En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben benieuwd lieverd! Lekker vlot kort koppie, zo met het warme weer op komst! (hoewel, slechts 2 dagen echt warm...)

Plopsa is inderdaad leuk hè? Ik was er vorig jaar al met de kids, maar wil graag nog eens, nu Fem kan lopen en echte Studio100-fan is!!!

Fijn dat je wel zin hebt in werk. Ik heb echt veel aan je gedacht deze week. Hoop dat je morgen leuk nieuws krijgt. Misschien heeft je collega wel ontslag genomen...??? ;)

Knuff ook voor onduidelijke man... Gelukkig wel weer goed gepraat dus. Hoest met Lon? En hoe vond Marije het? Kon je haar makkelijk van school meekrijgen? En gaat ze nu nog wel twee weekjes terug?

Liefs van mij!

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier even minder weekend. Tussen Juudman en mij gaat het in principe goed, maar merk wel dat ook zijn lontje korter is geworden, naarmate mijn 'situatie' langer duurt. Niet onredelijk of zorgwekkend, eerder logisch, maar wel soms naar voor ons allebei. Levert wel weer goede gesprekken op, dus.....

Vooral minder weekend door mega-emo. Komt ook door situatie in mijn andere topic. Al die herkenning zet behoorlijk wat dingen weer even op z'n kop. Op zich in posi zin, maar wel weer zo heftig. Er komen hele heftige herinneringen en emoties van uit de jongste peutertijd terug naar boven. Gevoelens en emoties van totaal niet begrepen worden, me anders voelen, onrechtvaardigheid zien en er niks aan kunnen doen, etc. En dat alles heb ik kennelijk nooit een plekje gegeven, want het komt er nu uit.

Dit is erens dus positief, maar jullie kunnen je de heftigheid voorstellen, denk ik...

Wandelen was weer positieve kick. Die regen is dan naar, maar achteraf.... En het voor Finn te kunnen doen, die natuurlijk veel meer afziet dan ik in die paar uur... En vandaag geen centje pijn, dus dat is echt goed nieuws!

Vandaag dus met name emo, maar ook even fijne momentjes met z'n allen in de speeltuin, op de fiets, buiten eten....

Ik dacht dat ik er bijna was, maar dit gun ik mezelf toch echt nog, dat ik hier doorheen ga. Ik ga er van uit dat Juudman me dat ook gunt en er is niets dat nu het tegendeel bewijst, maar ik worstel ook met zijn worstelingen.... Tikkie schuld, tikkie irritatie (zo van: ja, hallo, IK heb het makkelijk....) en tikkie verdriet (het kan zo anders zijn tussen ons).

Maar ik heb nog altijd vechtlust. Ik zie mijn nieuwe inzichten echt voornamelijk positief, maar ik stuit (en stuitte) nog veel op weerstand. Het is aan mij om er een positieve draai aan te geven....

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zuurtje: koffer maar vast ingepakt? Nou ja, iig goed voorbereid dus. Waarom twijfel...? Zegt je intuïtie dat je gyn het wellicht fout had? Of zijn het de hormonen die je nu op hol brengen?

Knuff!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoe is het met Casper, Sven, Sven, en alle net iets oudere busbeebs? En met hun mama's? En met hun broertjes en zusjes? We horen zo weinig!

Ik weet, we zijn collectief druk en er zijn er wat op vakantie, maar het is wel heeeeeeuuuuul erg rustig. Ik ben ook bang voor een definitieve standplaats voor de bus hoor (hoe heet zo'n plaats ook al weer, waar 's nachts de bussen staan......).

Nemen we allemaal weer eens plaats????

Knuff van mij!

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    juud voor jou ook een hele dikke knuf

kan me voorstellen dat het voor juudman ook niet gemakkelijk is nu maar jullie komen er samen wel

beeb: mijn gevoel zei altijd jongen maar mannetje heeft toen bij de 20 weken echo duidelijk 3 streepjes gezien (ik niet want gyn zat heel vaak met haar arm voor het beeld waardoor ik niet alles zag)
    we zullen zien
    jongen of meid maakt me echt niet uit

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, even snel, morgen meer, wij hebben als laatste vakantie, dus nog 4 weken school, vind ze helemaal niet erg, gaat echt goed met haar en school

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Small, fijn dat vakantie uiteindelijk geslaagd was al was het in begin dus wel wat onrustig/rommelig!
    Jammer dat de meiden niet bij elkaar op de kamer konden, daardoor niet lekker knus in bed kunnen liggen met mannetje.

Zuurtje, hebben jullie het niet gewoon duidelijk gevraagd dan wat het geslacht is?

Juud, even weer door lichte storm aan het gaan dus. Fijn dat het je toch positieve dingen brengt!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Small: oh ja, echt nog 4 weken? Ja, dan zou ik haar toch ook nog naar school sturen. Ik ging er niet van uit dat ze het niet leuk zou vinden hoor, dat blijkt wel uit alles wat je erover zegt!

9. natjes

natjes Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier vanmorgen heerlijk gewandeld 1,5 uur... (om 7.30 al..:$)
    Nu blijven we voorlopig maar even binnen met dit warme weer. Zon staat ook volop op terras en nagenoeg geen schaduw.. na 3 uur kunnen we weer! Kleinste man ligt te pitten in alleen luier, grote kleine man loopt in romper rond... Ik wil ook wel alleen een romper aan! :D Maar helaas, toch maar shirtje en rokje ;)

Hier gaat alles prima, wel heeft natjesman beetje meut/zeur/zeik-buien. Is moe (ja wie niet?), telkens zooi in huis (ja wie niet?) etc etc.
    Heb maar gezegd dat ie er niet zo aan moet tillen want iedereen heeft dat. En die deels gebroken nachten gaan ook wel weer over... Je kan je er druk om maken maar dat maakt het alleen maar zwaarder, toch? Of ben ik weer een keiharde hierin? :(

Oh ja nog even trots momentje: grote kleine man poept nu al 2 weken alleen nog maar op de wc! Echt zo gaaf! Geeft zelf aan als ie moet.
    En de kleine man doet het ook super :) Tevreden ventje weer!

@juud: respect voor jou alom meid! Vind het mooi om jouw/jullie proces hierin te lezen!

@small: oeh spannend korter koppie dus! Hier ook van het weekend flink stuk eraf laten knippen... ALleen beetje lastig met vastdoen nu met dat warme weer...maar ja dat waait ook wel over :D

@leo: heb je er eigenlijk niet meer over gehoord, maar zijn jullie nog bezig voor een brusje voor leomeis? Sorry als je dit een vervelende/brutale vraag vindt, als je niet wilt antwoorden prima :) Was alleen benieuwd!

@rest: waar zijn jullie?

@Zuurtje: ze maken vast nog wel een echo toch? Dan kunnen ze er toch wel even naar kijken?

@standplaats bus: zou het zo zijn dat hier minder gekletst wordt door, whatsapp, fb, hyves, twitter etc? Denk het wel namelijk!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kan, maar daar vertel ik toch niet zo VEEL als hier, al was het maar omdat je op twitter alleen heel kleine berichtjes kwijt kan. Dit is mijn echte clubje!

Daarnaast: op twitter zit ook lang niet iedereen en op hyves reageert ook lang niet iedereen. Ik ben echt bang dat we elkaar toch een beetje aan het verliezen zijn. Bijlezen is echt nooit meer een opgave.

Ik snap de drukte en zo bij iedereen wel, maar ik mis iedereen echt hier!:( Ik ben ook druk, maar het heeft ook met prioriteit te maken. Ik bedoel dit niet lullig, maar ik denk dat de prioriteiten steeds minder bij zsp liggen. Nogmaals niet lullig bedoeld, maar een constatering. En dat is wel heel jammer. Misschien toch weer eens een meeting doen?

Daarover: Ik wil ook graag eens meeten met kids, bijvoorbeeld bij een Ballorig die vlak bij een treinstation ligt. Makkelijk voor iedereen! Daar is al eens over gesproken, maar er komt iedere keer wisselende respons: leuker zonder kids, mijn kind is te jong, ja, graag... Ik denk dat we niet voor iedereen het goed kunnen doen, maar dat we ok eens voor een meeting kunnen gaan met de mensen die dat wél heel erg leuk vinden. Ga nu even werk afronden, maar ga dan toch eens kijken wat we kunnen plannen!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    :) weet ik toch (misschien kwam mijn stukje verkeerd over, sorry)
    heb der ook nog niet verteld dat ze over 4 weken weer vakantie heeft, leek me nog niet de goede tijd.
    hebben ze vast komende weken school over, kan ik er op in springen. Vroeg genoeg dan toch :D
    ja laatste schooldag is 21 juli
    Vandaag ging ze weer met veel zin naar school, heerlijk.

heb even werkmail gecheked, niks gevonden over andere functie, dus neem aan dat collega er niks van weet :D

Kon kindjes makkelijk van school mee nemen, voor 5 jr geen leerplicht, enige wat ze dan zeggen niet aan begin van schooljaar omdat die zo extra belangrijk zijn.

Lonneke vond het ook geweldig, vindt zwemmen heerlijk, maar samen op de bank onder dekentje Teletubbies kijken met Marije was ook helemaal goed.

Plopsa land is echt leuk ja, zou graag eens naar eenoutdoor park willen, dus volgende keer richting Belgie, ook niet erg hi hi

Marije dus ook genoten, kon ook niet genoeg krijgen van zwemmen. Vond alels eigenlijk wel leuk, zelfs boodschapjes halen, of gewoon wat rond rijden in de auto in de regen :)

had gister avond pas weer het echte gevoel dat het ging zoals het hoort tussen smallman en mij, gelukkig

---

gelukkig kunnen jullie het wel uitpraten, beter dan alles opkroppen of niet uitspreken.
    Maar ik kan ook zeker indenken dat het soms te lang duurt, en korte lontjes... erg herkenbaar, daar ook ons misverstand over afgelopen week.

En al je emoties van peutertijd, misschien lukt het nu om ze een plekje tegeven.
    Ik had vroeger ookal het gevoel er niet bij tehoren, anders te zijn... met 4 jaar al.
    Hopelijk ga je er nu meer van snappen, maakt de tijd niet goed, maar kan je het wel plaatsen en verder gaan.

En weer flink aan de wandel, ben je toch een kanjer, door de regen. wow

@ Natjes, oei, geen parasol voor in de tuin ofzo?, mijne staat al, anders gewoon te warm, blehhh (is ook nooit goed hi hi)
    straks maak ik badje voor als Marije uit school komt.

zooooo haar is eraf :D, ben er erg blij mee, toch wel 15 cm af :)
    ze was bezig.... ging ik even checken... haal der nog maar wat af hoor ....
    Nu heerlijk boven op schouders in laagjes, ipv haar tussen schouderbladen.
    komt snel een foto

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

was al van 4u wakker maar heb toch nog een heerlijk dutje gedaan

natjes fijn als de kids tevreden zijn en het goed gaat
    hoe gaat het nu met jurre zijn voedingen?

het weer: het mag voor mij wel iets minder warm zijn

hier nog tot donderdagmiddag school (vandaag en morgen een hele dag, woensdag en donderdag een halve dag) en dan hebben de kids vakantie tot 1 september

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Respect Natjes! Zo vroeg al lekker aan de wandel!

@Small: jaaaaa, inderdaad: FOTO NU!
    En wij begrijpen elkaar altijd maar al te goed, denk ik......

@Zuurtje: ja, da's altijd lekker duidelijk in België hè? Vakantie van 1 juli t/m 31 augustus! Doordeweeks of niet, die data staan altijd vast! Veel plezier in de vakantie!
    En luchtknuff voor hitte!

14. natjes

natjes Niet meer actief

@zuurtje: altijd zo vroeg wakker nu je zwanger bent? Hoe vinden je kids het dat ze een zusje krijgen? En krijgen we nog foto te zien van het kamertje? Ga jij trouwens straks bv geven?
    --> antwoord op je vraag over voeding: nu we soya geven gaat het super!Die neocate vond ie echt niet te eten dus mochten toch soya gebruiken. Krijg het gelukkig ook vergoed door de verzekering, is toch 20,- per bus... :$
    @juud: mocht 'kiezen' van mezelf...haha. Of ik de gloeiende hitte midden op de dag, of vroeg in de ochtend. Toch maar de ochtend gekozen, ze zijn toch tussen 6 en half 7 beiden wakker.. dan maar iets 'nuttigs' doen toch?
    @small: oh leuk dus toch kort! Fotoooo!! En indoor plopsa dus goed bevallen? Denk dat wij ook richting die cp daarnaast gaan zodat tygo daar kan ravotten. Moeten we nodig eens tussenuit hier in huis!

15. natjes

natjes Niet meer actief

...en toch.,...lijkt het me wel gaaf om volgend jaar ook de vierdaagse te lopen. Misschien club zp-dames die dan weer gaan lopen voor een goed doel? (Finn etc)

@lau: moest vannacht nog aan Finn denken. Hoe is het met hem?

16. natjes

natjes Niet meer actief

...en ik heb weer last van me Tieze (syndroom van)

@small: is er een bepaald weertype ofzo wat de klachten verergerd?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor jou Natjes, voor Tietze! Enne, ook 4daagse???? Leuk! Ik doe mee :D:D:D

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmmmm, ben al maanden niet meer ongi geworden, sinds die nieuwe pil... Vandaag al hele dag rood veegsel en beetje krampjes.... Grrrrr, verzoen je je net met het idee dat je met deze pil ws geen bloedingen meer krijgt (vond ik niks, maar ja, wat doe je eraan?) krijg ik het nu toch... En op deze hete dag.....

Gisteren nog met Juudman gehad over: zijn we compleet? Juudman: ik heb me altijd compleet gevoeld: alleen, alleen met jou, wij en Siem en wij en Siem en Femke.... Hmmmm, lekker nuchter. Maar tegelijk: wanneer weet je dan of je echt geen kids meer wilt?

Ik heb me altijd zeer fijn gevoeld alleen, alleen met Juudman en wij met Siem, maar sinds Femke erbij is, voel ik me compleet. Ik denk eigenlijk nooit meer aan een baby'tje in huis erbij willen. Ik schrik soms van de snelheid waarmee Femke groot wordt, maar het is geen directe aansporing om nog een baby te willen. Maar helemaal definitief NEE zeggen blijft lastig. Ik moet me dus nog maar even met deze pil verzoenen.... Maar hoop dat ik gauw eens meer duidelijkheid heb over de 'cyclus' die erbij hoort, want het is nog iedere maand wat anders......

Sorry voor deze ego-overpeinzing....

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat ben ik blij dat mijn werkzaamheden nog op therapeutische basis zijn, want vandaag lukt er echt NIETS! Ik ben gewoon veel te veel in mijn hoofd bezig en kan me hier een beetje concentreren, maar verder niet.......

Ben hier nu sinds 8.45 uur en heb nog maar 1 toets nagekeken en de foto's van de reunie op het net gezet...... Ga zo PVI bekijken en daarna ga ik. Het werkt zo niet. Ga denk ik maar naar IKEA, effe neuzen.....

:):):)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de grote vakantie is hier altijd heel duidelijk
    lekker fijn voor de kids

nee ben niet altijd zo vroeg wakker hoor, is uitzonderlijk

kids hier zijn sinds een paar dagen dol op poppen die ze dan eten of flesje geven
    ook pampertjes aan en uitdoen en billetjes afvegen zijn erg in trek
    dat gaat nog leuk worden als beeb er is

kamertje: als dat ooit af is zal ik wel een foto maken en in album plaatsen
    we gaan deze week weer beginnen met de kamer verder leeg te maken (heeft een tijdje stilgelegen door andere opruimwerken)
    beeb komt voorlopig bij ons op de kamer en dochter die nu nog bij ons slaapt gaan we in de vakantie bij haar broer op de kamer laten wennen zodat ze ergens anders leert slapen dan op onze kamer

voeding jurre: 20€ per bus, wat veel
    gelukkig krijg je het terug vergoed

wat is tietze voor iets

smal foto van nieuwe coupe

Deel Deze Pagina