En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dit wordt de derde keer dat ik dat drankje moet drinken

2. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Small, hihihi..die staartjes van Lonneke....HOW CUTE!!!
    Trouwens jouw coupe is ook erg goed!

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    hi hi dank voor jullie lieve woordjes over kapsel :)

Ben er zelf erg blij mee.
    Zit vandaag nog beter
    vandaag 2 (mannelijke) collega's zeiden dat mijn haar leuk zat.
    maar mijn directe (vrouwelijke) collega houd der mond dicht....
    En dat terwijl 1 van de mannen het zei toen ze luisterde.
    Zal ze echt zo bot zijn... haast niet te geloven, of zal ze een van de weinige vrouwen zijn die het niet opvalt?

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Miranke, ha ha, ja heh, der kaartjes beginnen nu pas te groeien, en ze wil soms staartjes net als der zus :)

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Ff haaai zwaai vanaf hier!! :)
    we leven nog hoor! :D

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @small, leuk!!! die is gewoon hartstikke jaloers, is een vrouw ja! ;)

wij leven ook nog :D

7. natjes

natjes Niet meer actief

@nai: ritme is er wel ja. Kleine man en grote kleine man gaan nu dezelfde tijd naar bed toe 's avonds. Hierdoor dus hele avond voor onzelf! Ook slaapt ie door tot uur of 4/5 (vanochtend zelfs tot 6), dan fles erin en dan tot uur of 7. Dan is grote kleine man ook al wakker. Overdag doet kleine man 3 slaapjes, grote kleine man 1 dus kom nog redelijk toe aan huishouden en niet te vergeten...mijzelf!
    Al is het evenveel aandacht geven wel moeilijk...zorgt af en toe wel voor schuldgevoel!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so, benk weer even, verbrand na middagje narbonne :)

plons er hier in, uiteraard niet terug gelezen seg, kep ook vanance! ;)

@remmie: haai hoest daar? leven nog, en verder?

@small: staat je goed! :)
    hee ik kom echt wel een keer op bentoles bij jou is dat goed? ik heb florine er al over verteld, maar ze snapt het nog niet geheel!

maar vanavond heeft ze wel een heul bordje rijst-tomaat-ham prut uit de babycook gegeten, MET slokjes uit een bekertje, joehoe! :)

@juud: hoest met jouw voorbereidingen? en dan nu een domme vraag: wanneer istie???

@lautje: ik las van goed en minder nieuws weer. gelukkig en klote!
    ik hoop zo ontzettend dat de dag dat er alleen goed nieuws is, niet meer zo ver weg is...

hoe is het verder met jou, en ook met jullie huis trouwens? het nieuwe bedoel ik???

@zuurtje: wat voor vies drankje? de floradix? ieks dies goor he?

@nai: wek, een grote jongen! maar geen sven hihi ;)

@natjes: lijkt me moeilijk, zowel het combineren van de aandacht als de zorg soms!
    en dan ook nog huishouden, relatie, werk straks, en wat al niet meer! maar komt goed he.

iemand al iets gehoord van mila en ppv qua next steps?
    ben benieuwd wanneer we weer mogen duimen en tenen en handjesvasten.

@bow: hoe gaat t met jou en je lijf en en? doe je sigtig?
    heb je trouwens wel gesien wat voor mooie postzegel er op svenkaart zat? ik heb postkantoormeneer proberen uit te leggen waarom er 'kluut' naast stond (hij zei: het is een grutto hoor! ******) maar ik geloof niet dat hij (de lol ervan) begreep, tsk! :D

@milk: hoe gaat ie daar? met myrthe? ben je al aan het introen met eten en en? en exit tit? vertel.

@cin: smak op joe op en om alles! maar dat wist je al..

@pix: hoest met jou en je mama qua sfeer enzo, gaat t goed?

@alice, pip, miranke, en de hele rest die ik nu weer vergeet uit demente zonnesteekhoofd: SMAK!!!!

@hier: tis hier echt suberbe op alle fronten.

onwijs emooi ook, weer op onze favo plek, nu met baby. huil! :)

weet nog zo goed hoe ik in 2008 ! vooral met elke, cin en bow zat te geinen over oeuff zoeken in la piscine...
    2009 was puregon spuiten hier, compleet met stressjes omdat de koelkast (waarin de puregon) uit viel, en
    2010 was gelukzalig en hoogzwanger bruidsvakantie-en hier.

en dan nu.. :) gelukverliefd! :)

*snif*

florine vindt en doet het ook fantastique, alleen wakkert ze nog meer dan thuis ;) en dan gaat de tit er in om zsm en vooral zonder herrie voor andere gasten weer allemaal te slapen.

gevolg: een 'afwenuitdaging' (LINGO!) waar ik inmiddels wel achter begin te staan (soft plan uiteraard :p) en........

PAMELAtitten waar je VOUS tegen segt :$ in den bikini!

:x

;)

@rest: skoezie, we gaan dineren, dikke smak!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Kling: geniet daar, maar dat blijkt wel. Opening op mijn 35e verjaardag: 11-7-11!

Voorbereidingen liggen even stil en ben bang dat ik even een uitgeklede versie open, maar ik veschuif de datum niet. Reden dat het even stil ligt: zie mijn andere topic.

Maar ik heb nog altijd zin in de opening en het ondernemer zijn!!! En week daarop al weer mijn jaarlijkse geniet-afzien-mooiedingendoen-week: de Vierdaagse!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Small: LEUK!!!!!!!!!!!!!!! En domme collega, maar dat wisten we toch al?

@all: hou het kort, ben echt druk met de dingen rondom mezelf en Siem. En ja, dan idd ook nog die opening..... En de actie.... Ik geniet nog dagelijks van het leven, maar ben er gewoon erg druk mee. Vanochtend bij pedagoog geweest en die gaat ons de komende maanden nog wat meer begeleiden.

Alles komt goed, wanneer is de vraag, maar dat maakt het juist zo spannend.

Kussen!

Enne Lau: denk elke dag aan jullie!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja Pix: wilde jou nog vragen: hoest met mama? Gaat het een beetje met het herstel. Balen van ongi, maar kunnen jullie wel beetje genieten? Knuff voor mooie Eva!

12. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Yeah, vandaag jaarcontract gekregen. Tot 01-08-2012 onder de pannen. Tevens uitbreiding...nu 24 uur i.p.v. 20 uur!!!!

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Gefeliciteerd Miran!

Hier voor de tweede keer ongesteld geworden :/ Moet even terugzoeken wanneer de eerste keer was maar het lijkt wel een redelijk normale cycluslengte te zijn.
    En ik kan er niks aan doen, het zal wel een MMM-effect zijn, maar ongi worden zorgt nogsteeds voor de "shit" gedachte, haha.

Hoe het hier verder gaat... De twitteraars weten dit al en heb getwijfeld of ik het wel hier kwijt wilde (niet vanwege bus maar vanwege open forum enzo) maar:
    Ik ben vandaag voor de tweede keer bij de huisarts geweest en ik heb een post partum depressie. M'n bloed is onderzocht en daar is niks uit gekomen maar omdat er in de afgelopen week al iets verbetering was (o.a. doordat Cinman halve dagen thuis werkt) zag de HA nog niet direct de noodzaak van medicijnen. Om te voorkomen dat dat wel nodig zal zijn heb ik aangegeven wel graag therapie ofzo te willen en dat vond ze een goed plan. Dus, morgenvroeg eens even bellen, hopelijk kan ik een beetje snel terecht.
    Het ging de afgelopen maand(en?) niet echt lekker hier en het werd alleen maar erger (huilen, chagrijnig, nergens zin in) dus uiteindelijk vorige week dinsdag naar de HA gestapt.

Tot zover mijn ego-verhaal :)

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    #4694 Leonie27, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
    Cin, dikke knuffel voor jou!
    Wat goed van je dat je hebt aangeven dat je zelf verder stappen wilt ondernemen.
    Klote wel dat het zo is maar na zo'n onwijs heftige start vind ik het ook niet gek hoor!
    Kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen in jouw situatie maar weet zeker dat ik er ook een onwijse knal van gehad zou hebben.

Zo en dat was het weer, wat ik nog weet ;)
    Heb wel bijgelezen maar er blijft weinig hangen

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee meiden, in mijn onderschrift kunnen jullie lezen hoe het gaat hier. Er komen weer spannende tijden aan.. Sorry dat jullie mij hier niet meer vaak zien. Leef met jullie allemaal enorm mee. Maar heel eerlijk mis ik de aansluiting die ik hier eerder vond. Daarom klets ik nu ergens mee waar ik wel kan praten met mensen in dezelfde situatie. Het is niets persoonlijks naar jullie en kom afentoe nog wel eens spieken hoor..! Liefs

16. natjes

natjes Niet meer actief

Even ego: gister einde vd middag knobbeltje gevonden in Jurre z'n nek... Ben beetje erg ongerust daarom...en heb zittten Googlen..had ik niet moeten doen ;)

Vanmiddag ieder geval naar de huisarts...Kind van 8 weken hoort geen knobbeltje in z'n nek te hebben (ter grootte van een erwt)

:(

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Cin: aub geen redface voor ego-verhaal. Ik ben heel trots op je dat je het hier hebt durven zetten. En goed dat je er mee aan de slag gaat. Ik weet als geen ander hoe vervelend het is als je niet kunt genieten in een tijd dat iedereen van je verlangt dat je dat automatisch 'natuurlijk' wel doet... En vanwege de MMM denken mensen misschien dat je geen 'recht' hebt op onvrede nu...

Jij weet zelf ook wel beter: dit wil je niet en dit kun jij zelf maar moeilijk beïnvloeden. PPD is een ziekte, die je soms zonder, maar soms ook met medicatie kunt aanpakken. Wat het beste werkt ga je ondervinden. Ik wilde ook geen medicatie en heb het uiteindelijk met alleen oxazepam gedaan, maar voel je niet falende als AD uiteindelijk toch goed voor je blijken...

Ik denk aan je meis, en je mag me altijd bellen. Liefde voor je kind zit er echt wel, geluk in deze nieuwe situatie wil je ook graag voelen, want je weet dat je gezegend bent. Dat wil helaas niet zeggen dat je die gevoelens makkelijk kunt aanboren. En dan is er niets mis met je, dan werken je hormonen en je lichaam gewoon even **** tegen.

Ik PB je mijn mail en telefoonnummer. Bel me als het nodig is meis! KNUFF!

@Miranke: proficiat!
    @all: tranendal vandaag op werk: zeer gewaardeerde naaste collega (wij kijken hele dag naar elkaar, bureaus grenzen) vandaag voor het laatst. Hij gaat naar Bonaire!!!!! Heb een heel leuke spiegel voor hem gemaakt, met daarop foto's van ons team, de Nederlandse vlag en klompjes en een molen. Ben er erg trots op, maar.... gaat moeilijk worden vandaag...

Nu nog even naar AH, want daar laatst fotosessie met kids gehad (opwelling, ze waren er ook totaal niet op gekleed...) Eens kijken wat het is geworden en of we gaan bijbestellen...

Fijne dag lieverds!

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Natjes heel veel succes vanmiddag! Snap je bezorgdheid, maar kan ook iets heel onschuldigs zijn.. Dikke knuffel!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Knuff voor Natjes!!! Hopelijk snel gerust....

Knuff voor Milla en de spannende tijd die weer komt. Respecteer je besluit ergens mee te kletsen waar je meer aansluiting hebt. Logisch ook wel, denk ik. Natuurlijk heel jammer dat je dat hier niet meer voelt, maar ik snap dat het heel moeilijk voor je is. Ga je wel missen hoor. Daarom wel fijn dat je je hier even komt melden. Echt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeel succes deze poging weer. Ik zal iig aan je denken!

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, Ik vind het super knap dat je deze stap hebt gezet... ik heb er mee door gelopen.
    Ik hoop dat het snel weer berg opwaard gaat en je je beter gaat voelen, geen kort lontje meer hebt en weer kan genieten.

@ Milla, wat spannend zeg. Ik snap je ook hoor. Er zijn diverse topics hier die precies gaan over wat er nu door je heen gaat. Ik snap dat de aansluiting hier gewoon even weg is. Hopelijk komt ie weer terug, want dat zou ik leuk vinden.
    Ik duim en laat je nog wel weten hoe het gaat?

@ Natjes, oei. niet googlen en gelukkig kun je vandaag terecht, hoe laat? Kan gewoon verstopt talkkliertje zijn.

@ Juudje, dikke knuff, dat word huilen, niet leuk als goede collega weg gaat.
    Waren foto's AH leuk?

@ Miranke, jeee goed zo #contract

@ Klingeltje, wat zullen daar heerlijk aan het genieten zijn zeg :)
    Houden we straks een bento workshop :) hi hi
    En jij zegt pamelatitten in bikini, ik zeg foto :D

@ Leo, jij straks ook lekker vakantie, lekker genieten :)

Ondanks dat ik dacht niet super ben opgeladen tijdens vakantie, denk ik dat het toch genoeg is tot volgende vakantie over 3.5 week.
    Kan op werk alles redelijk positief benaderen. En zware dingen luchting zien.
    Collega daar tegen had dinsdag al een mok dag, vandaag een dubbele mok dag, voelde het al toen ik binnen kwam. Ze ziet vandaag alles zwart.
    Ze begon op een gegeven moment een zware zwarte discussie over iets onbenulligs. Heb der na een paar minuten maar gestopt.
    Gezegt dat we vandaag om een totaal andere golflengte zitten.
    .... ben benieuwd wat de rest van de dag brengt.

Deel Deze Pagina