dacht al dat het 48 cm moest zijn Mathijs was met 38+5 geboren en was 49 cm en 2720 gram Luuk was met 37+5 geboren en was 46 cm en 2624 gram Sanne was met 37+5 geboren en was 45 cm en 2352 gram ik heb allemaal ukkies en lichtgewichtjes
Niks mis met ukkies @fem: zoveel krassen van een wasbeurt? Zaten ze er niet al, onder het vuil? Slaaptest is wat ook wel wiegedoodtest genoemd wordt. En verder weet ik het ook nog niet, nog geen tijd gehad om er over te lezen. En nu, nu is het tijd voor een dutje!
@smal dat is vervelend dat je last heb van nierbekontsteking heb. ik hoop dat de ab snel aanslaat. ik wens je heel veel beterschap. @fem balen dat je auto onder de krassen zit. wel zonde omdat het om een net nieuwe auto gaat. @juud leuk dat femke zich "sesje" noemt. @remmar leuk die geboortes in je omgeving. alleen jammer dat je niet langs kan komen ivm waterpokken. @me, ik de gyn hebben we het goede nieuws gehoord dat het kwakje van me mannetje nu wel in orde was. we waren erg opgelucht dat het nu wel goed was. nu hoeven we nog niet aan de volgende stap te denken. ik voel me erg helemaal heppy over. de reden dat me iui mislukt was had nu meer te maken met dat het eitje waarschijlijk net niet groot genoeg was. We gaan dus nu voor de derde ronde iui. Op de uitgangsecho was vanmorge morg niets te zien. Ik mag vanaf vandaag wel weer gaan prikken. De volgende echo is op cd9 en dan hopen we dat de eitje/s mooi ontwikkeld zijn. Voordat ik me echo heb dan een ovu-test doen. We w8en wel weer af hoe dit keer allemaal gaat verlopen.
haai meiden ppver een hele dikke knuf voor je het mag nu wel eens tijd voor jullie worden om op roze te gaan milla dit is geldt voor jou cin casper al over de 2 kg wat goed en hoe is het nu met hem, ligt hij in een verwarmd bedje bij wiegendoodtest krijgt hij een kastje en allemaal draadjes op zijn hoofdje enzo voor de nacht of 24u (hangt af van het beleid van het zh) daarna kunnen ze aan de hand van de resultaten kijken ze hoe groot de kans is op wiegendood afspraak bij de vk was goed, fijn om elkaar terug te zien we hebben een uurtje gebabbeld hartje luisteren is nog te vroeg en echo apparaat heeft ze niet bloedonderzoek hoeft ook niet bij haar omdat dit allemaal bij de fa gebeurt volgende week krijg ik weer een echo sorry dat ik er weinig ben maar ik ben echt te beroerd en slaap ook nog steeds veel smalletje las dat je ziek bent, heel veel beterschap en hoop dat de ab vlug doet wat ie moet doen klingeltje jij ook goed je rust pakken verder weet ik het even niet meer voor iedereen die wil of er nood aan heeft een hele dikke knuf
@Ppver: dus toch voor een derde poging? Tis al veel te vaak gezegd hier in de bus, maar toch voor de posi-vibes: 3x is scheepsrecht! Laten we AUB blijven geloven met de hele bus dat Ppver én Milla in nog in 2011 zwanger zijn. Het moet, het moet! Maar eh, eitje deze keer niet groot genoeg? Waarom hebben ze IUI dan toch gedaan? En uitslagen kwakje waren dit keer dus wel goed? Hoop dat poging 3 wat meer duidelijkheid vooraf heeft en dat ze niet 'te vlug' (dus bij te kleine eitjes... grrrr) IUI-en. (als ik hiermee iets zinnigs zeg, want heb er natuurlijk niet heel veel verstand van....) Knuff voor jou! @Zuurtje: toch wel 'beginnerslast' dus? Goed dat je voor jezelf kiest hoor. Doe maar lekker rustig aan. @de ziekenboeg: beterschap meiden. Wat een narigheid allemaal. Ik durf bijna niet te zeggen dat het hier ....***********....... ... @vermoeiden door slechte, korte of spannende nachten: shake hands! Fem is zo van slag door het wennen aan het vakantiebedje, net gewend, weer terug in haar eigen bed en vanmiddag nog op KDV, dat ik er vannacht ook 5x uit mocht.... Gelukkig slaapt zij na een aai over de bol, maar ik heb dus max anderhalf uur aan een stuk geslapen.... Ben benieuwd hoe het nu gaat...
Haaai lieffie (wat klinkt dat lief ), Haha, DAT had ik dan weer net niet gezien. Komisch! Knutselen heeft effect gehad. Vogelhuis Fem en piratenkist (einduluk) af! Check album! Ook foto's vakantie daarin. En jij: wij hebben dat ook gedaan, 'cold turkey' stoppen. Infacol hielp in het begin fantastisch, maar op den duur lijkt het inderdaad juist het tegenovergestelde te bereiken. Hoest nu met Myrthe? En zo te horen gaat jou BV letterlijk vlotjes? Fijn zeg!
De ballonnen, slingers en opgeblazen tweeen hangen klaar (de auto gaan ze poetsen voor me, volgende week dinsdag inleveren voor een dagje) Oja, en sorry voor extreme zeur-ego..maar ik heb gewoon hoofdpijn van de NEE-NEE-NEE-NEE-NEE-strijd die er vanavond is geweest...niks was goed, alles was huilen OF extreem overdreven lachen en vooral niet naar mama luisteren. Dat woordje NEE is echt aan een peuter geplakt he? Pfff Maar goed, uiteindelijk heeft ze toch d'r blokken opgeruimd. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. (hoofdpijn in dit geval) Maar, alles is vergeven en vergeten. We hebben gekust en geknuffeld en gebadderd en gelezen. Toevallig had familie wipneus uit de 365 konijntjes verhalen vandaag ook een verjaardag
Fem van harte gefeliciteerd met Nikita's 2e verjaardag!!!!!!!!!!!! maak er een mooie dag van met zijn allen
@lief nikita gefeliciglitterd!! ons oudste buskindje *knuffel* @allemaal dikke regeldprongetjenachtbraakpartydmak! *PLOF*
Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaa!!! Nikita is alweer 2 jaar!! Gefeliciteerd meisie! Ik hoop dat je een fijne dag zult hebben! (en nu snap ik waarom ze te vroeg geboren is, ze wilde gewoon zeker weten dat ze de eerste busbeeb is die jarig is! ) @ fem en femman: jullie ook gefeliciteerd! Geniet van je meisje vandaag (hopelijk is t niet zo'n draak als gister haha..)
Nikita van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag meid! Paps en mams ook gefeli met jullie kleine grote meid! Fijne dag saampjes
@Bow: Woooooww wat ga jij hard zeg! Alweer 22 weken! @hier: nog steeds snotter snotter, hoest hoest en pies inhouden tijdens hoesten Morgen nieuwe auto halen. joehoeeeee
Inderdaad, hier geboren met 46cm en 2500 gr. En dat na 40 wk zs! Zal dan ook niemand verbazen dat ik nog steeds een enorme ukkepuk ben. En na 10 dagen ziek zijn is het gewicht niet heel veel meer dan hierboven.. Maar vanaf vandaag heb ik mezelf beter verklaard..! Lieve fem, gefeli met je meisje!
Begin het trouwens behoorlijk op mijn heupen te krijgen... Alle ouderwetse de bus o zo bekende gedachtes van zou het of zou het komen weer de hoek om steken. En ik moet nog zo lang wachten.. Alhoewel ik zelf de 15 dagen na een cryo tp echt te lang vind.. Vind zelf valentijnsdag wel een mooie testdag.. Maar denk dat ik het niet eens meer durf.. Stel je voor dat het weer niet is gelukt
Nikita, gefeliciteerd! Twee alweer!! Maak er een leuke en gezellige dag van. Milla, joehoe, weer beter(der)! En nu komen die busgevoelens weer boven, kan ik me goed voorstellen. Ook wel grappig gevoel? Of is de hoop nu minder dan toen? Maandag testen moet kunnen, maar dan moet je gevoel wel een beetje goed zitten natuurlijk. Ik doe nooit aan Valentijn, maar hoop dat het voor jou een hele mooie dag wordt! Juud, ja bv gaat goed. Ik heb een flinke TSR, als ik niet oppas en niet snel genoeg aanleg, spuit ik de hele bank onder... Daar heeft Myrthe nog wel wat last van soms, moet daardoor gulzig drinken en daardoor snel lucht in de buik. Maar om nou alles al te gaan afkolven... Gelukkig gaat het kolven ook nog steeds goed (1x per 1-2 dagen) en pakt Myrthe de ´oefenflesjes´ met 30-50cc ook keurig. Milkman ook blij
LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIAAAAA ONZE KLEINE GROTE NIKITAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Het rijmt! Van harte gefeliciteeerd!!!