En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Lautje, lieverd wat klomt er toch veel op je bordje. sommig ekeuzes moet je zelf maken en andere worden helaas voor je gemaakt. en dan ook de wens voor een 2e, alle gedachtes daaromheen. ik kan me slecht een fractie voorstellen, hoe dit voor jullie moet voelen, want het zal altijd in kwadraat 100 zijn met wat ik er van kan voelen)
    Jullie zijn heel sterke mensen, ik hoop dat jullie samen sterk en minimaal met zijn 3tjes er door komen, hopelijk zelfs 4.
    dikke knuf, en ik jullie zijn en mijn gedachten hoor.

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Zuurtje, ik hoop op mooie echo met kloppend hartje morgen *knuf*

@ milla, zijn ze mooi ontdooid? ik hou je vinger/hand vast hoor met TP.

Tim Akkerman was leuk, 1 deel was beetje soft, 2e deel, was beter, iets harder :)
    Helaas begin ik nu ziek te worden/zijn, knallende koppijn, kon bijna niet meeklappen.
    Gaat nu redelijk, straks gewoon paracetamolletje, dnek ik.
    Denk ook dat ik de verhoging van schildklier meds, langzaam begin te merken, jeeeeeej :)

3. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Cin, wat een prachtkerel!!! En wat is dat buidelen toch heerlijk he? Is Casper al van de beademingsondersteuning af? Ik vond dat namelijk een gil-moment en een op en top heerlijk knuffel gevoel.

@ Lau, ik vind het zo moeilijk om te lezen wat jullie door moeten maken. De horror van elk gezin! Het is bewonderingswaardig hoe sterk jullie zijn. Je gedachten omtrent een tweede, vind ik niet meer dan normaal.

@ Milla, meis ik duim voor je vandaag!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Milla ik duim voor je mee voor een mooi toppertje!!!!!

5. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    #525 Milla Rose, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    Cin wat een prachtig mannetje! Wat zul jij gelukkig zijn..........!

Lieve Lau, misschien gek dat ik het zeg want weet misschien niet wat je voelt, maar ik snap je zo goed!! Misschien ook omdat we eerder al allebei dezelfde afweging hebben moeten maken over wel of geen kindje. Nu voor een tweede komt daar nog bij dat Finn ziek ik. Ik heb twee broers, en de middelste is ook de eerste drie jaar van zijn leven heel ziek geweest. Heeft zelfs een periode van 9 maanden aan 1 stuk in het ziekenhuis gelegen. Voor mijn oudste broer een hele heftige periode en daar heeft hij nog wel eens last van, niet bewust maar onbewust. Hij voelt zich vaak buitengesloten en mijn moeder heeft altijd het idee dat dat komt omdat hij altijd weg gebracht werd als zij naar het ziekenhuis moesten. Maar we hebben het er ook vaak over gehad wat ze anders hadden kunnen doen waardoor het anders was geweest voor mijn oudste broer. Mocht je er graag wat meer over horen of er samen over kletsen dan weet je me te vinden, oké? Echt doen hoor!

Hoe staat jouw lijf ervoor wat een tweede zs betreft? Ik denk goed, anders zou je het waarschijnlijk niet overwegen. Het klinkt misschien heel gek, maar als je er niet uit komt zou je ook het lot kunnen laten beslissen. Dat ga ik denk ik na deze IVF poging doen mocht het nu niet lukken. Soms zijn keuzes te moeilijk om te maken. En op die manier kun je het dan een beetje los laten. Mocht het zo bedoelt zijn en je kunt het aan lukt het, en anders niet. De gedachte slaat misschien nergens op voor iemand met een gezond lijf, maar mij helpt ie al een hele tijd. Misschien jou ook. Dikke knuf en goed dat je je hart hebt gelucht!

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Pfffffff... Wat zijn jullie toch lief en denken jullie mee... Ben er steeds zo nuchter in maar door julie krijg ik nu toch prikoogjes... Zo lief al die duimende handen! Vind het ook heel spannend. Wordt tussen 11 en 12 gebeld maar kan ook later zijn als het spreekuur uitloopt. Mocht het lukken hoor ik pas morgen bij de tp welke kwaliteit het embryo nog heeft. Vandaag lig ik jammer genoeg ziek in bed. Gelukkig geen koorts dus denk geen probleem voor morgen.

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen!

Okeee, dames, weer ouderwets dik 20 pagina's teruglezen van het weekend..... HIJG....

Maar moet zeggen dat ik vluchtig heb gelezen. Ga nu effe kort reageren op wat langskwam:

....ehhhhhh.....

Oh ja: sms-je en later post van de Cin herself! Fijn dat alles goed lijkt te gaan en gauw hereniging van mama en Casper. En al gebuideld! Wauwie! Was nog oningelogd bij lezen, maar ga gauw Casper bewonderen, enkele pags terug....

@Lau: knuff voor jou en toch wel even bedomperd weeekendje weg. Weer vlekken, weer koorts.... Knuff! Maar ook beetje boos: hoe kun jij nog zeggen dat je twijfelt of je hier, tussen het Casper-nieuws, jouw zorgen en klaagjes mag neerzetten? Hoe kun jij je nu bezwaard voelen dat je even komt ego-posten? Als iemand recht heeft om altijd binnen te vallen met wat eigen zorgen en klagen en ziek-zijn-dingen, dan ben JIJ het wel lieverd! Kom op meisje. Je bent zoooo sterk. Je laat zo weinig toe dat je mag breken. En je hebt nog zo het idee dat jouw zorgen en jouw situatie er nu even minder toe doen..... Misschien is dat voor Finn en jezelf nu het beste, en ik ben zo trots op je dat je zo sterk kunt zijn, maar wij in de bus weten toch hoe zwaar het voor je is. Of, we kunnen er iig een kleine voorstelling bij maken. We leven zoooo met je mee. Tussen het Casper-nieuws mogen echt wel jouw eigen posts komen hoor. Niet meer zo mal doen lieverd. Spui!
    Heeeeeeel dikke knuff en weet dat ik veel aan je denk!

Verder las ik nog over HH-verslaving - waar ik meteen andere associaties bij kreeg, maar die zeggen meer over mij - die ik niet deel, want ben geen gamer, ook niet eenvoudige PC-games.

En zag nog wasbaar verband voorbij komen, taarten van Leo (jammie) en brabbelende Florine (cute) en dikke-lip-Nikita (gossie) en meer en meer, maar tis teveel om nu nog op te reageren.

Wil nog wel even Milla heel veel succes wensen en brand nu kaarsje voor goede uitslag ontdooi en morgen fijne TEEPEE!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Juudje, hoe was je weekend bij je zus en hoest met je vriendinnetje, ze werd toch ingeleid...

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Lau: oh ja, en wilde ook nog even zeggen dat je twijfel over een tweede, met de gedachte van: wat als......? heel normaal is hoor. Ik begrijp je schuldgevoel daarover, zeker omdat Finn nu gewoon heel ziek is. Maar zelfs ik speel soms met die gedachte, terwijl mijn kindjes heel gezond zijn. Tis voor mij namelijk de reden dat ik nog geen definitieve anticonceptie (sterri en BM-slijmvliesbehandeling - komen er uiteindelijk wel...) aan durf.

Ik wil maar zeggen: begrijp je schuldegevoel en twijfel heeeeeeel goed, maar voel je gesterkt dat de twijfel over nog een kindje en over het 'wat nou als...?' ook in "gezonde gezinnen" voorkomt.

PS: ga deze post niet wissen, want ik bedoel het echt heel goed, maar ik kan me voorstellen dat het misschien overkomt als bagatelliseren of zo, maar nee, ik bedoel het echt goed, als een soort steun, dat Lau niet 'raar' of alleen is in die dingen....

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Haha, ongeduldige! Eerst de bus! Nu wilde ik dat gaan posten...

Vriendin is uiteindelijk in de nacht van vrijdag op zaterdag bevallen, met behulp van vacuumpomp. Moeder en ZOON maken het goed resp. redelijk, maar nog wel in ziekenhuis. Voorstadium zws-vergiftiging, dus nog geen grote gevaren waren er, gelukkig. Kindje heeft wel veel last van bevalling, maar mag hopelijk snel mee naar huis. Opgelucht! En zodadelijk blauwe verf pakken voor afronden hobbelpaard!

Weekend was verder goed. Op en neer naar Noord-Holland is heel goed gegaan. Juudman bleef thuis, dus was alleen met kindjes in de auto, maar ging echt goed. Onderweg bij tankstation zooooo lief samen gespeeld en broodje gegeten, dat toiletjuf helemaal verliefd was. Heeft zelfs even op ze gepast toen ik naar wc ging.

Gister naar binnenspeeltuin geweest met Juudzager en -schoonzus en twee nichtjes. Erg gezellig!

Vandaag veel knutselplannen en 2 lessen cursus!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    MOOI!!!!! En die ziet er stiekem toch wel erg sterk uit hoor. Een echte buskanjer die het vast heel goed gaat doen. Cin is namelijk zijn moeder, dus dat zit wel snor!

Proficiat met deze mooie vent Cin en Cinman!

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0

hi hi hi sorry :D
    Maar klinkt als een goed/geslaagd weekend, ook kindjes zo lief geweest.
    Super gewoon.
    En alle sgoed met je vriendin en der zoontje gelukkig maar.

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Meis, je zorgen zijn zoooooo begrijpelijk, maar na het twee maal te hebben meegemaakt, durf ik me een beetje achter de FA te scharen. Bij Siem heeft dat bruine en roze veegsel en soms zelfs helder bloed en stolsels wel 6 weken aangehouden. Bij Femke was het heftiger, maar dat weten jullie.

Zolang er geen echte krampen en flinke hoeveelheden bloedverlies zijn, is er nog geen reden tot paniek meis.

Maar dus wel begrijpelijke zorg. KNUFF!

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, Smallie... hoest eigenlijk met je mams?

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    geschrokken maar zo eigenwijs als ik weet niet wat.
    Ze moet het nu rustiger aan doen, niet te druk... maar wel willen dat we zondagmiddag/avond met zijn alle komen en dat ze dan soep klaar heeft.....
    Zo aan het einde van de dag als de kindjes op zijn en niet meer zo geduldig .... niet echt handig en zeker niet verstandig.

Nu was ik gister al ziek, dus afgebeld (kleintukje gedaan voor dat ik naar Tim akkerman ging).
    Smallman zei ook: ik wil het niet op mijn geweten hebben als ze een attack krijgt ofzo, omdat wij er met zijn alle zijn.

Dan is ochtend beter, als iedereen nog fris en fruitig is en minder snel geirriteerd (ook kindjes ja)

ik denk dat ze vandaag tel krijgt van hartafdeling om afspraak te plannen voor alle onderzoekjes.

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Spannend hoor meis... Enne eigenwijze mama hoor. Herkenbaar ook.......

Goed dat jij en Smallman ook een beetje op haar letten dan.

Tim Akkerman? Was jij dan vroeger zo'n Direct-fan van het eerste uur? ;):D

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga schilderen. Foto volgt!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Ik durfde eerst niet wat te posten, maar aangezien er nu toch een beetje gesprek ontstaat over een 2e kindje wil ik mij toch hier wat kwijt.
    Ik heb ook een wens voor een 2e. Eva is een gezond kindje en een heel tevreden meisje. Ze speelt graag met haar nichtjes en met haar poppen. Ze kan zich goed vermaken in haar eentje.
    Voor een 2e kindje gaan zo nu juist iets zijn dat ik wil, maar aangezien ik zoveel last had van hormonen nog en niet lekker in mijn vel, zou het niet goed zijn om voor een 2e te gaan nu.
    Nu dat ik aan de AD zit, en de pil slik (die ook bij de AD die ik slik geadviseerd is) is soweiso een jaar wachten wel aan de orde.
    Ik heb het nu geaccepteerd want het is niet anders. Ik wil 2 dingen, dat ik mij beter ga voelen en dat Eva een rustige gelukkige mama heeft. Het zou geen verstandige keuze zijn om nu ook nogeens een nieuwe zwangerschap en baby periode ingooien terwijl ik mij depressief en helemaal op ben van binnen.
    Dat gezegd, acceptatie is bij mij altijd een half iets. ik kan nooit iets VOLLEDIG accepteren. maar een jaar wachten als ik zo over nadenk is niks. Ik was snel zwanger bij de eerste en aan het idee vast houdend dat ik misschien bij de 2e dat ook ben, kan ik makkelijker met de gedachten omgaan.
    Ik wil met mijn verhaal niet zeggen dat mijn 'pijn,verdriet,enz' hetzelfde is als dat van lau. en wil niemand op de hoofd stoten met mijn verhaal. maar ik heb ook zitten twijfelen of ik dit zo posten al een tijdje en voel dat als lau zo open en eerlijk kan zijn, kan ik dat ook.. toch?
    Voor mij het zien van 2e zwangerschappen in de bus is moeilijk. Ik hoor daarbij te zitten voor mijn gevoel. we waren eerst samen zwanger. ik was een van de eerste zwanger in de bus en ik word een van de laatste met een 2e. (dit zeg ik even de NNZ uitsluitend, voor hun nog veel erger te ervaren kan ik mij bedenken)
    nou ik wou dit even delen..

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dat gezegd wil ik milla en ppver een hele dikke knuffel geven!!!!

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Yep, super Di-rect fan :) samen met zusje. :D:D
    gister heeft hij als laats Insite my head gezongen accapella.
    Echt laatste afsluiting van zijn Di-rect periode, om verder te gaan met zijn wilt ie nooit meer blijven hangen en Di-rect zingen.
    Wel respect, super dat we dat toch hebben mogen horen, want was super.

En ja, wilt toch niets engs op je geweten, dat letten wij maar extra op, ook gister aan mijn zusje uitgelegd, denk dat ze het ook met haar man erover heeft.... eigenwijsheid zit helaas wel in onze genen... :)

@ Pix, tuurlijk kan je zo open zijn, er speelt zoveel in je hoofd.
    En ik vind het hartstikke goed om dit te delen, zo kunnen wij jou steunen wanneer je het moeilijk hebt. Of we kunnen begrijpen waarom je op iets reageert of juist niet.
    maar zeker, het belangrijkste is dat jij eerst goed in je vel komt te zitten, en dat terwijl je wens voor een 2e zo groot is.
    Je bent een kanjer, ook jij zit zo lekker in je vel en kan voor een 2e proberen, ik wens natuurlijk dat het ook net zo snel gaat als bij Eva.
    *knuf* voor je verdriet

Deel Deze Pagina