Wie heeft er hier voor 30 euro gekotst? @bow: te moe hiervoor? En het babyrinth is niet vermoeiend zeker? TSK! Verder dikke knuf voor iedereen! Ben moe moe en nog eens moe, net of alles er vandaag ineens uitkomt. Met Casper gaat het super, hij was ondanks de verhuizing toch nog ietsje aangekomen en verteert zijn eten heel goed!
Het is heel logisch dat je moe bent! Je dagen bestaan uit kolven, eten, slapen en natuurlijk casper... Verder heb je nergens tijd voor lijkt het wel... Heel fijn dat het met Casper zo goed gaat Lekker genieten van het buidelen..dat was voor mij net zo 'goed' als slaap. Een echt rustmoment. Dikke knuf!
@ Cin, tuurlijk ben je moe, net als Fem zegt, en niet te vergheten al het reizen tussen door (wij mochten van ziekenhuis maar 2 x komen per dag ivm eigen rust, niemand heeft iets aan doorgedraaide ouders) En wat is casper een kanjer, gewoon aankomen terwijl hij is verhuisd, super. Heb je zelf ook lekker geslapen nu je zo moe bent. Hoeveel weegt Casper nu? Dikke knuf voor de rest van de meisjes Smallman is druk bezig de boven verdieping van laminaat te voorzien... En vanmiddag Smallpapa ophalen, Smallmama is weekendje weg met vriendinnen, dus komt Smallpapa hier eten, hij loopt op krukken, dus wij halen hem.
Zwaaaaiiiiiiiiiiiiii!! Fijne zondag!!! Ps Lau hoe is het met Finn? Cin hele dikke knuffel meid, pak je rust als dit even kan. Je bent een topper!
Haaai zwaaaaaai Hier uitslaap Bow, wowwww het was ineens 11 uur, als die snurkert maar niet naast me ligt he 8) Gister naar Javier Guzman geweest, was errrug leuk. Kling, vertel eens welke foon en abo heb je nu gekozen?? Cin, jij schatje, knuff voor je moe-e lijf. Niet zo gek he, is nogal wat gebeurd laatste anderhalve week! En wat doet jullie ventje het toch goed he! Super! Ppver, was jouw NOD niet dit weekend of zit ik er helemaal naast? Milllaaaa hoest met koorts en de UW? Rem, hoest nou? Wat is Boaz toch ook een lekker ding zeg! heerlijk en alweer zo anders als paar weekjes trug! Lau, hoest met jauw? En je mannen? Knie al weer helemaal klaar? van trapval small hoest met small mam? En lief dat jullie smallpapa op halen! Nai, naimama laatste kuur gehad? En nu? Alice, jij klinkt laatste tijd ook weer goed, voel je je ook goed? Vertel eens hoe het gaat Fem, ieuwww lees ik nu iets over kotsdekbed? Past niet wasmasjien he. Ik breng dekbed altijd naar schoonmoeder, die heeft nog zo'n ouderwets groot bovenlader wasmachine. Wel handig. Elke, smak voor jullie! Nadine ziek geweest jij nog beetje kwakkelig en nog verhuisdrukte! Uhhhhhhhhhhhhh verder weet ik het effe niet meer.
Ik heb ff geen puf om terug te lezen. Gister is me ongi door gezet. Was gister beroerd en ik had migraine en was misselijk. Ik baal ontzettend dat me 2de iui is mislukt. Een mega reactie komt een andere keer wel weer.
Lieve Ppver, onwijs dikke knuffel voor jou! Echt klote dat jullie wens weer niet in vervulling is gegaan
@ Bow, mama gaat donderdag naar Ziekenhuis voor alle controles, dus afwachten wat daar uitkomt, weten we waar we staan. Papa lekker van 13-19 bij ons geweest, was wel leuk. @ppver, ach meissie toch, hele hele dikke knuf, wat ontzettend k*t @ Cin, hoe gaat ie nu moppie, en hoe zwaar is Casper al?
Matigemorgen.. Even een priegelbericht vanaf gsm zowaar. Frummel prutsel... Iemand die snapt waarom the baby formally known as the doorslaapbaby opeens 2x!!! per nacht komt stommeterm? Ik ben moeoeoe maar vooral weer wat bezorgd over produktie Huiltje.. *crasht weer met knipoogaap*
Klingeltje, ik denk toch echt een sprongetje, ik hoop dat ze weer snel oude ritme oppakt. slaapt ze nu wel op andere tijd lang door? anders moet je het misschien te sturen *knuf*
Jze springt al week, is dat niet lang? Slaapt meestal vanaf 2100 tot0400 maar als ik haar zoals gisteren op mijn verzoek om 2300 geef komt ze ook gewoon. Vroeg me af of ik nog wel net zoveel melk maak.. want ze doet vaak mAar één tit .. misschien andere beter afkolven he..? Zal wel goed komen maar best pittig even- als je zó verwend was Dat zal ons leren@! Mooi thee in bed en aanlegdagje houden dan maar... Smak op Jou!
Als je je productie weer wat op wilt krikken lijkt het me inderdaad verstandig om af te kolven. Hoe 'leger' je borsten zijn, hoe meer ze zullen gaan produceren. Maar, het zijn dalen en pieken...het is een golvende lijn. Probeer er niet te stressie over te zijn (maar dat was ik ook hoor!) want ook dat heeft effect op de productie. Hopelijk kan je een beetje bijslapen nog!