Wauw! Cin al weer zo'n uitgebreide post! Jeetje meis, wat een heftige beslissing: niet naar Casper verhuizen... Je argumenten klinken fair, maar het lijkt me verschrikkelijk om het te moeten besluiten. Hopelijk mag Casper daarom ook zo snel mogelijk weer terug naar jou. Knuff voor jou en Cinman, voor deze plotselinge mega-verandering in jullie leven, zo hectisch, zo niet als je had gewild dat het begon, maar oh zo mooi, met mooie Casper bij jullie. Heel dikke knuff meid en veel kracht weer voor de komende tijd... KNUFFFF!
Milla, veel succes vandaag meis! Dat de TP je mee mag vallen, dat de kwaliteit prima is en natuurlijk dat Millabeeb mag blijven plakken! Hoest nu met koorts en zo? Knuff!
Zuurtje: jij ook een dikke knuff tegen de zenuwen voor de FA vanaaf! @Nai: fijn dat alles goed was gisteren...
@ Cin, wat een goede beslissing dan heh, je gevoel volgen, ik hoop dat Casper snel naar mediumcare mag. En Cinman ook al gebuidel, *smelt* Mag je nu wel dagelijks naar Casper? Hier was advies ook doorkolven. Volgens mij had ik 1e keer net zoveel als jij, en werd daarna meer en meer en meer @ Nai, super wat een goede echo... ben ook benieuwd hoe je schoonouders hebben gereageerd. @ Milla, al wat beter moppie, beter genoeg om naar ziekenhuis te gaan toch!!! ik duim voor je hoor moppie en heb je linker pinkie vast. @ Juudje, *knuf* Vind hobbelpaardje echt heel leuk geworden. hoest met vriendinnetje en zoontje?
Goedemorgen! Cin wat fijn dat alleen de beslissing al rust geeft. 10 minuutjes ia gelukkig niet al te ver voor Cinman. Ik duim dat mooie Casper gauw naar mediumcare mag zodat jullie samen zijn. Ben supertrots op je zoals je alles al verteld en doet!!! Knuff Hahaa Lau, lekkerding!
Milla ik denk aan jou hoor vandaag!!!!! Hoop dat de koorts wat is afgezakt! Duim duim duim voor plakbeeb!!!! Zuurtje ook veel succes! Duimduimduimduim!
Small, jij is lief... *huil al weer, and you know why* Ze stuurt iedere dag een sms-je wanneer de arts is geweest. Dus dan weet ik meer...
Milla heel veel succes vandaag!!! @Small: Ja ik mag zo vaak ik wil en kan redden. Gisteren 3 keer geweest en hopelijk vandaag weer. Casper is vannacht een uurtje van de c-pap afgeweest en dat is goed gegaan dus dat gaan ze net voor de middag nog een keer proberen. @kolven: vanmorgen na nog geen 10 minuten al bijna 60 ml van één tiet... Ik ga nu even m'n vroedvrouw bellen maar neig nu toch naar gewoon doorkolven. Het is ook niet zo dat ik het risico loop dat het op raakt en als het echt té wordt kan ik altijd nog afbouwen. Maar misschien is m'n eigen logica helemaal niet logisch. *zucht*
@ Juudje, lekkere dikke knuf @ Cin, das wel goed nieuws, dat ze zo veel als je kan langs mag bij Casper... zat met al zorgen te maken. Kolven, hier zeiden ze dus doorgaan, ze zetten te het gewoon in de vriezer, voor als je straks niet in de buurt bent. Ik kolfde toen thuis en in ziekenhuis. En op gegeven moment als Casper weer thuis is en je life voed past je bv zich gewoon weer aan via vraag en aanbod. (En heb je eventueel reserve in de vriezer, mijn zusje had heel liter extra inde vriezer.) Zolang het goed loopt, lekker kolven, heb je starks genoeg als jullie moppie bijv.een regel dagje heeft
Lieverds, Ik heb weer even een enorme dip. Daarom wens ik alle busbeebs voor de komende controles, afspraken en andere zorgen een hele dikke knuff. Ga me even terugtrekken. Misschien voor niet zo lang, maar ik voel me even niet meer zo fijn, dus misschien wel voor wat langer. Knuff van mij....
oja, denk dat de meds echt beginnen te werken, of ik heb gewoon een super mega goede nacht gehad sinds jaren.... Ik hoefde vanacht niet naar de wc, daar kwam ik vanochtend om 6.45 achter. moest toen wel plassen maar had het gevoel dat ik net 1/2 uur ervoor al had geplast, geen hoge druk. Normaal is het bij mij zo: na 20.00 niets meer drinken voor slapen naar de wc, midden in de nacht nog 3 x en dan met spoed weer als ik wakker word.
Goedemorgen, EDIT: @Cin: Mmmmmm vergeet maar wat ik zei over kolven. Ik begrijp nu van Fem en Small weet het natuurlijk ook, dat het heul anders gaat als je een prematuurtje hebt . Dus negeeeeeeeeereeeeeeen @Nai: vertel... @zuurtje: succes vandaag! EN GO MILLACRYOOO! Ik hoop dat je je beter voelt vandaag. Is koorst gezakt?
Ok Juud. Wel kut dat weer een dip hebt . Sterkte ermee en een hele dikke knuffel. Ik hoop dat we je snel weer terugzien. SMAK!
Knuf Juud...! Milla: ik hoooooooop dat de koorst weg is of op z'n minst gezakt is Cin: wat fijn dat je 3 keer per dag naar Casper kan! Hoe voelt je wond? (en je darmen?? Die deden bij mij rond dag 3 echt MEGA mega auw....) Kolven: ik ben doorgegaan met kolven. Nu gaat het met ml tegelijk wat Casper krijgt, maar al snel gaat dat omhoog hoor Wat ik erg geruststellend vond was dat ik een voorraad in de vriezer had. Voor als ik er niet was, of voor als de productie een dipje heeft of zelfs toen de productie zo laag was dat ik echt terug moest vallen op de voorraad. Maar...tegenwoordig (2 jaar terug nog niet!) is er een moedermelkbank. Dat is dus een voorraad die ze opbouwen om aan prematuurtjes te kunnen geven als die van hun eigen moeder geen moedermelk kunnen krijgen. Ook nog een overweging waard als jouw productie zo onwijs goed D Jeeejjjjj daarvoor!) door blijft gaan misschien?
@cin als je je niet goed voelt in het ziekenhuis van casper moet je dat inderdaad niet doen.. En gelukkig is ziekenhuis niet zo ver weg!! Hopelijk mag kleine man snel naar jouw toe!!! @schoonouders: korte uitleg is.. schoonmoeder barst in huilen uit en we mogen het nog even aan niemand vertellen.. Dus ben een beetje uit mijn hum vandaag.........
Ow jah kreeg gisteren ook te horen dat Quinn een sterrekijker was, dat wist ik niet eens... en ze kon ook uit mijn medisch dossier halen dat ik als baby een klaplong had bij de geboorte... Wist ik ook niet... ipv SEO krijg ik GUO met 20 weken en wordt er extra naar het hartje van de kleine gekeken.. wat ze bij de vorige zwangerschap niet hebben gedaan..