En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    HAPPY BUS
    ON DEMAND

Bekijk bijlage 166908

Female81: Nikita °09-02-2009
    Leonie: dochter °31-03-2009
    Juud: Femke °24-04-2009
    Remmar: Nikki °05-05-2009
    Pixie: Eva Olivia °23-05-2009
    Debs: Emily Aimee °09-06-2009
    Lautje1979: Finn °11-06-2009
    Limmeke: dochter °11-06-2009
    Nrg50: Milan °22-06-2009
    Spirit: Marissa °10-07-2009
    Smallville: Lonneke °13-07-2009
    Pippa: Britt °13-07-2009
    Alice: Ralph Julian °31-07-2009
    Naiobi: Quinn °10-09-2009
    Bowen: Niels °03-10-2009
    Natjes: Zoon °12-10-2009
    Elke: Nadine °14-11-2009
    Tischa: Jayde °20-01-2010
    Yadi: Abigail °24-04-2010
    Miranke: Sanne °09-06-2010
    Klingel: Florine °21-10-2010
    Remmar: Boaz °22-11-2010
    MilkHd: Myrthe °27-12-2010
    Survivor: Milan °07-01-2011
    Cin: Casper °27-01-2011
    Pippa: Sven °22-04-2011
    Natjes: Zoon °04-05-2011
    Bowen: Sven °11-06-2011

16 meisjes 12 jongens

Preggers

22-08-2011 Naiobi J
    24-09-2011 zuurtje M
    03-11-2011 Elke ?
    ??-??-2011 Maidin ?
    ??-??-2011 Gabbel ?

1 meisje 1 jongens 3 onbekend

NOD

??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    ??: Milla (beeb 1)
    ??: Leonie27
    ??: Miranke
    4 waarvan 2 MMM

Afspraken

20-07: Naiobi eerste keer gyn + groeiecho
    20-07: zuurtje gyn
    28-07: zuurtje vk

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    even afspraken erbij gezet en elke haar uitgerekende datum

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Cin: dank, vind het zelf niet zoveel voorstellen eigenlijk, maar ben wel blij dat ik er echt mensen mee help. Net als MvM, zo voelt het een beetje (al is MMB aan wat meer regels gebonden, haha).

Klingeltje: daar is ze weer! En meteen weer zo'n heerlijke oudvertrouwde megarea! Dat verdient reactie ;)

Volle vriezer: hier ook. Heb net alles van maart weggedaan. M krijgt nu overdag vriezermelk mee, de gekolfde melk doneer ik. En dus de komende twee maanden rustig afbouwen (in ieder geval overdag).
    Helaas accepteren ze bij de mmb de melk niet die al ingevroren was, die is niet steriel genoeg. Moet voor het kolven zelf ook al aan veel denken (nu je het zegt: kolfspul staat nog in de magnetron(sterilisator) hier op werk, snel wegzetten, haha). Als jullie meer willen weten: moedermelkbank.nl

Doorgaan met bv: tja, was 'beetje dom' dat ik zei na 6 mnd te willen stoppen. Het gaat (gelukkig!) makkelijk en M doet het er super op. Had op een of andere manier in mijn hoofd dat als ze eenmaal aan de groente/fruithap zitten, ze geen melk meer nodig hebben, domme ikke. Omdat het vanaf sept weer erg druk is qua werk(tijden), streef ik er wel naar dan hooguit nog de ochtend- en avondvoeding te doen, zolang het goed gaat.

Tandjes: de middelste boventandjes, denk vandaag of morgen echt door.

Ritme: haha, fijn dat je nieuwe 'ontwerp' werkt. Steeds als ik weer een goed voorbeeld om me heen zie, proberen we dat en verdikkempie, meestal werkt het nog ook! Hopelijk blijft ze wat langer in dit ritme hangen nu ;) Wel minder gezellig 's nachts, maar nachtrust is ook wel prettig, haha. Myrthe eet nu rond 22/23 uur voor het laatst (gister lekker pap, jummie) en wordt altijd rond 6 uur wakker en krijgt dan ook weer melk. Daartussen wordt ze inderdaad soms alsnog wakker, maar speen erin 'does the trick'. Overdag heeft ze nu ook al langer tussen voedingen/slaapjes, mede door de fruithap denk ik.

Elke: hoeraaaaaa! Weer een goede echo en dat met 24wk! Kom je snel vertellen wie/wat/waar/hoe/geslacht?

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Haiii meiden..

Even een snelle reactie want ik ben dood moe..

Kling, idd beetje snel.. Je heb gelijk en ik weet dat vele meer dat denken. Maar ik voel me goed.. Me moppie ken ik al 12 jaar en ik weet hoe hij is en hij weet hoe ik ben.. Het voelt gewoon goed en ik dacht ik kan toch niet op de natuurlijk manier kan dus waarom niet proberen haha.. ;)

MAargoed op de echo was dus niks tezien (wat ik al dacht)
    Baarmoederslijmvlies was wel goed dik, dus dat ik wel goed!
    Heb ff bloed laten prikken en morgen worden de waardes door gebelt en dan dinsdag weer prikken en dan donderdag weer een echo dan ben ik 5 weken en 5 dagen dan moet er wel wat tezien zijn..

Ik ga even een dutje doen want ik ben gebroken..
    Fijne avond iedereen!

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Wat een onzekerheid dat er niets is te zien Gabbel. Of is dat normaal voor deze termijn? Ik duim voor je dat beeb zich heeft verstopt in goed dik baarmoederslijmvlies!

@ korte relatie...ik ben ervan overtuigd dat je het weet wanneer het goed zit! Ik had altijd grote mond over mensen die snel gingen samenwonen en kinderen kregen. Totdat ik mijn vent ontmoette. Met drie maanden woonden we samen, met vijf maanden gooiden we de pil aan de kant. Oké, heeft twee jaar geduurd voordat ik zwanger was, maar toch...volgens mij voel je het of het oké is!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ga me ook bemoeien even met @korte relatie :)
    ik leer mn man kennen in mei 2005 kreeg een relatie met hem in augustus 2005 en hij trok bij me in op 01.01.2006 nooit een pil gebruikt;) september icsi poging helaas mislukt mei 2007 getrouwd augustus 2006 2 cryo's laten tpén en zwanger van ons zoontje bevallen april 2008 september 2009 weer 2x cryo tp en zwanger van onze tweeling bevallen mei 2010...helemaal happy en helemaal gelukkig.
    Korte relaties zijn niet gedoemd te mislukken goddank ;)
    ik wens je heel veel succes Gabbel :D

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Gab, wat schrikken toch dat jullie nu nog niks konden zien. Termijn is wel kort maar toch wel even schrikken denk ik maar wel heel fijn om te horen dat bmslijmvlies wel de goede dikte had, dat stelt dan weer gerust.
    Hopelijk morgen ook goede waardes!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    met deze termijn is het heel normaal dat je nog niets ziet
    tussen 5 en 6 weken krijg je een ring te zien
    pas na die 6 weken begin je een beebje te zien en een hartje dat klopt (althans dit is wat mijn fa heeft gezegd)

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Over korte relatie: dat schiet natuurlijk wel door mijn hoofd, maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen mening over merk ik. Ik ben vooral heel blij voor Gabbel dat ze weer zo gelukkig is!

@tweede kindje meer relaxed: Bij mij was dat ook en dat kwam ook omdat ik met Siem echt een heel heftige, huilerige eerste 6 maanden heb gehad, waardoor genieten echt heel moeilijk was (dat kennen meer dames hier, helaas...) Maar ik ken helaa net zo veel verhalen van eerste kindjes die heel makkelijk waren, en het tweede kindje dat dan ineens zo veel aandacht vroeg en huilde... Ervaring gaat dan niet meer op, want je wordt juist dan overvallen door iets wat je niet kent van je eerste kindje.... Het is en blijft afwachten...

@Florine-doorslaap: fijn dat het werkt zeg. Ik ben eerlijk gezegd altijd overtuigd dat kinderen vanaf een maand of 7 echt door moeten kunnen slapen, als ze medisch in orde zijn. En dan bedoel ik: dat ze geen nachtvoeding meer nodig hebben. Ik zal wel wat reacties uitlokken hiermee, maar het is mijn mening. Nachtvoedingen tegelijk met vast voedsel overdag is volgens mij meer gewenning dan noodzaak.

Ik weet dat kindjes ook om andere redenen 's nachts wakker worden (lees: mijn eigen kinderen...) maar dat is inderdaad altijd te sussen geweest met een aai en een kusje. (En dat vergt soms wel even een week of wat voordat ze daar ook aan wennen) Ik ben nachtvoeding echt gestopt toen ik wist dat ze overdag echt genoeg kregen. Waarom een kind dan nog wakker wordt? Dat ligt aan het kind. Die van mij dromen heftig en schrikken echt wakker en zijn dan echt even van streek. Dat gebeurt nog 4 van de 7 nachten wel een keer....

@Gabbel: voelt het allemaal nog wel goed? Geen zenuwtjes nu? Hoop dat je gauw wel wat mag zien!

@Milk: RESPECT!!!!!!

@Lau: Ook RESPECT voor jou nu! Fijn dat we gisteren weer even gebeld hebben. Jammer dat je volgende week vrijdag niet kan komen, maar blijf ook AUB thuis in jouw toestand. Ik trommel wel wat andere bussinnen op, toch...?

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede middag!
    Eindelijk weer zonnetje! Vandaag lekker van genieten want ze geven weer veel regen aan zag ik al voor de komende dagen :(
    Dus doeiiiiii!

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!

Ff een haai zwaai van mij! :)
    Heb 2 heerlijk slapende kindjes, dus ff tijd om hier bij te lezen.

Hier alles oke hoor. Lees meestal/soms nog wel mee (en hoor anders alles wel via andere mensen ;) :p )
    Merk dat ik momenteel niet zoveel behoefte heb aan t forum ofzo, kan niet zo goed uitleggen. Druk met andere dingen :)
    (niet persoonlijk opvatten dus....)

Dikke smak!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Breekt in...

Juud ik heb je via je Villa een mailtje gestuurd... dan weet je van wie het is ;)

@Gabbel... Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen Busje!

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank Marloes! Heb je al teruggemaild!

15. natjes

natjes Niet meer actief

Goedemiddag busje!:D

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag

17. natjes

natjes Niet meer actief

Jeetje Zuurtje, je bent gewoon alweer 30 weken zwanger!! Wat vliegt de tijd toch!

18. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Yeah, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Nu hopen dat cyclus weer op 28 dagen staat.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de tijd vliegt idd
    nog 7 weken en dan mag ik thuis bevallen (als alles ok is toch)

miranke fijn dat je nu weer verder kan

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede avond busje! :D

Miranke, was fijner geweest als swang maar nu weet je wel waar je aan toe bent dus weer kun je weer door.
    Knuff!

Deel Deze Pagina