En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjes

natjes Niet meer actief

@nai; Tsja...tis zo moeilijk! Zolang ik der nog niet definitief over uit ben hou ik der gewoon. Staat nl de hele dag buiten met anderen, krijgt voer, wordt uitgemest. Ieder geval 4/5 per week wordt er wat met der gedaan.. dus slecht heeft ze het absoluut niet, gelukkig maar!

2. natjes

natjes Niet meer actief

Hoeraaaa! Juud gefeli met site! Ga gelijk neuzen!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank je Natjes! Ik ben inderdaad online! Mag hier natuurlijk geen reclame maken, maar jullie weten me te vinden!

Wat een spannend moment was dat zeg. Ik ben er de laatste dagen heel druk mee geweest om alles goed te krijgen, en dan zal ik er vast nog wel een keer achter komen dat er toch nog wel wat foutjes in zitten, maar het is gewoon een feit: ik ben open!!!

En iedereen bedankt voor de felicitaties! Ga nu koffie drinken en muffin eten!

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ lief Juudje, jeeeej gefeliciteerd
    met site
    en met verjaardag
    hele dikke kus

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Gefeliciteerd Juud en heel veel succes.

@ Natjes, hier ook paard bereden door anderen. Zelf kan ik het niet. Was volop aan het lessen en werd toen zwanger van Sanne. Gelukkig goede vriendin die haar rijdt, dan nog een andere dame en Arjan rijdt haar voor de kar.
    Het grote verschil is dat wij haar bij huis hebben staan, maar verder voel ik me ook wel eens schuldig tegenover haar. Terwijl het dier een superleven heeft! Ze staat heerlijk in de wei, af en toe wat beweging (nu even niet, i.v.m. veulen), tussen andere 'vriendjes' (nog twee pony's hier in de wei), 's avonds lekker in de stal waar ze haar brokjes en hooi op mag smikkelen.
    Niet te schuldig voelen hoor! Wij mensen praten onszelf altijd een groot schuldgevoel aan terwijl het helemaal niet nodig is! Jij zegt dat je bijrijder hebt, dan krijgt ze aandacht, beweging en knuffeltjes genoeg!!!

@ fem, spannend!!! Vind jij het net als ik, toch ook wel een beetje eng? Bang voor herhaling vroeggeboorte?

@ testen, ongetwijfeld zal ik vaker testen. Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor! Maar ja, ik weet niet wanneer ik ei heb gehad. 1e cyclus na pil dus alles ligt op de kop. Daarnaast betaal ik me ondertussen scheel aan zwangerschapstesten. Al neem ik wel de goedkoopste...kv 2 voor 5 euro. Streepje kwam er voor het eerst woensdag te staan, nu zoveel dagen later zie ik hem alleen met ochtendurine en moet ik wiebelen voor het raam. Denk dat ik mijzelf gek maak!
    @ all....* smak*

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Miranke, kruidvat was toch 1 van de beste tests? Of niet...dacht ik hoor.

En spannend....ja. Bang voor vroeggeboorte, bang voor hoge bloeddruk/HELLP, bang voor keizersnede (gevolgen). Maar het mooie is, en daar kan ik zelf ook echt wel om lachen: ik heb toch het (waan)idee, net als de eerste keer dat we zwanger wilden worden, dat ik lekker naief heel mooi en fijn en makkelijk zwanger ga zijn. Dikke buik (nooit gehad bij nikita) niet misselijk, geen enge dingen, niks aan het handje, pijnloze bevalling (heb ik natuurlijk wel gehad...alleen de 6 weken daarna waren niet zo fijn :p), makkelijk kindje, vanaf dag 1 een doorslaper, enz enz :p)
    Ik moet mezelf wel een beetje voor de gek houden, anders durf ik het nooit meer aan denk ik :p :)

Maar goed, eerste maar eens stap 1: kijken of dat anker eruit kan. De gyn heeft de vorige keer dat ie keek namelijk geen draadjes meer kunnen ontdekken.

7. natjes

natjes Niet meer actief

PROEST :D Moest even lachen om je formulering... hahaha

Maaruh geen draadjes kunnen ontdekken... Waar moet je dan aan denken? Dat ie er al stiekem uit is ofzo? :(:D

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Het is net de vorm van een anker :) Vandaar :)
    Ik vind het ook wel een mooie beeldvorming, na mijn ontankering kunnen we 'verder varen' :p

Maar hij zit er nog echt, want op de echo was hij wel gewoon te zien. Alleen bij het zetten zijn de draadjes waarschijnlijk te kort afgeknipt.
    Bij mijn 'ingreepje' van 3 maanden terug zag de gyn (met eendebek in, licht erop en zelfs microscoop erbij!) geen draadjes. En dan vermoeden had ik al want ik kon ze zelf ook al geruime tijd niet meer voelen.
    Dus even eruit trekken zoals ze normaal doen gaat 'm niet worden. Als het echt tegenzit moet er zelfs een kijkoperatie bij komen :) Dussss

Maar hopelijk werkt de "ik ga wel even met een speciaal tangetje je baarmoeder in"-methode. *kijkt misselijk* :p

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    juud dubbel gefeliciflappert meid

fem spannend weer

ego: schoonbroer heeft het ontwerp van het geboortekaartje gemaild en wat is ie mooi

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @zuurtje mooi :) heb je al eerder een kaartje dan ons :D

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat heb je als je schoonbroer het druk heeft en eventjes snel een kaartje maakt
    hij is supermooi
    nu alleen nog briefomslagen gaan halen voor erbij en dan wachten tot beeb geboren is voor de juiste datum en naam door te geven (die is voor hem namelijk nog geheim)

hebben jullie nog geen enkel idee voor een kaartje

12. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Net vroege zwangerschapstest van de Etos gedaan en zo negatief als negatief maar kan zijn. Hoop vervlogen.....aan de ander kant wel goed voor portemonnee!!!:D

Nu mogen de duivels wel komen, twee weken over tijd (als je dat zo kan noemen na stoppen met de pil) en wil ik wel weer door.

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Juud: Dubbel gefeliciteerd!!!!

@Miran: Geloof je er niet meer in of durf je niet te geloven? ;)

@natjes: Klinkt alsof paardje het super heeft bij je. Kindjes worden groot dus zo te horen heb je keuze al wel gemaakt :)

@Fem: Spannend! Anker eruit, hihi. Even met een tangetje klinkt minder, daar wordt ik ook een beetje naar van, brrrr.

Hier alles ok. Voel me beter en HA was het met me eens dat het beter gaat. Nog wel therapie maar het blijkt niet makkelijk om een afspraak te krijgen :/.

mijlpaal 1:Afgelopen donderdag voor het eerst wezen shoppen met beeb. Hij heeft zich voorbeeldig kunnen gedragen dus ik heb me misdragen :D (Onder andere bij Petit Bateau :))

mijlpaal 2: zaterdag hadden we een bruiloft en hebben mijn ouders voor 't eerst opgepast. Hij heeft het ze niet makkelijk gemaakt en ik geloof dat ze (vooral m'n moeder) nu een iets beter idee hebben van hoe het hier gaat. Ze heeft iig gezegd dat ze me niet meer ging bellen overdag want "het is erg vervelend als hij net slaapt en de telefoon gaat" ;)
    Heb maar 4 keer gebeld :)

HA heeft me trouwens ook even een verwijzing voor de fysio gegeven en vroeg zich hardop met opgetrokken wenkbrauw af waarom de gyn dat niet gedaan had. Er zit toch het een en ander vast blijkbaar.
    Mocht er een volgende zwangerschap komen dan ga ik toch maar eens naar een andere gyn...

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hmmm, Fem en Cin hebben dus nog een appeltje te schillen met hun gyn... En Miran dus niet helemaal zeker meer. Durf het natuurlijk niet meer te zeggen, want beter om nu inderdaad hoop wat te laten varen (om in die beeldspraak te blijven), maar ik had dat ook; eerst heel vaag, toen nog vaag, toen wit en toen zwanger....

Nou ja... We duimen voor iedereen!

@Cin: was je moeder dan zo iemand van: ach meid, het zal wel meevallen, alle baby's huilen.... ? Dat hoort mijn zusje ook, en ik denk dat zij dus ook begrijpt wat jij bedoelt. Logisch toch, dat je veel belt, zo'n eerste keer... Knuff en goed van je mijlpaal 1!!!

@Zuurtje: leuk! Ben benieuwd hoor...

@Nai: nog ca. 6 weken.... En nog geen kaartje kunnen kiezen? Ik was beide keren al snel klaar.... Controle-freakje...

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Voel me echt een beetje puberaal, nu ik site online heb. Is dat raar?

Oh, daar is mijn bezoek...

Fijne avond allemaal!

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Juud: ik weet niet wat ze dachten want ze hebben hier toch ook al wel gelogeerd en m'n moeder is hier zelfs bijna een week geweest. Inmiddels is het huilen zelfs al veel minder.
    Maar ja, normaal zijn wij er natuurlijk bij en zijn ze niet verantwoordelijk voor 'm ;)

@Nai: Zo'n kaartje kan snel geregeld zijn weet ik inmiddels. Ik neem aan dat je al wel een idee hebt van wat jullie ongeveer willen?

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Hey meiden,

Sorry ik weet dat ik jullie helemaal verwaarloos hebt maar ik wou jullie ook als eerste vertellen dat ik vanmiddag een echte positieve test heb gehad :-D echt 2 strepen op een kruidvat test,..
    Ik ben nu 4 en een half week zwanger, volgende week krijg ik al een echo om te kijken of het vruchtje wel in me baarmoeder zit, ik duim voor het beste!

Echt ik geloofde hier echt niet meer in, dat dit zo kon..
    Ik ben zo gelukkig..

Ik ga nu naar bed en reageer morgen dan nog..

Dikke knuffel aan iedereen van mij!

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Gabbeltje wat gaaaaaaaaf! Heb er gewoon kippenvel van!
    Morgen wel komen vertellen hoe en wat en met wie! Ben verder niet nieuwsgierig hoor! :p

Gefeliciteerd!!!

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Wow wat super Gabbel!!
    Heel veel succes met het wachten op de echo!

(met dank aan tweet :p)

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

Ik ken je verder niet maar ik wil je wel feliciteren met dit mooie resultaat :D
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Deel Deze Pagina