Als je het maar weet ben je op de helft! Nu een schop onder je billen, figuurlijk dan een echte zou ik wel uit mijn hoofd laten, maar ik weet zelf hoe au alles is na kz en dan heb je een nog veel langere rit gehad. Dus aub pas op, pas na een dag of 4 kun je pas echt weer voelen, nu nog vol adrenaline. Rustig aan en hoe hard dat ook klinkt pak nu die nachtrust nog, nu kan het nog, voor je het weet heb je casper heerlijk bij maar is het wel gedaan met rustig aan doen! Dus nu doen, kolven en slapen! Dikke kus
Lau een hel hele dikke gemeende pletknuffel voor jou! Niet zo streng zijn voor jezelf en je gedachten. Het is echt niet niks dat jullie meemaken, logisch dat alle angsten en opties de revue passeren! Ik vind dat Finn super trots mag zijn (en vast ook is) op zulke sterke lieve ouders!!
Jaaaaaa een foto van casper! Wat ziet ie er goed uit! En helemaal niet zo dunnetjes als ik had ingeschat, nee hij ziet er echt goed uit Wat een mannetje Heerlijk toch, nu al die draden weg zijn! Ben je al zelf onder de douche geweest? Dat gaf mij een onzettend goed gevoel... En inderdaad: wat lau zegt: pak je nachtrust zo goed en kwaad als het kan (ik weet niet of je ook je wekker zet om 's nachts te kolven?). Hele dikke knuf! ZOOOOO fijn om van je te horen...echt een pak van m'n hart. Ik ben toch echt ff bang geweest...
@cin: echt slapen ik zou bijna zeggen NHNK nu he lief, en wat fem al zegt, ik hoop dat je kan douchen, zal je van opknappen! @lau: ik sluit me voor nu aan bij blijmeis... dit vergt een langer en niet-afgeleid-door-de-3-jengelende-jees antwoord. maar ik snap echt je gedachten, ook die waarvoor je je schaamt. bang voor de toekomst, door het verleden. lieflau, vast een grote knuffel. praat erover, ook hier! jullie liefde voor finn spat eraf en juist het serieuze denken over de toekomst bewijst dat ook, een compliment.. hoe moeilijk en triest ook.
Lie lau: ik vind het goed van je dat je je uit Volgens mij is dat redelijk uniek en dus ook een pluim waard. Volgens mij zijn dat soort gedachten allemaal heel normaal en menselijk. Natuurlijk WIL je er niet aan denken dat je in het geval dat Finn er niet meer is je tenminst nog een tweede hebt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je vrijwel ALLES aanpakt om enige vorm van troost te vinden. En misschien is het inderdaad wel zo dat Finn in een broertje/zusje de beste donor kan vinden, maar misschien ook wel in zijn neefje/nichtje. Jullie hebben een onzettend zware 2 jaar achter de rug (en zitten en nu nog heftiger in dan anders) dus twijfels over een tweede in de trant van "kunnen we dat wel aan" zijn echt niet meer dan normaal. Als ik als zelfs denk "oh help kan ik dat wel?" dan moeten jullie dat echt minimaal 30 keer harder voelen... Het is echt klote voor jullie dat dit weekendje weg weer in het water is gevallen En nog kloteriger is dat jullie uberhaupt in deze situatie zitten ... ... Ken je die reclame..? "Het komt wel goed schatje" Ik wou dat het zo was....
Lieve Lau, ik weet zo geen antwoord op je gedachten/ wat je neer hebt gezet. Ik vind het heel fijn en knap dat je ze hier neer hebt gezet en kan ze echt van de eerste tot en met de laatste letter snappen en begrijpen. Ik ga er even over nadenken en kom er dan op terug, dikke knuffel voor nu en dank je dat je met ons deelt!
@ lau: heeeele mega dikke pletknuff voor jou!! Je bent de allerbeste mama die finn zich maar kan wensen. We hebben het er morgen nog wel ff over (als je dat wilt, tenminste.... ) @ cin: wil je lau ff vertellen dat t niet raar is dat ze hier nu haar verhaal doet?! (tenminste, als je het daar mee eens bent... ) trusten meiden!
sparen jullie toevallig die unox bonnen voor servies? Sorry, beetje stomme opmerking tussendoor. Mag wel he (weet niet of ik het ook mag zeggen maar Lau..ik vind het echt niet stom dat jij je verhaal hier neerzet)
Oja, wat ik ook nog wou zeggen: Lau...ik denk dat menig mens al tigduizendkeer was ingestort! En jij (jullie!) bent een bikkel en zet maar door en vecht en vecht en vecht.. Alles voor je kind... ALLES. Dat brengt alleen maar respect en ik denk dat iedereen alleen maar tegen je op kan kijken.
ja, dat zeg ik ook altijd! alleen gelooft ze me niet.... goed dat je het zegt dus!! @ lau: zie je nou wel!!
@cin wat een mooi mannetje hebben jullie gemaakt!!! @lau je verhaal verbaasd mij niet meis.. ik kan alleen maar voorstellen dat in zo'n situatie dat die gedachten door je hoofd wel gaat. ik denk dat het ook alleen gezond is. Ik vid wel fijn dat je zo open ben hierover, want zo geeft het ook ons een idee van wat je allemaal meemaak, niet alleen in het dagelijkse leven, maar ook in je gedachten. Je touwtrek van een 2e kindwens kan ik ook helemaal voorstellen. Ik hoop wel dat er over niet te lange tijd meer duidelijkheid voor jullie kan komen en dan zowaar een positieve!! *mega knuf*
Goedemorgen Dames... Cin wat een onwijs mooi kereltje is die Casper van jullie *smelt* fijn dat jij je zo goed voelt nu!!! Maar zorg aub goed voor jezelf en daarmee ook voor Cinman en Casper Neem je rust als het nodig is het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt.. Lau lieve schat wat een intens verdriet lees ik in je verhaal. Ik kan bij lange na niet voelen hoe jij/jullie je voel/en, maar ik voel de tranen in mn ogen branden als ik jullie verhaal lees en je angsten om Finn kwijt te raken. Ik vind het heel goed dat je je verhaal hier neerzet en je gevoelens naar buiten laat komen. De meiden hier begrijpen je echt wel en ze staan onvoorwaardelijk voor je klaar... Ik ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren of hij verder onderzocht word of niet..vooralsnog een hele dikke knuffellllllll
goedemorgen sorry dat ik er niet veel geweest ben maar ik zit nog altijd in onzekerheid ik heb nog dagelijks wat bloedverlies (meestal maar een klein veegje maar toch) zaterdagochtend ineens heel veel bruin met 2 kleine stolsels en vanmorgen iets meer roze dan anders fa zegt wel dat alles ok is en dat ik me geen zorgen moet maken maar ja dat doe je toch ik hoop dat morgen meer duidelijkheid is als ik de echo krijg en vooral dat we een kloppend hartje zien sorry voor details en klaagzang verder doe ik even een algemene maar wel gemeende knuf voor iedereen ik heb wel alles gelezen maar heb voor het moment de puf niet om uitgebreid te gaan reageren
Nieuws van Cin zelf en Casper spam, wow, ben geheel in de wolken lieve kanjers zijn jullie. Rustig aan doen heh, je/jullie moet veel verwerken... maar het komt goed