En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Cin, als eerste wat heb je toch een geweldig leuke avatar! Wordt er helemaal blij van!
    Fijn om hier weer van je te lezen al denk ik soms wel dat je wat stoerder doet dan soms gaat, lijf technisch denk ik dan maar ook shocktechnisch! Jullie kleine mannetje is er nu gewoon ineens al!
    En dan fuckie ook nog in ander ziekenhuis :(

Ik vind het een hele knappe beslissing van je dat je hebt besloten niet naar Casper toe te verhuizen omdat je eerste gevoel je al in gaf dat dit ziekenhuis fijner was.

Ik hoop echt onwijs dan kanjerCasper doorgaat met zijn groei en snel herenigd wordt met zijn mama.

Hoe gaat het met Cinman?

@ Milla, jeuj cryo in je buik! Ik wens dat hij of zij daar de komende 8 maanden lekker gaat groeien!
    Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!

@ Lautje, morgen dus thuis met Finn. Hoe gaat het nu verder met jou? En met werken?

@ Tisch, wat een onwijs prachtdochter!

@ Nai, wat een reactie zeg van je schoonouders! Onwijs dikke knuff voor jullie. Vertellen moet toch iets heel leuks zijn en niet zo teleurstellend zijn. Dikke knuff voor jullie!
    Zeker weten dat je moeder een veel leukere reactie zal geven!
    (en gelukkig zijn wij er ook met onze rea's ;) )

@ Natjes, oei je maakt me wel aan schrikken. Nu echt rustiger aan gaan doen hoor! Jullie kindje moet echt nog wel tijdje blijven zitten hoor!

@ Kling, na ja wat is dat nou beetje vragen of je domme vragen mag stellen en ze dan vergeten! Dat is pas dom! :p
    Florin vannacht dus ineens wakker, ach geef haar eens ongelijk! ZE wil haar lieve papa en mama gewoon nog eens extra zien.
    Waar slaapt ze nou trouwens 's nachts?

@ Bow, waar ben je? Mis je!

@ Fem. aha Nikita 'lekker' aan de rel dus, pfffff!

@ Small, ik geloof daar wel in hoor dat je door kunt krijgen, mooi eigenlijk ook wel!

@ Zuurtje, fijn dat je kloppend hartje hebt gezien. Heb je nu wel echo?

@ Milk, je klinkt echt heel goed, heerlijk om te lezen! En kolven gaat goed zeg, jeuj!

@ Klingel, er zit nu ongeveer al paar weken elke dag een huilend Leomeisje bij de brievenbus als postbode is geweest en weer haar speldje er niet bij zit. Ga je daar nog iets aan veranderen? Ik vind het zo sneu voor haar ;) :p :D

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lau, wat lief van je werk dat ze een cadeau hadden :D Wat was het??

Leo: haha...lekker schuldgevoel aanpraten bij Kling :p Zou het helpen?

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oke, spaart IEMAND van jullie die unox-bonnen voor BLOND servies?

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    nope, ik in ieder geval niet

5. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ja ik!

Ik duik via bad mijn bed in, morgen werken (lau-man blijft thuis werken)
    werken op zich oke maar vermoeiend en lijf au aan het eind vd dag.

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mooi...dan kan ik ze dus aan jou kwijt :)

Heb je alleen code's nodig of moet ik de bonnen opsturen? (of langsbrengen :p)

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

misschien uurtje (of 2) eerder naar huis? Samen lekker rustig koken en eten...en hopelijk niet zo'n auwlijf dan.
    Knuf voor Finn!

8. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Bonnen zijn nodig als je wilt afhalen bij V&D.
    Codes als je online wilt bestellen.
    Misschien heb ik er hier ook nog wat voor je liggen lau! Heb je me ff onthouden (heb er een stuk of 30 overgenomen van iemand.. ja, vraag me niet hoe diegene er aan kwam, maargoed..) Maar kweet niet zeker of ik ze nu allemaal gebruikt had of niet...

@ boaz: hoe we aan de naam komen!? euh.. hoezo?!
    neefje van vriendinnetje heet zo en vond dat altijd al leuke naam. Toen kwam ik op ander forum die naam weer tegen en dacht: jaaaa, dat is m!!!

En hoe lau dat weet?! nouja, ik had paar hints gegeven en ze had t natuurlijk allang weer goed geraden. Maar had niets tegen haar gezegd.. Had wel gezegd hoe kindje zou heten als t een meisje was.. maarja, we kregen toch een jongetje ;) :D hahahha...

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    doe dat toch ook eens een keer rustig aan muts! als t niet gaat, ga je morgen eerder naar huis hoor! afgesproken?!

10. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @cin proficiat met de geboorte van Casper.
    ik wens jullie veel liefde en kracht om door deze periode heen te komen.
    wel balen voor je dat casper van je gescheiden werd.
    fijn dat je vanaf afgelopen zaterdag van de ic af bent.

@leo nog proficiat met je verjaardag.

@fem het is te begrijpen dat je van je huishoudelijke hulp af wilt.
    heb inmiddels al contact met haar gehad over
    dat ze niet meer hoeft te komen?

@bowen fijn dat de echo goed was.

@milla ik duim voor je dat de eerste TP mag lukken.

@lautje knuf voor jou en voor finn.

@juud knuf voor joe.

@naiobi mooie echo.

@zuurtje proficiat met je mooie echo.

@me, iui is denk ik goed verlopen.
    ik kon wel merken dat het zondag ochtend was in het zh
    toen we de iui hadden.
    vervangende gyn was ook erg onpersoonlijk.
    en het was ook minder om in de verloskamer de inseminatie te krijgen.

gister wezen bloedprikken.
    dit om te zien als de eisprong goed is verlopen.
    ik kreeg vanmiddag te horen dat het in vergelijking met de vorige keer
    het aan de lage kant is
    en omstreeks de onder grens is..
    baaaaaaaaaal.
    donderdag ochtend kan ik pas me gyn telefonische spreken.
    (dit komt me het beste uit om dan ff te bellen op me werk.)
    en dan kan ik vragen wat de consequenties zijn.

wat betreft kwankje van me man had ik o iets van ik w8 het ff af.
    afgelopen weekend ff wezen ontspannen.
    is me 2de iui mislukt dan maak ik me daar weer zorgen over.

me vorige menstruatie kwam vroeger dan 14 dagen na de iui.
    in het vroegste geval kan ik donderdag ook nog ongi worden.
    dit maakt me toch wel een beetje onzeker.
    vanaf woensdag aaf dan maar broekeloeren.

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @leo: ieks! weet je wat ik laatst al zei- ik weet niet meer waar het teruggevonden op een handige plaats neergelegde speldje is gebleven!
    :)

maar echt niet dat jij leomeisje elke dag onder de brievenbus laat wachten op speldjepost!

;)

:(

toch?

HUIL!

ik zal een ander speldje opsturen! trala! t was de rode toch?
    :D

@natjes: kalm an dus! harde buiken, maar *domme vraag* dat zijn toch andere dingen dan (oefen)weeeeen?
    zagmaar, als in, dat je harde buiken al ' vroeg ' kan hebbenhouden in de zwangerschap?

@ppv: fijn om van je te horen!!!!!
    gek he, op zondag in het ziekenhuis.

wat betreft de waarde van je progesteron- hoe ' laag ' was hij?
    en: schiet je geen bollen daarvoor dan (om op te hogen)?

hebben ze niets gezegd daarover? want indien laag of te laag, kan dat niet alleen een innesteling voorkomen, maar ook een (v)mk veroorzaken.. progesteron is de ' lijm ' voor je beebje zegmaar!

en: kwakje, ik adviseer je wel er volgende x duidelijk naar te vragen.
    want als je meer weet, kan je ook meer meedenken, en dat is soms echt wel nodig helaas :(

als je meer weet en je wilt erover praten weet je me te vinden he!
    ik ben een lopende encyclopedIUI geworden ;)

@unoxbonnen: volgens mij heb ik dr ook nog een paar hier! even kijken, zo ja, fem hebben? of nee wie wou ze ook alweer :(

anders nog iets?
    nee, weet niet meer.

JA

@bow: MP!!!!!!!!!!!!!!!!

so.

slaaplekker!

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Slaaplekker!

Heerlijk gebuideld weer vanavond, als dát niet goed is voor m'n bloeddruk dan weet ik het ook niet meer.

@Leo: Stoerder dan ik ben of me voel? Hm... Misschien als ik hier typ wel maar dat heeft dan ook te maken met dat ik me daarvoor goed moet voelen.
    Er wordt en is echt wel wat af afgejankt hier hoor. Maar we praten veel en verder is er gewoon weinig tijd voor alles behalve Casperbezoek, kolven, eten en slapen...

@Lau: Ik speel liggend, is dat niet ok? :p (Drop eet ik niet en zout zit er geloof ik niet in ziekenhuiseten)

13. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Jeetje Cin, ik zie opeens op hyves dat je al mama bent geworden en heb geen idee wat er allemaal is gebeurt. Maar volgens mij heb je een heftige week achter de rug of misschien al wel langer. Mocht je in PB nog willen vertellen wat er is gebeurt, dan zie ik het wel!
    Gefeliciteerd in ieder geval met de geboorte van jullie zoon Casper!!

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    #834 Giegel, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
    Vorige week heb ik ook weer in het ziekenhuis gezeten met de jongste, maar met uiteindelijk een goede uitslag :D
    Haar hartslag is dankzij de medicatie gezakt tot een vrij normale (voor haar in ieder geval) hartslag! :D

Tijdens de opname ben ik echter zovaak in tranen uitgebarsten dat ze mij hebben gevraagd een gesprek aan te gaan met maatschappelijk werk in het ziekenhuis.
    Uit het eerste gesprek is in ieder geval duidelijk geworden dat ik nog steeds een kinderwens heb die mede wordt 'veroorzaakt' door de ontbrekende babytijd van de jongste. Bij de jongste waren zoveel problemen dat ik niet van de babytijd heb kunnen genieten en dit breekt mij nu op na alles wat we hebben meegemaakt. Normaal de fles geven heb ik bijvoorbeeld gemist en andere fijne babymomenten en bijbehorende moedergevoelens werden overschaduwt door het ziek zijn.
    Ik zal dit een plekje moeten geven voordat ik de kinderwens kan afsluiten........

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf voor jou gieg zx

16. natjes

natjes Niet meer actief

@klingvraag. Heb combi van continue harde buiken, kramp in buik en rug. Kan beginnende weeen activiteit zijn. Dus nu echt paar standen rustiger aan doen!

@mil, hoop zo dat je cryo mag blijven zitten! Duim voor je!

@zuur, fijn dat echo goed was! Toch weer hele geruststelling!

@ppver, hoop dat het komende week een nod voor je blijft meid!

@nu, nog even proberen te slapen. Lag al om 7 uur te pitten dus als ik mijn rust niet meer pak dan weet ik het ook niet meer!

17. natjes

natjes Niet meer actief

hmmm... Ga zo toch maar vk weer bellen. Sinds gisteravond knalgele ontlasting wat maar niet wil stoppen. Kan wijzen op iets met de gal of lever. Verklaart ook wel de aanhoudende buikpijn en krampen! Zucht...

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: Hoe laat kun je bellen?

@ego: Casper heeft het goed gedaan vannacht, weer 2 uurtjes van de cpap afgeweest en niet gedipt dus ik hoop dat ze dat gaan uitbreiden vandaag.
    Zelf ook voor 't eerst weer eens een uur of 5 achter elkaar geslapen. Er lag hier tegenover op de gang een huilbaby met ouders die het nodig vonden om met de deur open te slapen en die zijn gisteren naar huis gegaan. Hoera!

@Gieg: Eindelijk medicijnen die aanslaan!! Super. En een dikke knuf voor het gemis :(

19. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: oh wat vervelend van die huilbaby zeg! Fijn dat hun ieder geval naar huis zijn zodat jij je slaap kunt pakken!

@bellen: kan eigenlijk elk moment bellen..maar wacht even tot uurtje of 10 als kleine weer in bed ligt. Kan dan wat makkelijker bellen dan dat ie om me heen aan het springen is!

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, wta goed zeg al zonder c-pap en geen dip, wat een kanjer is jullie Casper toch

@ Natjes, ik zou niet wachten tot 10.00....... beter nu bellen voor iets wat onbenulligs blijkt, dan iets wat heel ernstig en te laat

@ Giegje, dikke knuf lieverd, jullie hebben al zoveel mee gemaakt. ik hopop dat het lukt het een plaatsje tegeven.

Deel Deze Pagina