goedemorgen wat stil hier en ik beken ik ben mee schuldig laatste tijd ben ik meer van meelezen dan zelf schrijven
zo mijn koffertje staat gepakt, er moet enkel nog een mutsje en een dekentje voor de beeb in maar die moeten eerst nog gewassen ik heb maar neutrale kleertjes erin gestoken want stel dat de gyn zich toch vergist heeft
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo waar is iedereen ?????????????????????????????????????????
Hoho! Ik moest mezelf eerst uit het bad slepen... Ik heb er wel even dik 25 km op zitten in de stromende regen ja! :x
En nu ga ik quality time steken in Juudman en kids, dus ik ben ook weer weg. Wilde even bijlezen, maar dat bleek makkelijk....
Zo lekker beentjes omhoog na druk weekje! Vanmiddag lekker wezen baby-snuiven bij vriendinnetje, heerlijk! En wat ruiken die kleintjes toch heerlijk he, zo lekker puur! Juud, flink aan het oefenen voor de vierdaagse dus, zelfs door regen en wind dus! Zuurtje, ah toch maar neutrale kleertjes! Als ik het dan zou weten zou ik ook echt voor een gekleurd setje gaan, zeker na dat je al zoveel echo's hebt gehad. En als je dan toch twijfelt, dan maar een jongenssetje ook mee Hihi. Maar met mutsje is ook erg leuk verschil jongen/meisje te laten zien dus komt helemaal goed en idd wat een rust! De bus is toch niet richting vast standplaats (rustplaats) aan het rijden he?
goedemorgen leo nee heb ook meisjesspullen bij (roze hydrodoek) en neutrale kleur: ik heb een volledig wit pakje en een wit pakje met paars mee het allereerste pakje wat nog gewassen moet is geel laat ons hopen dat de gyn met de 20 weken echo goed heeft gekeken, mijn fa kijkt daar niet naar, die kijkt enkel of alles goed is met de beeb en verder niet om eerlijk te zijn heb ik er ook niet om gevraagd om te kijken mutsjes heb ik ook nog van bij zoon (en dochter) en die gaan door van broer op zus naar beeb (ook voor ieder een nieuwe) iedereen mp, we willen weten hoe het gaat
Goede middag! Zuurtje, ah zo! Denk met 20-weken vast wel goede geslachtsbepaling gekregen maar ja het zal maar he ..........
Hier tot een uurtje of 3 bewolkt, waar geen zonnetje doorheen kwam. Daarna steeds meer zon en nu onbewolkt en nog steeds lekker zonnetje
@ Bow, wow wat een bevallingsverhaal zeg. en dat je zus erbij was, heeft gewoon zo moeten zijn. kan toch onmogelijk zeggen, ga nu maar even buiten staan gelukkig geen totaal ruptuur, en wat was de ambulance er snel zeg. ha ha klein luilakje dus, volgens mij kan je je wel lekker knuffelen, Hoe vind niels het nu verder? @ Zuurtje, fijn dat nu alles al klaarstaat, nog minder dan 100 dgn @ Juudje, hoi moppie, ja vakantie is goed gegaan.... eerste paar dagen niet denderend... mannen zijn ZOOOO duidelijk NOT (gelukkig nu weer goed) Elke dag wezen zwemmen, verder hunebedden bekeken, gewandelt in bos em boomkroonpad gelopen, wat rond gelopen/gereden en een dagje plopsa. helaas was Lonneke zoooo aan het boeven dat kindjes niet bij elkaar konden slapen. dus ik bij boefje op de kamer en Marije bij Smallman. Was wel mooi huisje, en een leuk park, aanrader. @ Fem, Leo, Nai, ja iets van rust, laatste paar dagen, uitgeput op de bank transformers gekeken van al dat zwemmen zijn we wel erg moe geworden. Ik ben erg benieuwd hoe het nu op werk is. Grote baas vroeg dag voor vakantie of ik flexplekbeheerdster wou zijn, en zou een conceptje/plan opzetten. Ben nu erg benieuwd of hij echt alleen mij bedoelde of ook collega... heb ook zin in een soort van iets nieuws (nieuwe start) ik ga van de week mijn haar eens laten kortwieken denk ik. Niet alles, maar toch zeker 10-15 cm.... laat van de week wel horen of ik het ook werkelijk heb gedaan