Lau-man haalt ze zo, gelukkig maar anders had ik ze alleen maar gehaald en voor hun deur eruit gegooit hoor.....
Ben niet zo mooi als het lijkt! Weet pas sinds kort dat je een luier vaker als 1 keer per dag moet verschonen, dacht dat het alleen voor wasbare luiers gold, die blauwe plekken komen schijnbaar altijd als je je kind vaak knijpt, dat schreeuwen niet pedagogisch verantwoord is werd me laatst verteld en dat morfine preparaten toch onder drugs vallen was ook nieuw Maar gelukkig ben ik toch mooi mens ha!
jemig 40 graden! arme schat! huil! probeer te slapen, goed drinken en een paar vitaminepillen te happen, dan hoop ik dat je je morgen op 1 of andere manier naar het ziekenhuis kan laten! slepen! want die cryo moet erin!! knufff trug, ik duim onwijssssssssssssss!
Milla, ik hoop echt dat je een ontzettend goeie nacht hebt en morgen koortsloos richting ziekenhuis kan gaan om je cryo in ontvangst te nemen! Beterschap meisje!
wie zei er dan dat je mooi was? zo mooi vind ik je niet hoor! lang, donker haar, maat 36, donkere ogen, lange wimpers, itailaans temperamentje..... wat is daar nu mooi aan? O een goede moeder bedoel je?? tsk, kunnen ook niet begrijpend lezen he die buitenlanders :x maar een goede moeder, dat lijk je in elk geval wel! PROEST! *gaat gemasturbeerde kip in wraps rollen als was het een baby in een draagdoek*
maar small eigenlijk nooit Net meneer aan de deur (na ja ook even binnen) gehad die donderdag tegen mijn (geparkeerde!) auto aan heeft gezeten. Hij was doorgereden maar gelukkig had iemand anders tel.nr achter gelaten die het had gezien. Vrijdag zei 'de dader' aan telefoon nog dat hij me nog wel op was gaan zoeken, hij had deel kenteken onthouden en vandaag zei hij dat hij niet eens wist dat hij tegen mijn auto had aangezeten, dat hij het had gehoord. Jaja! Na ja schadeformulier ingevuld en nu is het verzekeringswerk dus komt goed. (fem, nu telt wel reclame: komt goed schatje! )
Jeetje wat is er afgelopen dagen veel gekletst zeg! Is het heeeulllll erg als ik daar niet op ga reageren?
@ Natjes, hi hi Ik verbrand ongveer 1 x 2wk... ik ben gewoon te afgeleid. Over laten koken van aardappels of pasta... 2 x in de week
aardappels koken hier standaard over kan niet wennen aan die kookplaat pfffffff vlees wil ook nog wel eens aanbranden gelukkig eten we maar 1x per week ong aardappelen (gekookte dan he) de rest pasta's rijst soep gebakken krieltjes Gevulde paprika's of turkse kofte we zijn beide hollands maar gekookte aardappelen bleeeeehhhh
pffff. ben ik toch niet de enige heb vandaag aardappels laten overkoken en gedeelte van vlees aan laten branden, oops