Ik ben afgelopen zaterdag nog wezen dansen en ik kan het je van harte aanraden meis!!! Maar eh, helemaal niet meer weg geweest het laatste anderhalf jaar? *proost in de lucht en neemt ook een slok....op Tisch haar stap-comeback!*
*PROEST!!!!* Maar eh Toch niet X-Factor...? Tsja, tis weer vrijdag. Ik verveel me dood, TV-gewijs......
Ja tuuuuuuuuuuurlijk wel x-factor. Wat anders? Ik heb echt niks anders te doen helaas Waar was je gaan dansen? Wat voor muziek? Ik ben wel uitgeweest hoor. Concert UB 40 o.a. Het was in paradiso en heel erg leuk! ps: dikke hug voor toast. Heeul lief!
gezellig Tisch Ik vind het mega jammer; maar ik kan niet (salsa)dansen...ziet er altijd zo geweldig uit!!
Heeej Girl wassap? Alles welletjes? hahahah woeei Maarre hoezo kan je niet dansen? Dans je uit de maat of iets?
Zelfs als ik me verveel en er niks anders op is dan de herhaling van de herhaling van Top Gear, zal ik nog NIET naar X-factor kijken. Heb net besloten dat ik een DVD-tje van SATC ga opzetten en dan om 23.00 uur mijn bed in duik. @Dansen: was in Maaspoort in Den Bosch: 70's, 80's, 90's. Was zo'n groot feest, maar niet té druk.... Gezellig en leuke muziek!
Ja Pix, dat wilde ik nog weten: gaat Pixman nog met je mee naar Jamiroqai? Of heb je al iemand anders?
***************************** WAHAHH ik ga stuk. HZOR HZOR! Maar AMEN to SATC! Ook een geweldig idee trouwens.
ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst ben wezen stappen! en dan al niet te spreken over wanneer ik voor t laatst gedronken heb.. haha...
Humor? Tis bittere ernst!!!!:x:x:x Maar dat geweldige idee staat nu aan, dus dames: Toedels! Morgen in het noorden des lands naar zwangere jarigzus! Tot ? Iig maandag!
Ik dans thuis de hele woonkamer rond hoor (op K3 ) maar durf dat in het openbaar niet meer te doen Vroeger deed ik het wel vaak, maar ik ben te stijf ervoor Salsa lijkt me geweldig om te doen...zit vaak te denken aan lessen.