En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Zo goed als niet eten, als ze ergens n hap vanheft genomen hoeft ze al niet meer of word misselijk.
    Dus ik dacht al dat ze zwanger was :) volgens haar zw test niet. (had ik der cadeau gedaan, heb de hele week al gevoel dat ze zwanger is)
    Maar ze is nu al ruim 2.4 jaar niet ongi geweest en had gister voor het eerst iets roze..... (kan ook innestelbloeding zijn :D)

2. natjes

natjes Niet meer actief

Wel beetje spannend dus of ze wel of niet zwanger is! En 2,4 jaar niet ongi? Hoe krijgt ze dat dan voor elkaar?

3. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Jeetje, ik word nog eens een echte goede mama, huisvrouw, werkneemster, zelfstandige onderneemster en oké alleen partner wil nog niet zo lukken.

Vanochtend om 6.30 uur opgestaan (na alwéér het zoveelste gemopper tussen arjan en mij), de hoezen van de bank zitten al in de wasmachine (3 machines voor 1 bank :$) en deel 1 van de gewassen hoezen alweer in de droger. De badkamer is alweer schoon, de eerste manden was liggen al in de kast.
    Sanne ligt gevoed en schoon in de box te kirren en te spelen. Zo komt de poetshulp, dan gaat Sanne lekker naar oma en dan kan ik even samen met poetshulp het huis onder handen nemen. Tevens even de salon in orde maken, want vanavond klant voor nagels (sinds 1 feb. officieel ingeschreven bij de KvK) en om 11.30 uur naar het werk.

Ga ik het ooit nog eens leren? Zou het? Zou het?;)

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Zwangerschap en nu ruim 1.5 jr bv
    Ik vind het wel spannend ja, zelf geloofd ze der niet meer in... maarja als ze nu ongi word kan ze wel weer echt proberen.

5. natjes

natjes Niet meer actief

@miranke: wowww!! Dat klinkt wel heel erg goed zeg! mmm denk dat ik maar wacht tot natjesman terug is...kan hij helpen. Heb hier pas 1 was erin zitten... Ligt nog bult op bed om opgevouwen te worden... Moeten er nog 4 gedraaid worden... caviakooi verschonen, kattenbak verschonen, stofzuigen, dweilen, doekje over alles...

Go ben blij dat ie al straks terug komt van werk :):D

@small: afwachten dus!

6. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    hahaha, doe mij ook zo'n vent!!! Die van mij weigert

Spannend small!

7. natjes

natjes Niet meer actief

Weigeren wordt niet getolereerd hier. Is ook zijn huis, zijn was, zijn spullen.

En mocht ie niet willen? Dan doe ik ook zijn was niet etc... Dan gaan we gemeen doen ook!

So!

Neemt niet weg dat ik hem wel met regelmaat achter de vodden moet zitten hoor. Uiteindelijk doet ie het dan wel!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Mirnake, wow zeg. En ingeschreven bij KvK, super

9. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Dat argument heb ik ook al eens gebruikt, maar werkt niet.
    De was naast zijn kant van het bed stapelt zich dan enorm op en ik begin me weer te ergeren en doe het alsnog. Idem dito met huishouden. Hij ziet het niet, of wil het niet zien. Slapen 's avonds op de bank is belangrijker, vindt hij!

10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Ja, nu eindelijk alles officieel! Toch wel safe gevoel en in mijn geval alleen maar voordelig!

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Mijne moet wel, in ieder geval:
    Stofzuigen (lukt mij niet ivm FM)
    soms dweilen
    prullenbaken legen
    opruimen
    kattebak

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik kom hier nog even op terug, omdat mij gevraagd wordt of ik mijn blog hier ook neerzet. Ik wil even proberen uit te leggen waarom ik mijn blog geschreven heb en wil de eventuele suggestie ontkrachten dat ik op een ander medium, stiekem, over het forum ben gaan praten.

Mijn blog is MIJN plekje waar ik praat over mijn depressie, mijn therapie, mijn problemen en mijn verdiet. Het is een uitlaatklep waar ik persoonlijke dingen kwijt kan over mijn schematherapie en de inzichten en het verdiet die daarbij komen kijken. Dit specifieke blog ging dus ook mijn therapiesessie van gisteren. In die sessie heb ik besloten dat ik het voorval in de bus wilde bespreken, omdat het kennelijk veel vat op me had. Met mijn therapeut hebben we het voorval naast mijn schema's gelegd en daaruit werd één en ander duidelijk. Het bus-voorval was voor mij toen, en in mijn blog, uiteindelijk niet meer dan een illustratie van schemagericht gedrag en hoe IK me daarbij en daardoor voelde. Het blog is dus niet aan de bus gericht.

Ik heb de URL van dit forum niet genoemd, ik heb de naam van ons clubje niet genoemd, ik noem geen namen en ik refereer naar niemand specifiek. Ik heb zelfs de inhoud van de 'discussie' niet weergegeven, slechts globaal aangehaald.

Iedereen die dat anders interpreteert mag dat, maar dit is dus wat ik er mee bedoelde. Het is een blog over mij en ik kies zorgvuldig wie er recht heeft dat te lezen. Zodoende kwam Leonie er niet 'per ongeluk' langs. Maar alle busmeiden die mijn hyves-vriendinnen zijn (bijna iedereen) mag het lezen. Omdat het forum ter illustratie is gebruikt, en omdat ik dinsdag meldde dat de discussie op mij diepe indruk maakte, richtte ik enkel dit stukje aan jullie:

Aan de meiden van het forum: dit is dus wat me dwarszat, en dus misschien niet eens de hele discussie zelf. Ik heb er zo om gehuild, de afgelopen dagen, maar vooral vanmorgen, dat mijn therapeut meteen zei dat ik met dat gevoel iets moest. De emotie was zo diep en echt, maar kan dus eigenlijk worden herleid naar mijn vroegere jeugd.

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    #973 Smallville, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
    Lieve Juud,
    dikke knuffffff

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En ik wil er dan even op wijzen dat ik op geen enkele wijze ooit iets gezegd heb in deze discussie over jouw emotionele uitbarsting.

In mijn ogen is de discussie begonnen toen ik Milla confronteerde met mijn mening dat ik het niet zo relevant meer vind om steeds te refereren aan de wens voor 1e vs. wens voor 2e. Iedereen weet ieders standpunt daarin. Ik zei dus dat ik het niet meer relevant vond of niet meer nodig dat we daarover weer begonnen. Daaruit is onnodig opgemaakt dat je hier niet meer mag zeggen wat je wilt. Dat is totaal niet wat ik bedoelde.

Als ik zeg dat ik bepaalde dingen niet relevant vind op een bepaald moment in dit forum, is dat mijn mening. Ik vind dat iedereen daarover mag vallen en tegenin mag gaan, maar ik vind het jammer dat er onnodig en onterecht uit werd afgeleid dat mensen niet meer alles mogen zeggen hier.

En nu hou ik er echt over op, verdwijn letterlijk even, want ik ga pakken voor een lang weekend CP vanaf morgen. Vanmiddag nog een verjaardag van het zoontje van een vriendin. Hij wordt 1 jaar!

@Small: leuk dat MM zo leuk was voor Marije!
    @Miranke: leuk zeg, bij KVK sinds dinsdag! Succes!
    @Cin: wat een domper van gisteren. En ook wel erg slordig van die FV. Knuff voor jullie!

@all: dikke knuff en tot na het weekend!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieve Small dank, maar ook dank dat je je tekst verwijdert, want het haalt toch mijn inhoud van het blog aan en dat wil ik niet!

Ook knuff aan jou natuurlijk, voor de herkenning....

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    #976 Smallville, 3 feb 2011
    Laatst bewerkt: 3 feb 2011
    jingle bells, jingle bells

(sorry, zit in mijn hoofd)

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Veel plezier in CP, geniet lekker

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Zuurtje, ik mis je waar ben je?

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, Smallman was nog jalours dat we Mieke/Mega Mindy van zo dichtbij hadden gezien (3-4 meter)
    Ik nog gezegd, en Toby...:
    hij:nou gelukkig zat er nog 3 meter tussen, hihihi

Gister weer Q-time gehad sinds... ongeveer 3 mnd denk ik

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    tjee, wat ben ik alleenig hier

Deel Deze Pagina