@cin, juud en zuurtje Naiman maakt em zelf en willen er deze week mee bezig ... dus komt vast wel goed
ben benieuwd nai gabbel gefeli meid en morgen maar lekker even vertellen hoe wie wat waar we zijn niet nieuwsschierig maar willen wel alles weten (nou ja bijna alles dan) hey giegeltje dat is lang geleden hoe gaat het met jou en de kids
Lieve Gabbel, gefeliciteerd met je positieve test! Echt gaaf! Ik hoop dat je op de echo te zien krijgt dat alles goed is. Ben verder ook heus niet benieuwd hoor Nai, mooi zeg! Mooie buik! Miran, stammok! Knuffel!
Voor zulke nieuws kom ik natuurlijk ff gauw de bus binnen Wouw gabbel!!! Ik duim voor je! Laat idd ff weten hoe t verder met je is enzo. Heb altijd nog veel aan je gedacht... Gaat nu met schaamrood op kaken weer heel sneaky en voorzichtig via achter uitgang bus uit.. Hihi.. Dikke smakkerd
*tackelt Remmie nog net voor de achteruitgang* Niks daarvan! Kom jij eens even heeeel snel vertellen hoe het TBM-schap je bevalt. Je hebt daar nu natuurlijk zeeën van tijd voor
Het gaat wel goed hier De jongste heeft een paar weken geleden weer in het ziekenhuis gelegen, waar uit onderzoek o.a. is gebleken dat ze nog steeds last van reflux heeft. Sinds ze medicijnen hiervoor krijgt gaat het beter en verder gaat het met haar gezondheid goed. Sinds ze hartmedicatie krijgt groeit ze opeens flink (voor haar doen). Ze begint het alleen erg moeilijk te vinden dat ze anders is dan andere kinderen, maar ook daarin krijgt ze begeleiding en zal er volgend schooljaar veel voor haar veranderen. De meiden gaan beide over naar de volgende groep en de oudste is ondanks haar heimwee meegeweest op kamp. Dit beviel haar zo goed dat ze volgend jaar weer mee wil. Zelf wacht ik op uitslagen van een longonderzoek omdat ik het al een tijdje erg benauwd heb en moe ben. Maar daar moet ik nog ruim een week op wachten. Hier verder ook alles goed? Zo nu en dan krijg ik nog wel wat mee Groetjes en tot een volgende keer!
Goedemorgen meisjes Echt iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het is ook echt allemaal raar gelopen! Ik had jullie nog verteld dat ik ook weer weg was uit Nijmegen, die relatie was echt de grootse fout van me leven, maargoed van je fouten leer je! Ik had een paar maanden geleden (rond maart) afgesproken met me oude beste vriend, ken hem al 12 jaar hij was altijd mijn maatje.. Ik had hem al 5 jaar niet gezien dus spraken we wat af, nou de vonk sloeg meteen over hihi.. Het gaat super tussen ons, het is ook gewoon zo vertrouwd.. We zijn ook in begin Juni gaan samen, en dat gaat ook super.. Ik ben nooit meer de pil gaan slikken (jullie zullen mij vast wel begrijpen met die ellende van mij) en we deden het met condoom. Me cyclussen zijn ook al een paar maanden gewoon helemaal perfect voor mij doen, zo rondde 35 dagen dus dat is super voormij! Nou toen hadden we vorige maand besloten om het zonder condoom tegaan doen (nadat we zijn gecheck bij de dokter natuurlijk ) Nou dat geloof je toch niet ?!?!?!?!?!?!?!?! Dat ik, ja ik.. in ronde 1!!!!!!!!! ZWanger ben!!! Hihih het is net een droom die uitkomt Komt Nrg50 nog wel eens hier? Ik moest meteen aan haar denken. Weten jullie nog dat zij dingen dee voorspellen? Zij had 2 jaar geleden ofzo tegen mij gezegt, toen ik nog midden in alle ellede zat dat ik over een paar jaar op de natuurlijke manier zwanger word, maar dat het niet goed zat met me relatie en werk.. Toen zij mij dat vertelde snapde ik er geen bal van, maar nu.. Ze heeft gewoon gelijk gehad, echt.. JUllie zijn nog steeds super lief, echtwaar! Het is natuurlijk nog wel super spannend of het vruchtje wel in me baarmoeder zit, maar ik weet niet, het voeld gewoon zo goed en heb er ook super vertrouwen in!! Dikke knuffel!!!
Lief lief Gabbeltje.... GEFELICITEERD!!!!!!!! En ik kreeg helemaal kippenvel van dat NRG-voorspelverhaal... Ik hoop zo van harte dat jij met deze jongen (die van foto's op hyves?) zo'n fijn en liefdevol ouderpaar mag worden. Een lieve mama word je sowieso! En nu ga ik duimen duimen duimen!!!!
@PPver: wilde jou nog vragen hoe alles bij Geertgen is geweest. In mijn herinnering moest je daar rond 5,6,7 juli zijn? Prikken goed gegaan? Knuff!
@gabbel ik zie toch duidelijk de tweede streep!! En wat een verrassing dat het zonder hulp dus gelukt is!! @gabbel nrg50 is wel op twitter, waar de meesten van ons ook te vinden zijn
Thanks Juud!! Ja idd die jongen op hyves, ben super gek op hem! En ja, bizar hé dat verhaal van Nrg50.. Ik dacht echt gelijk aan haar! Ik moet vanmiddag de dokter bellen want zij maakt een afspraak voor mij bij de gynaecoloog voor volgende week omdat het zo snel mogenlijk moet. OWja, ik zou jullie mijn kwaaltjes ook nog nog vertellen Jullie weten dat ik ook altijd elke x naar mijn eisprong zoveel dingen had, dit keer weer.. Pijnlijke borsten, steektjes, misselijk enz.. Dus niet echt bijzonder en dacht ik zou wel weer ongi gaan worden, maar 1 ding waarbij ik echt mijn ??? had.. Ik was de laatste 4 dagen aan het eten, niet normaal, vooral tegen de avond hahaha.. Nou en normaal ben ik eigenlijk best wel een slechte eter, me vriend zei ook al. Nou nou hihi je lijkt wel een bouwvakker met dat eten van jou dat ben ik niet gewent.. Ik snap nu waarom
Ow, ik heb alleen geen twitter. Iemand van jullie mag mijn mooie verhaal ook wel aan haar vertellen hoor, ik vind het gewoon bijzonder!