mooie paardjes nai had je de test nog niet gedaan niet te lang meer mee wachten of je bent bevallen voor je de test hebt gedaan
ik heb daarstraks heel veel geluk gehad ik heb voor zoonlief zijn verjaardag (over 3 weken) een fototoestel van v-tech gekocht met mega mindy op normaal kost het 70 ik stond dus al met mijn geld klaar moet ik er uiteindelijk maar 17,5 voor betalen
@smallie, misschien heeft Marije wel een goed idee? @zuurtje gelukkig geen suiker! @nai moet je niet in bepaalde week doen dan? #suiker?? @natjes Niels vind het erg leuk maar ook altijd maar even, interesse is ook altijd weer snel weg maar dat is eigenlijk met alles Maar wel altijd baby kusje geven voor ie naar bed gaat of voor ie smorgens naar kdv gaat enzo, dat is wel heel lief
Goede morgen! Even een snelle zwaai vanaf deze kant! Vandaag laatste schooldag en daarna lekker vakantie! (dus overal ook weer meer tijd voor!) Smak!
Marije is niet zo crea ha ha: haar voorstellen: Mega Mindy, Toby (of Mega Toby) Mariana, Girly (hoe komt ze erop) hi hi Zal wel in de fam zitten, opa kwam niet verder dan Sandra, Julia, Marina, toen ze zelf paarden hadden
@zuurtje dit wordt mijn 4e test @zuurtje dat is mooie meevaller @bowen mag zelf kiezen deze of volgende week.. maar de laatste keren allemaal 5.1 nuchter, dus ga er niet vanuit dat ik suiker ontwikkel... @miranke wat een lief veulentje!!
We zijn er uit! Veulen heet Katinka (mams heet Katja, dus willen haar naam een beetje terug laten komen). @ Test, waarom word je niet donkerder?????? Nog steeds vager dan vaag streepje. Wel spannend hoor!!!
Bowen: wat fijn dat Sven zo tevreden is! Hopelijk zakt de verkoudheid ook nu! kleertjes: vooral hema, maar de uitverkoop bij okaidi was ook leuk en zo nu en dan zelfs zeeman, heb daar bijvoorbeeld superleuk zomerjasje van, ziet er nog steeds super uit (zelfs na paar keer wassen). maar ook tweedehands hoor, van neefjes of smallie bijvoorbeeld natjes: duh, tuurlijk heb je weer zin om te werken, maar ook weer niet! In ieder geval staat je weer een leuke uitdaging te wachten, toch, met min of meer nieuwe functie? Eigenlijk wel grappig dat J en T zo gelijk opgaan, je hoort vaker dat kindjes flink van elkaar verschillen. Wel leuk toeval, weet je alvast hoe je het aan moet pakken Het eten voor Myrthe maak ik zoveel mogelijk zelf, maar soms een potje hoor. Als ik patatjes met sla eet, kan ik haar dat moeilijk voorzetten Gister had ze voor het eerst ook wat gehakt door het eten (bloemkool, pasta, gehakt), dat ging er echt supergoed in! ik gaf laatst van schrik/pijn mijn neefje van 5 een tik, toen hij me echt pijn deed. is gewoon de schrik, als je je maar veronderschuldigd en aangeeft dat jij dat eigenlijk ook niet mag doen... zuurtje: goed zo, geen diabetes! nai: houden ze jouw suiker zo in de gaten wegens zwangerschapsdiabetes van de vorige keer? hopen dat het je bespaard blijft! leo: aaaah, lekker! Bijna rust!! miranke: nou ja zeg, eigenwijs streepje, wordt jij eens even sneller donkerder!! enne, leuke naam, katinka! vandaag heb ik de keuring gehad van de moedermelkbank, hopelijk uiterlijk maandag of dinsdag de uitslag en dan kan ik echt beginnen! idee is om wat ik overdag op werk kolf aan hun te geven, ga ook deze zomer langzaam overdag afbouwen. Meteen lading flesjes mee gekregen, niet normaal meer. En maar zeggen dat ze met 1 fles ook al tevreden zijn, haha. En nu back to work, het is wel rustiger, maar nog niet klaar
Foto van test is niet te doen. Moet hem zelf in het licht van het raam wiebelen om hem te zien..........zo licht dus! *bloos*
@miranke: oh wat een schatje het veulentje! Heeft ze nou een kolletje of lijkt dat zo? Jij had toch een Gelderse merrie? ze staat er bij als een trotse en waakzame mama Is de test inmiddels al wat donkerder? @cin: over doorslaapbaby: T was er ook noooooit van, j daarentegen weer wel. Je kunt er dus zelf erg weinig aan doen, je kindje bepaald het (helaas) meestal zelf. Maar OOIT slaapt ie de hele nacht door! @zuurtje: fijn geen diabetes! Is toch weer een opluchting. En hoe kwam het dat die V-tech camera zo goedkoop afgerekend werd dan? Foutje van de kassa of was ie zwaaaar in de aanbieding? @paardjes: moet ook maar weer eens foto maken van mijn paardenbeest... Is beetje te lang geleden @bow: leuk om Niels z'n reactie te lezen. T reageert hier precies zo. En laatst was erg komisch... t was boos op ons J was aan het brullen in de wipper want die wilde de fles, die had ik gemaakt en even op tafel gezet want er moesten even wat dingen aan de kant. Zat t ons toch boos aan te kijken, grist die fles van tafel en propt (ja echt zacht gaat het niet) zo in j z'n mond. @leo: oeeehhh fijn 5 weken vakantie! Lekker genieten van Leo-meisje! Gaan jullie nog weg? @milk: hier inderdaad zo beginnen met nieuwe functie. Gaat erg veel van me verwacht worden, hoop dat ik het kan waarmaken En wat goed dat je gaat kolven voor de moedermelkbank! Respect daarvoor hoor! @vandaag: Natjesman is werken, zo iedereen aankleden, boodschappen doen, dan komt natjesman begin van de middag langs met de truck, t erin zetten, erachteraan rijden met de auto en j, dan nog even langs het paardenbeest en dan zal de dag wel weer om zijn
haaizwaai natjes v-tech omdat het de laatste was mochten ze hem van de fabrikant aan de helft van de prijs verkopen en nu zijn het ook nog eens solden dus mij hoor je niet klagen hier staat vluchttas klaar maar denk dat ik een grotere koffer moet nemen want deze ging maar net dicht als alles er netjes in zit dat krijgt mannetje nooit voor elkaar als alles er weer in mag hij moet vanavond maar even de grotere tas nemen en dan pak ik het wel om nai hoe gaat zo een test bij jullie in zijn werk iedere keer nuchter zijn en dan ook een drankje drinken en bloedprikken doen ze dat met een naald in buisjes of gaat dat met maar 1 druppeltje bloed in zo een machientje
Heb even jullie mening nodig, ben gisteravond pissig gaan slapen en weer pissig opgestaan om het volgende: Mijn moeder heeft jaar of 4 terug haar bench uitgeleend aan mijn schoonzus voor destijds hun pup. Nu heeft mijn moeder haar begin deze week ge-smst of ze hem terug kan brengen want ze wil hem weer terug. Nu had mijn schoonzus niet gereageerd daarop wat ik al verdacht vond want normaal heb je direct reactie terug. Heb haar dus gisteravond sms gestuurd of ze deze week dat ding terug wil brengen naar mijn moeder. Krijg ik terug: "ja kan je nog even wachten wat mijn zusje heeft hem nu voor haar hond en is nu op zoek naar eentje op mp". WTF! Dus je leent de bench die je van iemand anders geleend hebt, weer uit aan iemand anders? En de 'echte' eigenaar moet dan wachten om hem terug te krijgen? Heb ge-smst dat ik dit echt niet netjes vind, ook al ben je mijn schoonzus, al zou je de paus zijn bij wijze van. Vind het gewoon een principe kwestie. Dit doe je toch niet zonder te overleggen of even te vragen? Stel ik me nou aan?
Ik persoonlijk vind dat je groot gelijk hebt... ze moet gewoon zorgen dat die bench terug komt en wel zo snel mogelijk. Het is alles behalve netjes om geleende spullen zonder te vragen weer door te lenen aan een vreemd persoon. ze had dit op zijn minst kunnen overleggen met je moeder.