En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Vond het eerst ook heel vaag en ingewikkeld spel, ben er nog niet achter hoe alles werkt maar toch........'

Je kan kippehok alleen neerzetten als je er geen akker van gemaakt hebt.

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ja wilde hem voor het huis neerzetten maar daar wil ie dus nergens staan.....
    heel vreemd hihihi maar ik kom er wel uit duurt gewoon even :p

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Wat is jouw userid? Pb anders even, ben wel benieuwd of we hier ook buurtjes ofzo kunnen worden.

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *piep*
    Lieverds ben aan het teruglezen maar zie al wel dat dat nog even werk is...
    Zal zo verder tikken aan bevalverhaal enzo maar wilde jullie alvast een hele dikke smak geven voor alle kaarsjes, smsjes, berichtjes, enz.
    Het was even niet makkelijk en zal nog wel even doorbijten blijven maar ons kleine ventje is een vechtertje (en vreselijke driftkop!!!), we komen er wel.

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    *Smak*

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    O WAUW! Al bericht van LiefCin!
    Heerlijk ook te lezen dat je goed klinkt en dat je vandaag hebt kunnen buidelen met Casper!
    Ik is blij! Je bent een kanjer! Wat zeg ik jullie zijn kanjers!!!

@ Lautje, wat lief dat je hebt aangeboden om op te gaan halen. Maar meteen denk ik daarbij, denk je ook aan jezelf ook lijftechnisch. Dikke smak voor jou, ook al zo'n kanjer!

@ BZV, ik vind de boeren niet zo leuk maar heb wel weer zin om te zien wat voor stunteligs ze nu weer allemaal hebben gedaan :p

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *dikke knuffel voor je CIN* je bent een kanjer!

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nog even een knuf ook voor jou lau.. ondanks alles toch nog klaar staan voor een ander!!!
    jij bent ook een kanjer!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje! Cin zelf al online :) Bikkel!
    Wat HEERLIJK GEWELDIG FANTASTISCH SUPER MOOI dat jullie hebben kunnen buidelen :D :D Wat een wonderlijk gevoel he zo'n klein humpie op je borst! Ben trots op jullie!
    WOEIIIIIIII
    happy :D

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lau; wat lief van jou zeg dat jij ze gaat halen vannacht!
    Mijn moeder zou volgende week gaan naar Egypte..maar 'k geloof niet dat het doorgaat ...
    Wat een ellende he.

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Wat een boel lees werk maar ik ben zo blij met het Cin/Casper nieuws!! Zet hem op Casper!!

*Zet kachel wat hoger,wijn,sap,koffie en thee staat klaar. Hapjes komen er zo aan*

*PROOST*

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
  13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ahhhhhhhhhhhhhhhh

*snif* wat mooooooooi

14. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Wauw wat een prachtig kindje!!!
    En wat al groot en af, voel me gelijk geruster, die komt er wel!
    Cin, pas je op jezelf, jouw lijf heeft ook een enorme klap gehad, rustige aan he, die blauwe wolk blijft en je kan er alleen maar van genieten als jij ook goed hersteld!

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve Cin! Wat een machtig mooi mannetje hebben jullie gemaakt!!!!
    Kan me heel goed voorstellen dat het heel heftig was en is maar ik ben elke keer erg blij te horen dat jullie allebei stapjes vooruit maken!

Heeeel heeeel erg gefeliciteerd en ik hoop echt dat je heel snel herenigd wordt met je knappe kerel(s)!!!

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Mooi is ie hè :D
    Cinman komt net terug, die is nog even naar 'm toe geweest.
    En ik moet kolven! Mss tot later of anders hopelijk tot morgen, dat verhaal komt een andere keer wel. Ooit. ;)

Oh, en met mij gaat het goed! Weinig last meer van de wond en sinds vandaag ook geen slangen meer in m'n lijf. Slangloos is het toch wel een stukje fijner hoor :D

En had ik al gezegd dat buidelen geweldig was? Buidelen (hier: kangoeroe-en, piesje) was helemaal super!

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Lau: Betrapt! Ik wil te snel en kan ook al weer heel veel maar merk ook dat ik m'n rust nodig heb en moet pakken.

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    #498 lautje1979, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    Lang getwijfeld of ik zal schrijven hier vanwege casper nieuws, maar zit er eigenlijk toch wel erg mee omhoog.

Ik had me zo verheugd op even een weekend gezellig met zijn drieen even de zorgen weg stoppen en leuke dingen doen, zo anders kan het lopen... We hebben maar weer foto's gemaild en we moeten per direct weer beginnen met hoge dosis cortisone, de onrust overheerst toch weer. Het lijkt wel alsof ik het even niet zo trek, voel me enorm verdrietig en onrustig. Durf nergens meer op te vertrouwen en hoewel ik weet dat het onzin is vraag me soms toch af of finn wel bij ons blijft. Vreselijke gedachten maar iets in me zegt dat we nog niet klaar zijn met behandeling en er is zelfs iets in me wat heel erg denkt dat er uiteindelijk een stamceltransplantatie nodig zal zijn. Gek genoeg omdat mijn zusje onverwacht snel zwanger is en dezelfde bloedgroep heeft en in een navelstreng nou eenmaal de beste cellen zitten. Natuurlijk is het nergens op gebaseert maar iets in me denkt dat dat zo heeft moeten zijn. Lau-man maakt zich veel minder zorgen en vind dat ik moet proberen er relaxeter onder moet zijn, maar even lukt dat niet. Daarbij komt dat ik graag een broertje of zusje voor finn zou willen en lau-man ook wel, maar die weet het niet zeker omdat we zo'n bewogen 2 jaar hebben gehad. Finn heeft natuurlijk enorm veel gehuild en hoewel we ons realiseren dat het niet zo hoeft te gaan kan dat bij een tweede ook en we twijfelen beide in hoeverre we dat nog een keer aan kunnen. We vinden elkaar nu weer zo lief en zijn bang dat dat weer verdwijnt. We zijn het er over eens dat nu niet de jusite tijd is en toch kriebelt het, aan de andere kant stel dat finn voor chemo moet of meer, waar laat je dan even hard gezegd dat andere kindje. Die moet niet steeds op de tweede plaats komen, maar het is nu al zo zwaar hoe regel je dat met 2. Tegelijk moet dat niet een reden zijn want het kan ook pas over 4 jaar zijn dat finn alsnog chemo nodig heeft. En heel oneerlijk denk ik ook een broertje of zusje is bijna altijd wel beste match qua beenmerg. En stel dat er toch iets ergs gebeurt en finn is er niet meer dan heb je nog een tweede. Schaam me enorm voor die gedachten.... Weet ook eigenlijk niet waarom ik nu ineens zo open kaart speel misschien deels omdat zoals sommige van jullie weten ik het best heel moeilijk vind al die tweede kindjes die geboren worden en meiden die zwanger zijn. Tegelijk hebben wij een prachtige vent waar ik dolgelukkig mee ben waar voor sommige ook dat niet is weggelegd en ik dus eigenlijk niet mag klagen. Zo ver emo.

In sharm al sheik nu leger aangekomen, schoonouders vliegen naar waarschijnlijkheid morgenochtend.
    Fem, alle vluchten naar egypte zijn geannuleerd, zie reisadvies ministerie.

19. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    aaaaah, wat een plaatje cin!! :D wat een lekker mannetje!!!
    moooooooooi!! *huil*
    Fijn dat je zo genoten hebt! En wat fijn dat t kolven zo goed gaat! :D Je bent een topper!!

(ff heel voorbarig: probeer zoveel mogelijk ziekenhuis flesjes mee te nemen naar huis, mocht t zover zijn... ;))

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    CINLIEVERD!
    :D

wat een prachtkindje!!! gil&huiltje!!!
    :)
    jee, en hij lijkt al zo gaaf en groot en en! nu issie natuurlijk ook al 45 cm maar ik had hem wat dunner gevreesd, of lijkt dat maar zo?

wat gaaf, dat ie zon lekkere driftkop is, is goed voor zijn vechterfactor! :D

heb al 479 keer gezegd hoe trots ik op jullie ben, maaar NOG EEN KEERRRRRRR ben zo trots op jullie! *snif*

je klinkt heel goed, maar je neemt alle raad voor voorzichtig en kalm en en wel aan he?
    ik snap dat je nu alles zelf wilt kunnen, inhalen, enzovoort, maar pas alsjeblieft goed op jezelf en luister naar je lijf! *kijkt streng* *kijkt lief* *doet huiltje* ;)

hoe voelde het om casper zo heerlijk dichtbij tegen je aan te hebben?

veel te veel vragen, vertel later maar.
    rust goed uit schatje!

wij blijven duimen en kaarsen en trotsen!

klingman vindt casper ook heel mooi trouwens, zit hier naast me :)

glitterknuffel en trotse kwartettantesmak!!

Deel Deze Pagina