@juud en Alice hier ook paar betere dagen ondanks beroerde nachten eigenlijk. paar dagen niet meer gejankt. vooruitzicht op beter gaan voelen door meds en eventueel therapie helpt mentaal zeker wel.
hihihi geef niet Tisch, snap wel wat je bedoelt. Ik denk dat we gewoon beetje in shock waren en ik ben ook heeeeeeeel benieuwd naar foto van Casper, en toen we hoorden dat het goed ging was paniek ook wel weer over tot gisteravond dan. Maar voor mijn gevoel net te weinig info om helemaal in jubelstemming te zijn. Snappie?
Owja owja ik ben met Milk aan het chatten en nu weet ik het goed te verwoorden. De reden dat ik het zei was omdat ik het idee kreeg dat de somberheid weer de overhand nam in bus. Jaaaaaaaaa zo is beter! En dat wilde ik een beetje voorkomen maar ja toen bedacht ik me dat iedereen zijn gevoel anders uit en het op een andere manier verwerkt. Daarom haalde ik het ook weer weg.
Close-up hartje (zelf geschilderd, belint en gePIPt): (op achterkant staat nog tekst in zilver die ik voor mezelf houd)
Wow wat kun je dat goed Juud! Heel mooi! Ik ben helaas niet zo creatief aangelegd Maarre hoelang is vriendin nu bezig?
Vanmorgen werd ze al ingelied (weet niet precies hoe laat) maar vanaf 14.00 uur zijn de vliezen gebroken en begonnen de weeën pas....
En 2 pas? Sorry ik ben het alweer vergeten maar is ze ingeleid? EDIT: hahaha Juud we lullen langs mekaar heen hahahaha
Sjeetjemina dat schiet niet op zeg . Ik ben ook benieuwd wat ze doen. Meestal gaat OK team naar huis dus misschien dat ze vannacht niet zomaar aktie ondernemen als beeb het nog goed doet.
Trouwens ik snap je ook heel goed. Het was ook niet niks. Zie daarom mijn andere berichtje. Tja excuus ben een beetje warrig met glaasje wijn op
Ik zit me net te bedenken...hoe zou het zijn om weer eens een keer te gaan stappen? of salsdansen!!!!!!!!!!!!! DAT is leuk! Alhoewel die mannen meestal minder zijn....Jammer dat tischman niet kan en wil dansen. Stupid :x
Mens ik kan niet veel hebben hhaha. *burp* Toen ik 18 was kon ik behoorlijk wat drinken maar nu? Nu voel ik me zielig