Lieve Cin, hoop dat je goed en lekker thuis aan bent gekomen. Ik kan me voorstellen dat de rust van thuis en je eigen bed je goed zullen doen. Hoe lang rijden wonen jullie eigenlijk van het ziekenhuis af? Ik snap je gedachten dat het eigenlijk beter is dat ze heel voorzichtig met Casper zijn en hem nu dus langer aan de cpap laten maar pffff moet toch teleurstelling zijn aangezien je gister toch lange tijd hebt gedacht dat hij vannacht 1 nachtje met jou samen onder 1 dak zou zijn. Dikke knuffel voor jou, ook voor wat Fem schreef nog een leeg babykamertje.
Lieve bussinnen! Ik las hier en in het babyrinth ook van jullie allerlei lieve felicitaties. Dank jullie wel.. Mijn (flitsende) bevallingsverhaal heb ik in het babyrinth geschreven. Omdat sommigen er hier naar vroegen zet ik hier ook even heel brutaal de link neer: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/243818-klingel-babyrinth-deel3-206.html Het is wel een beetje een lang verhaal stel je voor als ik er gewoon 12 uur over had gedaan!
jeetje blijmeisje!! pff.. wat een snelle bevalling zeg! Een gedeelte ervan herken ik helemaal, dat lijkt mijn 2e bevalling wel! Maf he, als het ineens zoooo snel gaat en je kindje er daar dan ineens is! Gaat t verder goed met jou? Met Mats? En de rest van fam?
gots. so praat de bus 10 paginas in 1 maand- zo 100 in 1 week! anyWEE: vanaf pagina 88 maar eerst het belangrijkste: @cin: JEEJ je bent fijn thuis! en casper gaat hopelijk morgen verhuizen. zoals we net al bespraken- ik heb ongeveer 293472497 vragen (kan 1 of 2 minder of meer zijn***********) en die ga ik je later allemaal stellen. voor nu: hoe voel je je. als mama! en: moet zo moeilijk zijn, naast prachtig, zo plotseling en heavy. goed te weten dat je erover praat en jankt! en ook knuf voor cinman, ben ook trots op hem! maar het meeste trots op............. casper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @miranke: wat leuk dat je weer eens voorbij komt waaien! hihih, sanne dus qua omvang groter dan qua lengte? goed teken! @maat: ik gok er maar op dat florine in de zomer, junijuli, in 74 zit zou dat wel zo zijn? weet niemand, i know! @miranke: wat ontzettend klote dat je ' niets ' voelt bij arjan huil. maar- verstand zegt dus wel, samen blijven, en ervoor gaan? daarover: ga je er echt voor? als in: actief ' werken aan relatie ' (stomme teherm :x) zou je dat willen? of is het meer, nu ' gedogen ' zegmaar? ik wens je, jullie, een fijn warm teamwork, ook voor sanne! hoop dat het beter wordt.. huishouden ook een strijdpunt, mok. maar zou dat ook niet beter gaan als liefde beter? kip-ei? stel ik teveel vragen? ja he! @fem: arme nikita! al wat opgeknapt? @rem: florine kwam (stomme teherm :x) tot afgelopen regelsprongweek ongeveer als volgt: 0700 1000 1300 1600 1900 2200 maar toen ging ze opeens de 2200 dumpen, om snachts gezellig te komen. dat doet ze nu een week. en dat terwijl ze sinds kerst (al) doorsliep! afgelopen week geen pamper op te trekken, maar gemiddeld: 0400 0700 dan soms wel om de 2.5 uur en dan 2000 laatste en coma. moet wel zeggen dat ik nu ook even niet meer weet hoe wat hoor. ik leg haar heel makkelijk, en vast heel snel aan, ook als ze nog niet echt honger heeft. ik vertrouw erop (nyn! blijmeis! zus! andere dinnen!) dat als je met haar mee gaat, ze het wel weer zelf goed regelt.. en tot die tijd vind ik- schrik niet- die nachtvoedingen ook best wel intiemgezelli weer. .. en vermoeiend! :x @prenataldoos: ik laat m lekker staan dan, totdat ik ooit weer eens bij prena kom. wie weet mag ik m ook na 4.2 innen @fem: heheheh lekker kotsverhaal! zaten er geen dooie muizen en vogels in? is hier echt SO 2011 @nai: boerenkool gelukt? @alice: proest, denk niet dat ik rijstebloem door tit kan gooien maar misschien zelf gewoon eens wat vetter zwaarder eten zou melk dan ook vetterzwaarder worden ach, mn milkshake is slagroom volgens mij, ze groeit als een.... TIET! wat leuk dat je jezelf gaat omscholen! echt kappersopleiding? ha! en hoest verder? heb trouwens een houten babygym gevonden! florine kan nog niet bij die dingetjes ******* maar vindt t al wel mateloos interesting! @juud: noemt siem femke sesje? hihi! @vakantie: gewoon gaan, zeker, ik maak geloof ik ook de denkfout dat ik me voorstel dat we met de florine van NU gaan straks mag ze ook veel langer maxicosyen natuurlijk! en en! @lau: vraag jij waar blijmeis is bevallen? OP DE GANG! PIESSSS! @slechte mamas: welja seg! ik maak me nog nergens schuldig aan vrees ik. saai he. komt vanzelf als ik, of vooral ZIJ, ouder word(t)! trouwens, ik zag wel in dat nieuwe topic ' sex met kind op de kamer ' wat dacht je van ' sex met kind in zelfde bed ' SO nu jullie weer!!!!!!!! *schrijft zich in bij topic ' nog slechtere mamas ' @blog juud: ben t eens met dat dat je eigen plekje is. wel vind ik het zo zonde dat een misverstand aanleiding is tot zoveel paniek, irritatie, zelfs verdriet. en ik vind ook dat bepaalde dingen niet uit t oog, dus gesprek moeten worden verloren. en dan heb ik het dus over het feit dat mila nog immer vecht voor dat eerste kindje. die eerste zwangerschap. we moeten niet vergeten dat het enige doel van ons ooit, en dus de enige reden waarom we elkaar kennen was: zwanger en mama worden. ik weet dat het heel pijnlijk is, te denken dat je in zon groep ' overblijft ' en hoeveel pijn de (diepe) MMM doet. ondanks alle andere heel erge pijnen, vind ik dat we dit niet moeten vergeten. misschien wel soms iets bewuster moeten onthouden. gewoon omdat we op zwangerschapspagina zitten met elkaar... niets hoeft met elkaar vergeleken te worden, daar word ik ook een beetje moe van. wat mij betreft ligt iemand een maand te huilen omdat haar wandelende tak een teen heeft verstuikt. terwijl een ander na een week ' al ' is bekomen van iets ' veel ergers ' , ik wil t allemaal weten. ik denk dat ' we ' (ik generaliseer maar even uit veiligheidsoverwegingen) eens even wat minder voor de ander moeten denken, onzeker moeten zijn, en vooral moeten (het is een keuze! sorry!) proberen te relativeren. SO! lekker streng he van de klingel. en ik meen t ook nog! so. @natjes: lekker, nieuwe oto met genoeg spees! maar waarom in het lichtgrijs inderdaad? @small: leuk dat mega mandy (of hoe heet dat doosje?) leuk was! @miranke: ik kijk er erg van op dat jij zegt, dat je hier minder komt omdat je ervaart dat mensen op hun gedachten worden veroordeeld? dat vraag ik oprecht verbaasd. wanneer heb jij ervaren dat men je een zeikerd vond ofzo? ik ben echt verrast eigenlijk. want ik dacht dat ' we ' allemaal meeleefden? vraag ik gewoon echt verbaasd hoor. maar misschien ook niet meer zo interessant. ik lees bij van 2 dagen en hier komt vast meer over straks, dus ik zal t wel zien zo? @aha, de discussie: volgens mij draaien we een beetje rondjes. heel vaak zeggen dat alles gezegd mag worden bewijst eigenlijk dat het toch niet zo is altijd ik wou dat we allemaal wat dat betreft wat meer italiaans bloed hadden (en lau zelf wat minder ******** PIES!) in mijn ' echte vriendinnengroep ' gaan de zwartgehumorde, grofste opmerkingen heen en weer. altijd met dikke liefde. maar ja, das toch een verschil. we zijn eerder familie: die kies je niet helemaal! hehehe. @cin: PIESSSSSS niet in hetzelfde ziekenhuis willen liggen als je kind! das nu precies wat ik bedoelde met zwartehumor(ZOR) @miranke: so! lekkere huishouddoos! @smallie: jeetje, zus nooit laten checken van nooit ongi? @miranke: KvK hoera @bow: ja waar ben je, joh! @zuurtje: jeetje ik vind dat (rode)bloedverlies toch echt wel een beetje eng hoor.. @zuurtje: kinderwagen? wow wat snel.. of niet? directe vraag maar, ben je niet bang dat het mis kan gaan? durf je dit allemaal al te bestellen dus? @fem: ik zou een zetpil geven.. maar je weet- ik ben nogal oplossingsgericht ahem! @fem: goeso van schoonmaakster! @pip: hoes verven geworden? @mil: ik denk ook zo over dit onderwerp. helemaal. en verder: ik duim onwijs! raar en eng en gek en opwindend idee he, zo die 1e dagen dat je WEET dat je een bevrucht mila-ei door milamanzaad hebt! wauw.. DUIMMMMMMMMMMM *knuffel!* @mila: hier ben ik! was gisteren busmoe, en vandaag moe van florine (niet te verwarren van florinemoe ) dus samen gehaard, gebankt, gebabygymd, en en en. nu ben ik er weer even! @cin: goeso, eigenwijs zijn hoor! en helemaal je eigen gevoel volgen. nou ja een beetje verstand van de artsen dan! ik wil je verhalen onwijs graag horen (en jullie SIEN!) maar ik wacht geduldig af. nog 1 dag. ohnee wel langer smak! @ ik ben er gewoon!! kijken of dit in 1 bericht past, zal wel weer niet ga meteen douchen en duik de wieg in hoor. tot later! SMAK!
Jullie zijn schatten, had ik dat al gezegd? Ben heerlijk thuis, al was er wel even slikmoment (lees:jankbui) bij het thuiskomen. We missen ons kleine ventje heel hard ineens, dat was in het zh (waar Cinman trouwens gewoon bij mij kon slapen) toch anders. Maar: hij is van de cpap af en als hij de nacht zo goed door komt dan verhuist hij morgen weer. Zó stom: dan hoor je dat hij mag verhuizen en dan denk je "nu al?" en ben je bang dat het te vroeg is Blij dus, maar ook angstig... Zo is het dus om mama te zijn
liefcin! wat goed nieuws van cpap, maar brrr, ja help, eigenlijk wil je ook niets veranderen als het zo goed gaat he? en brrr ja, je valt zo in een nieuwe wereld van nieuwe angsten. jij helemaal.. maar weet je, je klinkt echt zo dapper. is de 2397e keer dat ik dat opmerk, en zeg maar ik weet dat je ook jankt en genoeg ontlaadt! hoop zo dat nacht goed gaat voor lieve kleine casper, en dat je hem morgen weer lekker mag knuffelen. pas je goed op jezelf, en elkaar? casper is al een week, en nog maar een week, het lijkt wel een eeuw geleden sinds je nog zwanger was of niet! wat een week. wat een wonder. dikke kus schatje!
Kling..fijn je even te horen Gewoon.... Cin: heel hard huilen is heel normaal en ook wel heel goed hoor! Gewoon laten gaan die tranen! Het is ook echt helemaal niet leuk dat jij wel thuis bent en Casper niet...zo had je het helemaal niet in gedachten! Maar die kleine vent van jullie is een vechter Het heen en weer in emoties (verhuizen: jeej wat goed! Oh wat eng!) is heel zwaar... Hopelijk kan je wel een beetje slapen vanavond, dikke knuf!
Lieve kling, heb echt even een zakdoekje vol moeten snotteren en daar ga ik je nog voor bedanken ook Thanks voor je lieve woordjes. Jeetje Cin, kan me je traantjes heel goed voorstellen. Want hoewel je naar mijn idee heel erg in het oog probeert te houden dat alles goed komt met Casper en dat de situatie echt maar tijdelijk is, hadden jullie je dit zo anders voorgesteld.. Zal morgenochtend toch gek zijn wakker te worden met een leeg kamertje... Maar.... Het einde is in zicht! Ng even volhouden lieverd, rust de nachtjes die je nu nog zonder Casper door moet brengen goed uit, want straks komt er een tijd dat je enorm naar een nacht doorslapen gaat verlangen. Casper boft met zo'n sterke mama!
Als er nu iemand zo vriendelijk wil zijn voor komende nacht mijn hoedend over te nemen, kan ik voor het eerst in 4 dagen ook een nachtje slapen... Niet allemaal tegelijk.... Dank u!
@Milla: Normaal gesproken zou ik zeggen 'doe mij maar een nachtje', maar een na een ks hoest het niet zo lekker @poetsvrouwen: Fem ik weet nu pas hoe je je voelt! Zit voor het eerst van m'n leven te wachten op een schoonmaakster en heb het nu al gehad omdat ze tien minuten te laat is @Casper: Hij heeft het goed gedaan vannacht! Waarschijnlijk gaat de verhuizing dus door, maar ik geloof het pas als hij er ook echt ligt. @slapen: Ik slaap gek genoeg prima, of zou ik gewoon zo moe zijn dat ik geen tijd heb om te piekeren voordat ik in slaap val?
@ Klingeltje, ha ha ha, we hadden je al gemist en krijgen nu een mega reactie Geheel eens met je stukje: niets hoeft met elkaar vergeleken te worden, daar word ik ook een beetje moe van. wat mij betreft ligt iemand een maand te huilen omdat haar wandelende tak een teen heeft verstuikt. terwijl een ander na een week ' al ' is bekomen van iets ' veel ergers ' , ik wil t allemaal weten. Ik ben zo nieuwsgieriug, ik wil het echt allemaal weten. Zusje niet laten checken, nee vond ze niet nodig, je hoort heel vaak dat ongi uitblijft als je bv geeft. Jij heerlijk met Florine gebaby gymt en ge oepnhaard, klinkt heeeeeerlijk @ Cin, hele dikke knuf Lieverd, en die Casper-kanjer van jullie van cpap af, wowwie. En ik herken je gevoel hoor, ik was zo verbaasd dat ze opeens mee mocht naar huis, heh, nu al, maar ik weet nog niet eens wat ik moet doen.... Komt allemaal goed. Ik duim hoor dat moppie vandaag over mag, nogmaals wat een kanjer heh *trots* @ Milla, en heb je beetje geslapen, anders hoed ik vanavond wel. *smak*
nope, ik slaap altijd... zou niet weten wanneer ik niet kan slapen.. haha... goedemorgen trouwens! @ kling: jemig, wat dacht je: ik haal de schade ff in Florine doet t toch super netjes (had je toch gezegd, vertrouw op je kindje, komt altijd goed! Nouja, bijna altijd dan.... ) En die periodes zul je toch blijven houden, dat ze ineens s nachts weer komen. Of gigantisch hun hele ritme door elkaar gooien en je denkt: ik had net een beetje ritme te pakken.. haha... @ cin: wat fijn dat casper gaat verhuizen! Ja, idd eerst zien, dan geloven. Maar het klinkt iig positief! Ben benieuwd.. Je laat t weten he! @ euh... @ euh.. volgens mij heeft er eentje naast me gepoept.. blegh! @ nikki: heeft de waterpokken! Eergister al 'raar' plekje en nu zit ze onder de stipjes.. hihi.. @ boaz: vanacht weer vaak gekomen, luier vanmorgen bommetjevol.. hihi.. die drinkt iig wel voldoende dus.. @ vrienden: hebben beeb gekregen gister nacht. Zijn nog in het ziekenhuis. Kindje aan de sonde en mam's knapt weer aardig op... en nu verschonenn....
Waarom aan de sonde Rem? Waterpokken ja? Beter zo vroeg dan later toch? Mijn buurjongetje heeft ook waterpokken en ik had normaal nikita er bij gezet..maar omdat ze volgende week jarig is wacht ik even... Mogen kindjes nog wel naar het KDV als ze waterpokken hebben? (ze heeft het daar waarschijnlijk ook opgepikt zeker) En Cin: is ze nog gekomen? 10 minuten te laat was hier standaard...ik heb een paar keer gewoon uren zitten wachten. Maar, met deze nieuwe hoop ik dat het niet meer zo gaat! Straks lekker buidelen? Soms na een verhuizing kan dat even niet (een dag) omdat ze al zoveel hebben meegemaakt dan...dus schrik niet als ze zeggen dat je niet mag buidelen! Dikke knuffffff Zo, uurtje sport zit er weer op. Even bellen met kdv hoe het gaat met nikita.. (ze werd vanochtend redelijk vrolijk wakker, dus ik heb haar gewoon weggebracht..slechte mama he! Maar ik wou graag even sporten. En nog liever doe ik ook nog ff de boodschappen zonder haar ) Eigen bedje fijn? Milla: ik hoest al; dus het kan er wel bij hoor En anders heb ik nog wel codeine voor je ONEE! mag jij helemaal niet! Met je cryo in je buik
Misschien was de storm ietsje harder hier aan de kust... Lonneke vond de fluitende wind en de strombuiten eng en heeft even bij ons gelegen, marije ligt aan andere kant van het huis en lag lekker in coma. Ik had zelfs op een gegeven moment het geveol dat ons huis stond te trillen (rijtjeshuis uit '87) marije nog nachtmerrie toen we eidnelijk weer sliepen, zielig. en vanochtend werd er al om 7.05 aangebeld... pffff. Maar om 7.25 een mooi inzetkast rijker. Is een inzetkast voor kast onder de trap: www.inzetkast.nl Ben er heelmaal blij mee.
Mee eens, Lonneke has zo goed als geen last en Marije wel meer. Verschillend ook per kindje natuurlijk. Lonneke had het in de vakantie, totaal geen last van. Ha ha ha, ik had Marije vroeger ookal vaker bij waterpokken kindjes gezet... maar helaas wouden ze toen niet
@ Fem, vind ik niets slechts aan. Zolang ze vrolijk is, kan je het toch altijd proberen, en zo niet, dan haal je der toch gewoon op. Heb ik ook wel vaker gehad, 's ochtneds ging goed en 's middags haald eik der op, om dat ze toen weer iets zieker werd.