Lieve Leo, Juist misschien omdat we die meningen wel kennen, komt het weer over als discussie, omdat ze toch weer worden neergezet, als iemand het over de wens voor een tweede heeft. Er zijn zoveel waarheden en meningen. Ik steek er nu toch weer energie in, omdat ik wil aangeven dat ik jouw standpunt heel goed begrijp, maar ook dát weer uit te dagen is, snappie? Geen aanval dus op jou Leo, maar weer een ander standpunt..... Ach, het zal wel goed zijn om af en toe hier over te praten. Als we maar niet uit het oog verliezen dat de energie naar andere zaken moet gaan.
@leo dat bedoelde ik dus ook dat iedereen te veel gaat opletten met wat ze zeggen.. voorbeeld is: dat ik niet eens (durf) te typen dat ik mega zenuwachtig ben voor vanavond intake en 2e echo.. omdat het voor mij dan mijn tweede zou zijn..
Ik denk dus dat het juist niet ter discussie wordt neergeschreven maar omdat 1 zijn gevoel neer mag schrijven met bijv. wens voor een 2e, dan mag iemand anders daar toch weer op reageren met zijn gevoel daarop? Ach weet je, ik vind het gewoon jammer dat het zo wordt opgepakt
Tja ik ook meiden. Lieve pix ik begrijp je heel goed. Doordat je je al rot voelt vind je het denk ik niet leuk als er wordt gereageerd op jouw stukje met een andere mening. Maar hoop dat het je lukt om het als iets van die ander te zien, niet als iets van jou. Want we zijn nou eenmaal verschillend allemaal en als we daarom niet meer op elkaar kunnen reageren klopt het toch ook niet meer? Dus wat dat betreft ook goed dat je zegt dat je er rot door voelt maar nu je weet dat iedereen eigenlijk alleen maar het beste voor elkaar wil hoop ik dat het wat beter voor je voelt.. Dikke knuf in elk geval... @ziek: heel verkouden en helaas met mijn lijf zijn dat niet te stoppen hoestbuien, benauwd en pijn door het vele hoesten. Er zit niets anders op dan uitkeken. Koorts heb ik gelukkig nog niet en een ontsteking ooknog niet. Dus nu alleen maar hopen dat het zo blijft. Ga ook even de iPad aan de kant gooien. Veel te leuk speelgoed en dan rust ik nog niet.. Knuffel voor jullie allemaal!
@milla thanks!! Even een andere vraag.. mijn nichtje is binnenkort jarig en die wil de nieuwe Ken hebben.. die schijnt een bobbel in zijn broek te hebben.. weet iemand welke daarmee bedoeld wordt??d
Ik denk dat juist iedereen neer moet zetten wat hij wil en je weet dat je er dan reactie op kan krijgen. (reactie die wel of niet in je straatje past maar daar moet je dan zelf wat mee doen) iedereen staat met een positief gevoel in de bus en ja het ene probleem is groter dan het andere. Ik bedoel dat Finn ziek is, dat is een groter probleem dan dat ik het nu koud heb. Even heel zwart wit geschreven he. Maar als iemand een probleem of iets dergelijks heeft dan moet dat ook tellen en moet er dus de mogelijkheid zijn om dat hier op te schrijven. En nu schrijven sommige wel wat op maar mag er naar mijn gevoel niet eerlijk op gereageerd worden maar alleen een gewenst antwoord op gegeven worden en daar ben ik niet van. Ik schrijf wat ik vind en als je dat aanstaat is het prima en als je dat niks vindt ook prima. Maar je weet wel wat je aan me hebt. Als ik over al mijn woorden na moet gaan denken wil ik niet meer schrijven want dan krijg je geen echte gevoelens meer en die willen we toch juist? Ik denk ook dat we niet voor elkaar moeten denken. Als jij een probleem hebt of iets kwijt wil in de bus moet je dat hier opschrijven. Net wat ik naar Pix schreef er is zeker altijd iemand hier die je kan steunen/helpen. @ Nai, spannend vanavond 2e echo en intake! ga je het als goed is dan wereldkundig maken?
Leo, dat vind ik dus ook hoor. Heel jammer. Maar dit is zoals jij het ziet. Een ander ziet het wel als discussie of aanval. Dat is het nu juist met die verschillende karakters, achtergronden en ook je actuele situatie. Ik kan op sommige dagen heel anders reageren dan op andere dagen. Maar goed, mijn idee was dus: waarom nu weer opschrijven dat de wens voor een tweede anders is dan de wens voor een eerste? Dat weten we toch? En zoals je ziet, ook op Pix kwam het over alsof ze daarover werd uitgedaagd. En ze zegt ook zelf dat ze een dipdag heeft. Ach, iedereen bedoelde het goed. Ik heb met Mill en Pix ge-PB't en het was gewoon weer even een goed ontlucht moment in de bus.
Sorry maar nu wordt er al voor de derde keer aangehaald dat ik iets niet mag zeggen. Ik snap precies wat je bedoelt Leo. Als ik dat niet mag hier dan niet, maar heb ook geen zin in sociaal wenselijk gedrag. Dan zeg ik dus gewoon niets meer. Is dat de oplossing..?
@leo Quinn gaat al met een smoes naar mijn schoonouders omdat ie niet mee mag naar de intake.. Dus als alles goed is dan weten hun het vanavond wel.. en dan morgen denk ik naar mijn mijn moeder.. Ik wou het met een heel origineel shirtje doen, maar toen ik laatst bij de prenatal binnen was zag ik shirtje grote broer hangen en dus die maar mee genomen... Dus niet super origineel.. ben wel super benieuwd naar hun gezicht als ze het shirtje zien.. Moet alleen nog kijken hoe ik Quinn er dan in krijg zonder dat zij het al zien hahahaah
@milla je moet gewoon schrijven wat je van je af wil!! en dat geldt ook voor pix en ieder ander!! @leo zat al te googlen maar kom er niet uit hahaha
Oh leuk! Die heb ik inderdaad even geleden ook zien hangen. Misschien zeggen dat je even luier gaat verwisselen? Ik duim op mooie echo en goede intake en dan het mooie van kunnen vertellen dat jullie 2e wondertje verwachten. Hoe laat moet je? Dan weet ik wanneer ik precies moet duimen
hele hele diepe zucht. en dat ik de rest van mijn epistel heb weggehaald zegt erg veel voor een schrijfkanon!
@leo we moeten om 18.00 uur.. probeer zoveel mogelijk te plannen dat naiman ook mee kan aangezien hij nog in zijn proeftijd zit ( morgen niet meer ) kan hij natuurlijk niet 's ochtends later komen enzo