerlijk zal het zijn dat ze vandaag met zijn 3en bij elkaar zijn! Nu weer verder lezen, doei!
@leo, had cin ook nog even om meer uitleg gevraagd waarom niet gewoon direkt zelf ook naar zh waar Casper ligt. Punt is dat waar Casper een universitair zh is, dus groot en druk. Zh waar Cin ligt is klein. Cin is bang dat Casper in zh waar hij nu ligt, straks niet meer 'een bijzonder' iemand is en dat is hij wel in het zh waar cin nu ligt. Dat is beetje de moeilijkheid. Heb wel het idee dat het goed gaat met Casper, anders hadden ze vast niet mogen buidelen.
dank je voor uitleg, nu zorgen beetje weg. Gelukkig! Maar jij had zelfde gevoel beetje gehad. Silvia, gezellig op hyves samen!
@leo, ja lijkt mij ook moeilijk, ik had dus ook eeerst zoiets van direkt naar casper zh toe maar na uitleg en wetende dat afstand tussen zh maar 5 minuten is, snap ik het wel. Ze wou vanmiddag eerst kijken hoe het daar is. als het goed is ligt ze nu in ambu!