En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :D rem!
    zo denk ik ook!
    maar 500 ' mag ' nu toch?

trouwens, geef/gaf jij (nikki) wel es een beker koude BV bij broodje ofso?

vind het wel lastig hoor dat ze niet ' even een flesje water ' kan pimpelen tussendoor.
    hoewel gezegd moet worden dat wij ook lui zijn geworden geweest met het oefenen: mamatit was er toch wel ;)

@allemaal: vonden jullie dat niet lastig, dat puzzelen met ' het schema ' per leeftijd?
    ik soms best wel. woensdag het CB bestoken met vraagsels!

@leo: leomeisje wil even mamas manier van naar bed brengen dus. ik snap dat wel! ;)

en inderdaad, florine heeft ECHT wel gesprokkeld qua mamaandacht snachts in france! heheheh.
    wereldkampioen vaakslurp zodat geen lawaai voor andere gasten ;)

so en nu gaak self slapen.
    zit gewoon ' ouderwets te surfen op ZP ' das echt SO 2010!
    :D

SMAK!

2. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    500 mag, als je ander vocht erbij geeft.
    Maar boaz krijgt alleen bv eigenlijk, en bij alleen BV is 500 wel echt heel weinig hoor!
    Bij boaz haast nooit fles gegeven of geprobeerd. Vond t nergens voor nodig. Hij drinkt nu dus ook eigenlijk nooit diksap ofzo (alleen om de lactulose binnen te krijgen ;))

Nikki heeft tot 5,5 maand bv gehad en at toen nog geen broodje. En doe het nu niet omdat ik geen zin heb om zelf op een koemelkvrij dieet te gaan ;)

@ schema: ligt eraan. Nikki heeft heel lang hetzelfde schema gehad waar ze het heel goed op deed.
    Boaz heeft geen schema waar hij het heel goed op doet ;)

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #4963 Juud, 18 jul 2011
    Laatst bewerkt: 18 jul 2011
    Bedankt voor de gelukwensen! Vandaag naar Nijmegen om startbewijs op te halen en nog effe te shoppen...

Morgen begint het!

Zijn er eigenlijk nog busmeiden die van plan zijn om gezamenlijk mij op vrijdag 'in te komen halen'? Daar was aanvankelijk sprake van, maar Lau's plannen zijn begrijpelijkerwijs veranderd en nu weet ik niet precies wat de rest nog van plan is... Misschien beetje ego-gedachte, maar ik zou het echt heel fijn vinden als sommigen van jullie toch nog samen naar Nijmegen komen. We doen het toch ook een beetje met elkaar.....:):):)

Verder knuff voor iedereen en speciaal voor Gabbel. Denk aan je!!!!!!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Schema:

Rond 9 maanden zat ik op:

7.00 uur: pap (kan ook met BV gemaakt worden) / boterham en flesje (BV)
    9.30 uur: fruithapje en evt wat diksap
    10.00 - 12.00 uur: slaapje
    12.30 uur: boterham en flesje (BV)
    14.45 uur: Liga en diksap
    15.00 - 17.00 uur: slaapje
    17.15 uur: groentehapje en beetje yoghurt (evt. beetje water)
    19.30 uur: fles
    20.00 uur: bed

Met 12 maanden aten ze mee aan tafel, dus om 18.00/18.30 uur. Eventueel nog beetje fruit/crackertje om te overbruggen na slaapje, maar meestal niet nodig.

Eigenlijk naast flesje (bv) alleen rond 3 uur 's middags diksap. Die andere momenten die ik noem waren vooral om te oefenen. Siem dronk al wel goed uit een beker met 9 maanden, want die wilde ook alleen maar melk uit fles en verder niks. Femke heeft met tuitbeker gedronken tot ca. 18 maanden. Daarna alleen nog maar beker. Langzaamaan gaan ze dan meer drinken dan alleen melk. Maar dat gaat in hun eigen tempo.

Succes!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!

Juud, ik ga proberen maar kan echt niks beloven.
    Ophalen bewijs, eerste stap!

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Juud: ik wil je alvast heeeeel veel succes wensen! Hopelijk is het goed vol te houden voor je, zonder al te pijnlijke blaren en zo.

Ik kan helaas niet naar Nijmegen komen, maar volg je "op de voet" via twitter.
    Zet 'm op!!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat jullie al die schema's nog weten joh....ik heb echt geen flauw idee!

Gabbel...meisje; ik hoop op het beste...*duim* dat er niks ergs aan de hand is. Knuffel

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    lieve Juud, het gaat mij helaas niet lukken om erbij te zijn.
    ik wil je wel volgen op twitter (al doe ik eigenlijk niks met twitter, heb ik het wel)
    alvast veel succes en zet em op!!
    *dikke knuffel voor je

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goedemorg! :)

@juud: heel veel succes, en weinig regen gewenst!

@schemas: ik bedoelde meer het puzzelen met wanneer je een voeding (bij volledige BV als drink) laat vallen of verzet van voor na na eten enso, niet precies wat voor schema, hoewel dat wel interessant is om te zien :)

@juud: ik doe juist de BV momenten niet tegelijk met de eetmomenten (dus geen broodje + BV) om te zorgen dat ze van beide zo veel mogelijk tot zich neemt

@female: nee joh weet je dat niet meer?
    ik hou alles bij hehehe
    mooi dagboekje, lekker interessant voor later ;)
    *nou wie weet best wel trouwens?*
    :)

@female: trouwens, heb ik al eens gezegd dat.....

hoe gaat t verder met je??

@gabbels: hier ook nogmaals alle liefs...

@herfst: opzouten! :x

so.

ohja, over dat betere slapen van florine he, DIT is eigenlijk mijn geheim:

‪Go the Fuck to Sleep.wmv‬‏ - YouTube

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nee? Wat wil je zeggen? Zeg 't eens :p

Verder gaat oke. Nog steeds een baksteenbak aan steenzorgen over bakstenen (vertel ik nog wel eens...nu ff niet en zeker niet openbaar).

En....en...Ik ga binnenkort mezelf laten ontankeren. :) (spannend!)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: whenever you feel like it, vertellen :)

@fem: onwijs spannend! wanneer???

@allemaal: sad nieuws.

gaby heeft gisteren een mk gehad. ze is zelfs een nachtje in het ziekenhuis geweest :( maar nu weer thuis.

komt even een tijdje niet hier, maar wilde het wel graag laten vertellen.
    ondanks haar verdriet is ze ook blij en dankbaar, een teken van haar lijf te hebben mogen krijgen DAT lijf het kan, zwanger worden...

dus

:(

knuf

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @gabbel dikke knuffel meis!! :( :(

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gabbel een hele dikke knuffel meis.
    Geen woorden die je verdriet weg kunnen nemen helaas :(

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    een hele dikke knuffff voor Gabbelje

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ahhh gabbeltje toch :( Wat verdrietig dat het oh zo blije nieuws toch zo is geeindigd :( Zelfs een nachtje ziekenhuis moeten doen? Jeetje...
    Dikke knuffel!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oke, klinkt vaag: maar zodra ik de draadjes voel ga ik het proberen bij de huisarts. Voel ik geen draadjes, of kan de huisarts geen draadjes vinden; dan moet ik via het ziekenhuis.

Maar zeer binnenkort, dat wel.

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeeeel dikke knuff voor Gabbel!

@Kling: CB raadde mij juist aan om in elke maaltijd zowel vast voedsel als FV/BV aan te bieden, omdat kinderen later allemaal beide samen nemen. En mijn kids heeft het er nooit van weerhouden van allebei genoeg te nemen hoor. Daarom gaf ik je mijn schema, zodat je kon zien hoe ik het combineerde. Nu eten en drinken mijn kids in iedere maaltijd nog altijd allebei: brood én melk! Ik vond het dus wel een logisch advies.

Succes!

@4daagse: Vanaf nu ga ik 'uit'. Alleen nog via twitter. Zie mijn onderschrift!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    gabbel een hele dikke knuf voor je meid

juud je leest dit waarschijnlijk niet meer maar ik wens je heel veel succes en kracht toe de komende dagen

hier weer in de ruststand
    ik mag niets meer doen behalve rust, rust en nog eens rust
    als de voorweeën sterker, regelmatiger of vaker komen moet ik naar het zh van de vk
    deze nacht er zelfs van wakker geworden en was al begonnen met tijden opschrijven toen het toch weer stopte en ik weer wat kon slapen
    nu al heel de dag zeurende buikpijn behalve als ik zit of lig (dus doen we dat maar)
    woensdag maar even met de gyn overleggen wat te doen
    nu zoveel mogelijk rusten zodat ik hopelijk nog niet naar het zh hoef

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    verkeerde toppic gepost

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @zuurtje: Zeg, beeb weet toch wel dat de vroegeboortekaartjes in de bus al uitverkocht zijn? Dus ze moet nog even 7 weken blijven zitten.

Hier vandaag naar KA geweest, weer helemaal goedgekeurd, keurig op schema en op sommige vlakken zelfs ietsje voor. Voorzichtig beginnen met bijvoeding en ook heeeeel voorzichtig de medicijnen gaan afbouwen. Omdat hij al sinds eind april op dezelfde dosering zit had ze goede hoop dat we zelfs iets kunnen afbouwen en in het beste geval misschien wel helemaal. Zou erg fijn zijn!

Nog even langs neonatologie gelopen toen we klaar waren, daar waren ze net een heeeel kleintje aan het troosten. Dus Cinman zegt "Zo klein was hij niet". Nou, wel dus, kindje woog al 2300 gram, hahaha. Onvoorstelbaar!

Deel Deze Pagina