moeilijk natjes waarom hebben die mannen haar aangenomen als jij er mee moet samenwerken zou jij dan niet zelf iemand moeten kunnen kiezen ik zou het deze week nog aankijken en dan volgende week pas de knoop doorhakken
Hmmm karakter wat tegenstaat is natuurlijk wel lastig aangezien jullie nauw samen moeten werken...... Stom dan zeg van die mannen dat ze haar hebben aangenomen en dat jij het nu mag oplossen *zucht* Gezien de tijdsdruk zou ik het t/m vrijdag aankijken. Heeft ze al iets gehoord van de anderen dat het eventueel niet verlengd wordt/ niet goed gaat
hier is het al iets rustiger in de buik dan afgelopen dagen maar weg is het niet morgen op controle bij de gyn en daar maar even horen hoe nu verder en wat hij denkt
natjes, ik zou het zo voorleggen aan de mannen die haar hebben aangenomen. Dat je eerste indruk is dat het niet zo klikt. En nou ja misschien zo uitleggen zoals je het aan ons uitlegt. Het is toch ook voor hun beter dat jouw assistent iemand is waar je goed mee overweg kunt. Raar trouwens dat ze iemand hebben aangenomen zonder jou erbij te hebben! Nu snel naar verjaardag. rest mij nog te zeggen, knuffffffffffff
Het is inderdaad heel raar dat ze dat hebben gedaan...snap er ook niets van... Het zal wel aan hun hormonen gelegen hebben..ze zijn nogal vatbaar voor uiterlijk en een leuke babbel..! Heb het al tegen hun gezegd...maandag eind van de ochtend al..haha! Het voelt gewoon niet goed. Daarbij is haar werktempo echt zo traag als een slak.. tja daar heb ik niets aan. Heb in 2 dagen zelf de achterstand zitten bijwerken. Pfff... Voel me dan zo'n sekreet he! Maar goed.. beide heren hebben de beslissing bij mij gelegd... Ik mag kiezen...en het daarbij kenbaar maken aan haar.
dat zou wel eens kunnen bij zoon had ik ook een blaasontsteking zonder dat ik het wist we zullen zien of beter gezegd horen wat de gyn morgen zegt
@natjes: niks geen sekreet, als het niet klikt dan klikt het niet hoor. Als jij met haar moet samenwerken en dat gevoel is zo sterk dan zit er maar één ding op. Ik weet nog wel een leuke vacature voor d'r, vandaag vrijgekomen
Natjes, ik denk dat 2 dagen heel moeilijk is om iemand te "kennen". Maar ja, er zit nou eenmaal wel een tijdsdruk achter. Misschien moet je gewoon met haar nu alvast een open gesprek ingaan. Vertel haar dat je tot nu toe twijfels hebt bij haar functie. Misschien zit zij nu net 2 dagen heel klote in haar vel, misschien voelt ze zich onzeker tegenover jou en moet dat nog een beetje afkoelen, misschien ...misschien... Maar, als jij een open gesprek met haar hebt dan heb je kans dat ze doorheeft dat ze moet veranderen. Of je hebt kans dat ze zelf zegt: ik vind het ook niet leuk. Maar wat ik niet netjes zou vinden (vanuit mijn eigen positie gezien) is om op de laatste dag ineens te zeggen: je hoeft niet meer te komen. Dus bespreek het nu en dan heb je nog anderhalve week (en zij ook!) om aan het idee te wennen.
Gabbel: hoe spijtig dat het niet zo heeft mogen zijn! Maar inderdaad, het idee dat het kán, wauw! Hopelijk is het jullie snel weer gegund en dan met een betere afloop, knuffie! Juud/2e kindje: kan me haast niet voorstellen dat een 2e eventueel nog makkelijker is dan Myrthe, maar laat me graag het tegendeel bewijzen (al was het maar omdat er dan daadwerkelijk sprake is van een 2e, haha) Juud/doorslapen: wat vind jij écht doorslapen? Hier nog een laatste voeding rond 23u... Leo: ha, vandaag vast genoten van het mooie weer, of niet? Remmar: drukker als TBM nu, haha. Maar bevalt wel goed dus! miranke: op naar de volgende ronde, succes Cin: fijne vakantie! Hopelijk gedraagt Casper zich een beetje en kunnen jullie heerlijk genieten met z;n drietjes, het is jullie zoooo gegund! Oja, ben in aug weer een keertje in Belgie, meeten? Hoe was het op je werk om je werk op te zeggen? Hun reactie? Wel lekker hoor en ik denk/hoop heel goed voor jou en Casper! Succes met de eerste hapjes, benieuwd hoe snel hij echt 'hapt'. En vanaf wanneer mag Casper naar zijn eigen kamertje? pippa: lekker hoor, vakantie. Hoe ging het met de vijf kids samen? Sven makkelijk? Leo: mooi gezegd, zo rijk met je meisje! Maar toch, die tweede he... ik hoop dat het toch snel zo mag zijn! En hoe vindt Leomeisje het op haar nieuwe kamertje/in haar nieuwe bed? zuurtje: doe maar rustig aan met die voorweeen van je! klingel: nope, geen last meer gehad van aankomende borstonstekingen ofzo. Hooguit een keertje per maand stuwing, maar dan moet ik gewoon Myrthe weer even aanleggen, haha. Babycook: leek me eerst heel leuk/handig, maar Myrthe eet nu al met de pot mee en anders potje. Dus staafmixer en/of blender is ook prima te doen 'voel me sowieso wel een beetje raar hoor. beetje weetniet. hm' vertel?? of te maken met verschuiven van je PIEP? remmar: 5x200 hier ook, alhoewel we nu soms een papje geven en dan gaat meestal niet de volle 200 naar binnen. Ach, er zit ook veel vocht in fruit en dat gaat ook makkelijk naar binnen. schema: Myrthe d'r schema is nu ongeveer zo: 6.00 bv 9.00 fruithap 11.30 bv (soms met beetje rijstebloem) 16.00 bv 19.30 eten (ong. 125gr nu), eventueel nog beetje bv of yoghurt 20.00 naar bed 23.00 flespapje met rijstebloem of bv Hier dus ook geen bv vlak voor het eten. Tussen 11.30 en 16.00 willen we ook nog wel broodkorstje geven en binnenkort eens oefenen met beker met wat diksap. Is ook beetje op aanraden CB, om dus hapjes als tussendoortjes te doen en aan vast voedsel te wennen. Volgende week weer CB, eens zien wat dan ons 'plan de campagne' wordt Juud: you go girl! Helaas moet er vrijdag gewoon gewerkt worden, maar in gedachten ben ik zeker bij je (en bij Finn)! Cin: hoera, Casper helemaal op/voor op schema! Dat doet ie toch maar weer goed, dat bikkeltje van je! Succes met afbouwen medicijnen, wat zou het fijn zijn als hij daar zonder kan zeg! Lautje: ships, volg twitter niet meer zo. Heftig zeg, zo'n mislukte prik. Hopelijk geen blijvende gevolgen? En hoe reageert Finn op de prikjes? Ik duim! Fem: ah, de snoeren van het anker zijn gelokaliseerd. Hopelijk kan je HA je snel 'verlossen'. Natjes: hoe bevalt werk ondanks nieuwe collega? En zal zij ook niet aanvoelen dat jullie elkaar niet helemaal liggen?
controle bij de gyn is geweest als de voorweeën regelmatig komen dan moet ik onmiddellijk naar het zh verder heeft het nog niet gezorgd voor opening ofzo bmm was 4,5cm dus heel erg goed verder ook een beetje opletten met wat ik eet want suiker zit net op het randje dat ik geen insuline hoef te spuiten beebje loopt voor op groei met hoofdje en buik hoofdje was nu op 33 weken geschat en buikje op 32 weken en beebje ligt met hoofdje naar beneden
Fijn Zuurtje baby met hoofdje naar beneden, hopelijk blijft zij ook zo liggen. En verder dus heel rustig aan doen en niet te veel meer van die lekkere taarten van je bakken Knuff voor de toch niet onbezorgde zwangerschap! Milk, en hoe gaat het met jou? Nog aan het werk lees ik? Wanneer vakantie? Natjes, hoe was collega vandaag? Of vandaag niet hoeven werken? Ik vanmiddag gezellig geluncht met vriendinnetje. Heel goed gesprek gehad en mij ook aan denken gezet. Heb altijd al gezegd niet rest van mijn leven in onderwijs te willen blijven, maar ja wat dan he? Wat wil ik? Wat zou ik kunnen? En waar kan ik terecht met mijn diploma's? *denkmodus staat erg aan*
leo dat is al even geleden dat ik een taart gebakken heb zondag nog een eenvoudige taart maken voor zoon zijn verjaardag maandag en dan is het gedaan voor eventjes ik hoop ook dat ons meisje zo blijft liggen en niet meer omdraait
@zuurtje: doe alsjeblieft rustig aan dan met die voorweeën hoor! EN hebben ze nog urine gecheckt? @werkvraag: Ik heb uiteraard niets laten merken aan haar. Ze is gewoon 1e van deze maand begonnen en heeft dus al 2,5 week met mijn collega's gewerkt. Ik heb van de week even gepeild hun mening is over haar. En ook bij hun dus het gevoel dat ze niet tussen het team past/gaat passen. Daarbij zijn ook beide directeuren van hun beslissing terug gekomen, ze hebben spijt. (bedenk dat ff eerder voor je iemand aanneemt! tsssk). Ik ben echter de eerste die dit uitgesproken heeft naar directie en daarbij ook de rest gepeild heeft. Iedereen heeft hetzelfde gevoel over haar.... Dus... vrijdag krijgt ze gesprek met directie. (hoe lullig ook, maar hun mogen het oplossen. Ze hebben haar zelf ook aangenomen) Weet wel dat directie zwaaaaar de P* erin heeft dat ze weer (mijn vervangster ook) een verkeerde beslissing hebben genomen. Les voor deze keer: voordat je iemand aanneemt...stel diegene ook voor aan rest van personeel om te kijken of er een 'klik' is.... @cin: hoe reageerde werk? Wel tof zeker om te zeggen of niet? Lijkt me echt een kick geven hahaha. En nu heerlijk genieten van de mannen en je vakantie!
@natjes de directie heeft er zelf voor gezorgd dus laten ze het ook maar lekker opknappen @me gisteren voor het eerst na gyn geweest.. Eerst groeiecho gehad en daar kwam uit dat groei buik en benen 39 weken of meer was.. Vruchtwater is normaal (vk dacht royaal) en geschatte gewicht is nu 6 pond.. en uiteindelijk zon 4200 gram bij 40 weken.. Ze zei ook als de kleine met 37 weken niet ingedaald zou zijn dat het een ks gaat worden.. Nu moeten we 1 augustus weer terug en krijgen we weer een groeiecho en moeten we zelf aangeven of we een ks willen of normale bevalling.. Of als de kleine niet ingedaald is dan is het dus zeker weten een ks.. Naiman wil graag een ks.. Hij ziet bevalling als vorige keer niet zitten, aangezien Quinn toen niet paste... Hoe meer ik het met familie en anderen het erover heb hoe meer ik richting de ks ga.. Maar we hebben nog even om erover na te denken..
Nai, sorry ik weet het niet meer maar vorige keer dus uitgelopen op ks? En nu willen ze geen extra risico lopen ivm niet indalen? Maar is dat bij een 2e niet vaker zo dat kindje niet indaalt maar dat pas doet bij bevalling? Wel fijn dat je je nu ergens op voor kunt bereiden en een weloverwogen beslissing kunt nemen en niet pastboem iets moet beslissen. Wat had je voor gister in je hoofd? 'Gewone' bevalling? Thuis of in ziekenhuis? En al beetje met ks rekening gehouden? Lekker veel vragen he Gelukkig verder wel alles goed! Natjes, ik vind ook hoor directie heeft haar aangenomen dan moet directie ook de verdere verantwoording ervoor nemen. En dan nu weer op zoek naar iemand anders? Hoe gaan ze/je dat doen? Hier alles goed, lekker rustig aan aan het doen en lekker dan bij die op de koffie en dan weer bij die en dan weer ..... etc.