En de Augustusbus rijdt verder deel 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Even kort, want ik moet mijn dressoir/commode gaan gronden voordat de kinders van school moeten worden gehaald;

Fem; ik was een keer bij de ha en vertelde hem dat ik niet zo gortig was met zetpillen e.d. Hij begreep er werkelijk niets van. Hij zei mij dat als je ze alleen gebruikt als je kind niet lekker is (heb ook wel eens een verhaal gehoord nl van iemand die kind iedere avond zetpil gaf om lekker te slapen ;)) er helemaal niets aan de hand is. De woorden; je hebt toch liever dat je kleine lekker met zetpil speelt dan zonder zetpil op de bank lig te dweilen, deden het hem :D. Dus m.i....lekker pilletje in de poepert!

Zuurtje; wat fijn dat het bloeden gestopt is! Je bent idd wel heel vlot zeg met babyspullen...leuk hoor, je hebt er nu de tijd voor. Gave kinderwagen trouwens!
    Wij hebben afgelopen een tweelingwagen gekocht op mp....hij staat nog steeds in de kamer :), Britt vindt het helemaal geweldig en wil er steeds inzitten.

Cin; tjee meis, wat een teleurstelling...bah! Hopelijk morgen om deze tijd heel andere berichten. En ik snap je stampmok over bv volkomen!

slechte moeders; oeps....ik voldoe aan heeel veeel criteria :D

Juud; fijn weekend in CP

Blijmeisje; bevallen!? Gefeliciteerd!!

Miranke; heerlijk he, als huishouden lekker loopt! Geeft zo'n lekker opgeruimd gevoel in je hoofd!

Dit is wat is blijven hangen.....nu gaak als de bliksem mijn blik verf opentrekken.

Tot later!

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Zuurtje, leuk dat jullie zo vlot al aankopen aan het doen zijn en leuke wagen! Ik durfde dat echt niet hoor om als zwangerschap zo pril is al zulke grote aankopen te doen.
    Fijn dat bloeden gestopt is!

@ Natjes, hoe gaat het nu met jou? Minder krampen en zo?

@ Nai, weekend komt er aan dus ga je het nu bijna vertellen en krijg je naar alle waarschijnlijkheid wel leuke reacties! Jeuj!

@ Small, Jeuj voor Q-time! Fijn dat het nu beter tussen jullie gaat!

@ Fem, ahhh dikke beterschapsknuffel voor ziekNikita! Ik gebruik overdag soms PCM, gebruik meer voor de nachten. Maar als jij denkt dat ze met PCM wel even zou kunnen slapen zou ik er wel eentje geven. Rust is ook erg nodig om aan te sterken

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Pip, grond ze! Leuk dat je er weer wat vaker even bent!

@ Miranke, so wat een actieve ochtend heb jij al achter de rug zeg! Leuk dat je nu officieel ingeschreven bent bij kvk!
    Maar let je wel op dat je op jezelf let, 2 banen kan wel erg heavy zijn. Of deed je eigenlijk toch altijd al?

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    zucht............ heb trek in chocola

5. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Er moet me toch even iets van het hart. Ten eerste juud vind ik het jouw recht op je hyves pagina te schrijven wat je wilt, ook al kan ik me voorstellen dat sommigen zich aangesproken voelen. Ik heb daar zelf geen last van.

Maar ik wordt er wel heel erg verdrietig van dat naar aanleiding van mijn opmerking zoveel gedoe ontstaat. Niet in de minste plaats omdat ik met iedereen met iedere zs en baby heb meegeleefd. Terwijl ik zelf alleen maar pijn en verdriet voel bij al het blijde nieuws gun ik het een ander enorm. En wanneer ik dan een keer zeg dat het ook een kunst is te kijken naar wat er wel is ipv naar wat er niet is omdat jullie tenslotte al mama zijn, ook al is het dan misschien van een kindje, dan is het not done dat ik zoiets zeg.

Eerlijk gezegd had ik gedacht dat ik wel wat meer begrip zou krijgen. Ik weet dat er behalve ppver niemand meer is hier die weet hoe leeg en verdrietig het voelt. En daar ben ik dan ook alleen maar blij om. Maar ik blijf bij mijn opmerking, omdat ik serieus denk dat je het glas halfvol moet proberen te zien. Ook al is dat soms moeilijk. Zelfs ik probeer dat.

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ben erg benieuwd naar de bevallingsverhalen,
    tuurlijk van onze Cin maar ook van Blijmeisje die is bevallen op de gang!

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik hoop trouwens dat mijn cryo van tropische temperaturen houdt.. Tot vanochtend heb ik koorts gehad, echt hoog. Nu begint het eindelijk een beetje te zakken. Gelukkig.. Ben er helemaal klaar mee..

@Cin: wat een enorme domper gisteren zeg... Dikke knuffel voor jou!

@fem: wij gaven de kindjes van millman wel zetpil bij hoge koorts. Ook op advies van de dokter. Het is wat veiliger en ze voelen zich ook minder ellendig. Heb het zelf ook maar eens uitgeprobeerd afgelopen dagen en het werkt echt erg verlichtend. En nog een voordeel: je kunt ze niet uitkotsen..

@juud: veel plezier in cp!

@zuurtje: jeetje.. Dat je dat al durft, al die babyspullen kopen.. Maar als het voor jou goed voelt.. Lekker ervan genieten dan!

@kling: waar ben jij..?

@ de rest allemaal weer kwijt maar dikke knuf voor iedereen

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Milla als je cryo tegen extreem kou bestand is dan vast en zeker ook tegen jouw hete temperaturen :D
    dit is gewoon een plakkerd!!!!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mill; ik snap jouw verhaal over het glas halfvol zien heel goed! Daar sta ik ook achter!

Tropische temperaturen zijn ook gewoon veel fijner, zeg nou zelf :) Jouw cryo zit te genieten joh :D

Nikita leeft ook in tropische temperaturen, 39,7
    Even een zetpil gedaan en ze heeft zowaar een halve boterham op. Ze gaf net aan pijn te hebben...dus ik vraag "waar?"
    Stopt ze d'r vingers in haar mond. Dus ik zeg" oh je kiezen doen pijn...auw tanden?"
    Haar reactie: "ja tande auw ja...kusje over!" en ze doet haar mond wagenwijd open :D haha Dat gaat lastig hoor :p

Miran: gefeli met salon!!

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Fem, aaaah, komt er tand/kies door, misschien dentinox erop?
    maar wat is ze toch een moppie, al zo goed aangeven waar er pijn is

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Waren er nog meer mensen die unox-blond-codes voor me hebben????

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Wattes? BM bevallen op de gang?! Dat verhaal wil ik ook wel eens lezen ja!
    Mijn bevallingsverhaal? Ehm, oh ja... dat moet ook nog een keer hè?

Mijn zh-verblijf zit er in ieder geval op. Casper komt vandaag niet naar dit zh en ik ben het wel een beetje zat. Van de gyn mag ik vertrekken dus vanavond slaap ik heerlijk in m'n eigen bedje.
    Casper doet het verder prima, maar ze zijn de cpap nog aan het afbouwen en willen hem nog niet laten gaan. Vind ik ook wel prima eigenlijk, het is ook niks waard als hij straks weer terug moet omdat ze té snel zijn gegaan.
    Verder bij de cardioloog geweest en behalve de verhoogde bloeddruk heeft die niks kunnen vinden. Ze begon wel over medicijnen die niet samen kunnen met bv... Heb er niet direct op gereageerd maar dat kunnen ze op hun buik schrijven!
    Laat ze me maar een voorschrift geven voor yoga en een dieet :p

@Silvia: Wat een geweldige logica over Milla-emmy, daar is geen speld tussen te krijgen! :D

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    vinden jullie dat snel dat ik alles in orde wil hebben

ik kan er niet tegen om alles op het laatste nippertje te moeten regelen

kamertje zal binnen 3 weken nog niet klaar zijn hoor
    ik wil eerst weten of het een zoon of dochter wordt
    we hebben maar 2 slaapkamers voor de kinderen dus moeten we zien wie welke kamer krijgt
    er is een grote en een kleine kamer
    zoon ligt voorlopig op de kleine kamer en dochter nog steeds bij ons
    als we weten wat het wordt krijgt ieder definitief zijn/ haar kamer

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    milla beterschap en hopelijk is de koorts vlug weg

cin fijn dat je vanavond weer in je eigen bedje kan liggen
    niets ligt zo fijn als je eigen bed
    hopelijk mag casper binnenkort ook naar huis toe

smalletje en heb je chocola gegeten of heb je er geen in huis

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    fem als de kids hier koorts hebben krijgen ze er toch iets voor (hier siroop want een zetpil blijft niet zitten want die duwen ze er weer uit door naar het toilet te gaan, zo slim zijn ze dan)

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha, ja hier spugen ze juist drankje weer uit.
    dus hier een billenschudritueel :D

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ga de kids halen

tot later

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lieve Cin, heel fijn dat je naar huis kan gaan :)
    Alhoewel het behoorlijk slikken is als je een leeg babykamertje ziet, is het toch ook wel prettig om in je eigen douche en eigen bed te kunnen zijn...
    Hopelijk volgt Casper ook snel over een paar weekjes.

Er zijn bloeddruk verlagende medicijnen die je ook samen met BV mag nemen....tenminste, ik heb allerlei pillen gehad toen.
    Maar, je yoga en dieet plan zijn natuurlijk nooit slecht :D

Hele dikke knuf!!!

Mag je ze altijd bellen om te vragen hoe het met casper gaat? Gewoon doen ook hoor!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Cin op naar je eigen huisje en bedje.
    Ik denk dat je dan meer tot rust komt en veel meer energie hebt om vaak naar Casper toe te gaan ( ook als je geen energie hebt ga je er naartoe natuurlijk maar je snapt me vast wel ;))
    Ga je wel goed op jezelf letten...het is niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt dus,niemand zal het je kwalijk nemen als je je rust neemt en al je energie alleen naar Cinman en Casper gaat.

heel veel strekte voor thuis en heel veel buidel en geniet plezier bij Casper :D

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, je mag al naar huis, fijn in je eigen bedje en wanneer je kan naar Casper toe :)
    Ik ging toen met Marije ook vaal daar kolven, moppie kijken en voeding regelen in 1 (en een goede kolf daar)
    Nog even en hij mag mee naar huis, ik duim dat de dagsnel komt.
    Je zult zien, opeens een groeispurt, goed ademen en goed eten en dan mag ie zomaar in eens mee naar huis.
    *knuf*

Deel Deze Pagina