En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

Het ligt dus niet aan mij ;) Kan me daar zo boos om maken. Heb letterlijk gezegd dat ik het raar vind dat zij iemand anders z'n spullen uitleent, ook al is het haar zusje. En dat ik het niet netjes vind.

Laat ze nou net niet de ballen hebben om daarop terug te reageren...

Grrr.... Echt! :x

Edit: Vind het gewoon een principe kwestie. Al was het een geleende pen bij wijze van. En het is toch ook wel sneaky om begin deze week niet te reageren op die sms of mijn moeder 'm terug mag, en dan vervolgens 'snel' een andere regelen op mp. Zeg dat gewoon direct eerlijk dat hij nu bij iemand anders staat.

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maar ik snap zowiezo de omweg niet...
    ze had toch gewoon tegen je moeder kunnen zeggen dat haar zus een bench nodig heeft tijdelijk en of ze die van je moeder dan mocht lenen... dan was er niks aan de hand geweest lijkt mij (of je moeder is een onredelijk persoon die meteen een atoombom gooit op het huis van je schoonzus ;) , dan zou ik het ook niet vragen :D)

3. natjes

natjes Niet meer actief

Boodschap is duidelijk over gekomen. Krijg net te horen dat ze hem vandaag terug brengen :D

Tsjakka! Beetje fatsoensnormen leren hoor!

*proest*

Dat krijg je ervan als je sneaky dingen doet...als ze het gewoon gevraagd hadden dan had ze hem zo nog een tijd mogen lenen...

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    *proest* zal ze niet leuk gevonden hebben hihihi

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!

Natjes, ik vind ook dat je geleend spul niet zomaar aan iemand anders door mag uitlenen dus had het ook terug gevraagd.
    Goed dat je vandaag ook echt terug krijgt!

Heerlijk nachtje gehad, Leomeisje tot uurtje of 12 wel onrustig etc. maar daarna heerlijk doorgeslapen tot 9.30 uur.
    Fijn om eindelijk weer eens een lange nacht te maken qua slaapuren! :D

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pagina 3 dat kan natuurlijk niet hihi.
    Dus maar weer een berichtje van mij :)

Vandaag heerlijk relaxed dagje, lekker lezen in boek (nieuwe boek van Karin Slaughter) en spelen met dochtertje en net toch nog maar even naar AH geweest om kaartjes voor Efteling te kopen met korting.

7. natjes

natjes Niet meer actief

@leo: oh leuk de efteling! Lijkt me ook superleuk alleen zo geeeeen zin om te gaan als het knetterdruk is!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    bonsoirrrrrrrrrrrrrrrr!

so, voor wie het nog niet wist, ik ben geretourneerd! :D

hoest hier in de bus??
    ik plons er (ook:p) hier weer in hoor!

kom later terug voor meer krijsjes, nu even te lui en nog een enormemente jetlag natuurlijk van een fantastique vacance.

smak op BUS!!!!!!!

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zuurtje ik hoef alleen nuchter bloed te laten prikken.. en dat zijn twee buisjes die ze afnemen..

@natjes niet echt netjes van schoonzus!!

@miranke test al donkerder???

@klingel welcome back!!

10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Nai, ik geloof er niet echt meer in. Gisterochtend weer een test gedaan met ochtendurine. Wel weer streepje, maar nog steeds ongelooflijk vaag! Zal dus wel niets zijn, anders had ie al wel donkerder moeten zijn.

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Misschien nog te vroeg?? Ik testte ook al een week ervoor licht en die werd ook niet veel donkerder pas na 5 dagen :) dus hou nog een beetje hoop !!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Spannend Miranke! Ik hou toch nog hoop hoor :) Morgen weer testje doen....

(wij zitten trouwens er wel aan te denken om mijn spiraaltje binnenkort te laten verwijderen...er beginnen wat kriebels te ontstaan.)

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ps: liever geen opmerkingen daarover op twitter of hyves of facebook of meer van die openbare crap :) )

14. natjes

natjes Niet meer actief

@kling: welcome back! Liefflorine al weer terug in ritme of nog steeds mamahonger 's nachts?

@fem: spanend!

@mirank: we blijven nog wel beetje hoop houden!!Welke test gebruik je?

@hier: kids bij opa en oma. Ik heerlijk paardgereden...in de bak en nog even buiten. Ging goehoed! Wel weer fijn. Zit af en toe zo in tweestrijd wat ik met der moet. Kost gewoon klauwen met geld en met 2 kids is het zo moeilijk om tijd te vinden om erheen te gaan! (20 min rijden erheen en 20 terug). Maar ja dan denk ik..heb der al 10 jaar, kids worden ook groter..
    Heb inmiddels wel een verzorgster voor 2 a 3 dagen maar dan nog steekt dat schuldgevoel af en toe de kop op!

15. natjes

natjes Niet meer actief

En....nog 10 min tot Juuds site opengaat!

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @fem ghehe leuk hoor #kriebels :D

@natjes doen waar jij je goed bijvoelt!!

17. natjes

natjes Niet meer actief

Snap ik, maar wil niet egoistisch zijn, snap je? Dus niet omdat ik niet zonder haar kan/wil dat ik der daarom hou. Probeer toch in belang van paard te blijven denken.. ;)

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    daarom moet je doen waar je je goed bijvoelt.. Ook al is dat misschien niet het leukst voor jezelf :)

19. natjes

natjes Niet meer actief

@juud: Ben al aan het f-5-en op je url! Ben zo benieuwd! Nog 3...!

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

*Pakt alvast ballonnen, toeters en confetti*

Juud! Ik denk aan je :)

Deel Deze Pagina